بروکر آمارکتس باسابقه و حرفه ای

بروکر آمارکتس باسابقه و حرفه ای

انتخاب کردن یه کارگزاری آنلاین یا همان بروکر فارکس خوب و قابل اعتماد برای معامله کردن یه کار بسیار مهم و سخته و تصمیم گرفتن درباره ی این انتخاب توی شرایطی که گزینه ها و کارگزاری های زیادی وجود داره حساسیت این موضوع رو خیلی بیشتر میکنه. علاوه بر این، بازار از پلتفرم‌ ها و کارگزاری هایآنلاینی که این خدمات رو ارائه میدن اشباع شده.

مشکل ااصلی اینجاست که نمیشه به آسونی به این کارگزار ها اعتماد کرد و ممکنه بعضی از اون ها کلاهبردار باشن. ما با با معرفی کارگزاری آنلاین معروف امارکت (AMarkets) تصمیم شما رو آسون ‌تر میکنیم. این کارگزاری در طول سال ها ی فعالیتش طرفدارها  و علاقه زیادی بین معامله کننده ها به دست آورده و معامله کننده هارو از سراسر جهان میپیذیره.

امارکت یه شرکت معتبر فارکسه که توی سطح بین المللی مورد اعتماد تعداد زیادی از معامله کننده ها قرار گرفته. علاوه بر این این کارگزار شرایط همکاری خوبی رو به مشتری های خودش ارائه میده، از جمله طیف گسترده ای از ابزارهای معاملاتی، پلتفرم های محبوب، اجرای فوری سفارش ها، پشتیبانی اختصاصی مشتری ها و غیره.

مقررات و صدور مجوز بروکر آمارکتس

یکی از بهترین ابزار ها برای تعیین ایمنی کارگزاری های آنلاین از جمله امارکت اینه که مشخص شه چه مقامات نظارتی ای ناظر فعالیت اون هستن.

آمارکتس یکی از اعضای کمیسیون مالی هستش، یه سازمان مستقل حل اختلاف خارجی که تضمین می کنه معامله کننده ها و کارگزار ها اختلافات خودشون رو به سرعت، کارآمد و بی طرفانه حل می کنن. کمیسیون مالی تا سقف 20000 یورو برای هر ادعا از صندوق جبران خسارت خودش بیمه می کنه. علاوه بر این، کیفیت اجرای سفارش توی امارکت ماهانه توسط یه سرویس مستقل، Verify My Trade (VMT) حسابرسی و ارزیابی می شه.

امارکت علاوه بر عضویت توی کمیسیون مالی هنگ کنگ، عضو حرفه ای مرکز روسیه برای مقررات در ابزارها و فناوری های مالی OTC (CRFIN) نیز هستش. کارگزار های تحت نظارت، قیمت‌های بازار رو دستکاری نمی‌کنن و درخواست ‌های برداشت از کارگزاری مورد توجه قرار میگیره وو دارایی شما به حساب شما ختما واریز میشه. اگه امارکت و یا هر کارگزاری مورد بررسی دیگه ای قوانین نظارتی رو نقض کنه، وضعیت تنظیم شده اونها ممکنه سلب بشه.

کشورهای مورد خدمات آمارکتس

امارکت خدمات کارگزاری خودش رو توی اروپا، آسیا، خاورمیانه، آفریقا و کشورهای CIS و به بیشتر از 16 زبان ارائه می ده. امارکت خدمات رو با کیفیت بالا و پشتیبانی جامع به مشتریان و شرکای خودش ارائه می ده. تیم حرفه ای امارکت متعهد به پیدا کردن راه حل های نوآورانه و معرفی فن آوری های جدیده تا مشتری و معامله کننده ها در سراسر جهان بتونن بهترین شرایط رو برای معامله  داشته باشن.

بازارهای ارائه شده بروکر آمارکتس

امارکت طیف گسترده ای از ابزارهای مالی رو به معامله کننده های خودش ارائه می ده تا توی بسیاری از بازارهای پرسود جهانی تجارت کنن. به عنوان مثال، معامله‌ کننده ها می‌تونن توی بازار فارکس، فلزات گرانبها، کالاها، سهام، شاخص‌ها و ارزهای دیجیتال معامله کنن.

نحوه ثبت نام توی وب سایت بروکر امارکت

ساختن حساب کاربری توی امارکت  خیلی ساده است:

وارد وب سایت رسمی امارکت شوید

مطمئن بشین که توی وب سایت رسمی امارکت هستینن. امارکت یه شرکت جهانی و بین المللی با دامنه های مختلف و فراوان هستش، به عنوان مثال دامنه ".com" دامنه ی جهانی این سایت هستش اما معامله کننده های روسی زبان از سایتی با پسوند ".org" استفاده می کنن. به همین ترتیب منطقه شخصی شما هم ممکنه دامنه ی مخصوص خوش رو داشته باشه.

وارد صفحه ی ثبت حساب کاربری جدید شوید

به صفحه ی ثبت نام و ساخت حساب کاربری برید. برای این کار کافیه در گوشه بالا سمت راست روی دکمه Open Account کلیک کنین و بعد از اون فرم ثبت نام رو پر کنین، اگه برای اولین بار میخواین یه حساب معاملاتی فارکس رو توی امارکت ثبت کنین، از شما خواسته می شه تا یه فرآیند اولیه ی «تاییدیه ی اصالت مشتری» رو طی کنین.

اطلاعات مورد نیاز رو وارد کنین

شما باید اسناد اولیه رو برای اثبات هویت خودتون به عنوان بخشی از مرحه های ورود به امارکت و بررسی های عادی هویت توسط KYC ارائه بدین. این فرایند به امارکت اجازه می ده تا مطمئن بشه که اطلاعات شخصی ارسال شده شما صحیحه و از ایمنی وجوه و جزئیات حساب شما اطمینان حاصل کنه.

تاییدیه ی ایمیل

در آخر به حساب جدید خودتون هدایت میشین. بعد از ثبت نام اولیه، یه ایمیل حاوی متن تأیید با جزئیات ورود به سیستم برای ایمیل ثبت کرده تون ارسال میشه که شامل: نام کاربری و رمز عبور برای دسترسی به پلتفرم معاملاتیتون هستش.

انواع حساب های امارکت

به طور کلی  تعداد و نوع حساب‌هایی که یه معامله‌ کننده می‌تونه توی یه کارگزاری ایجاد کنه، بسته به کشوری که توی اون فعالیت می‌کنه و مقامات نظارتی ای که تحت صلاحیت اون ها قرار داره متفاوت و متغیره. شما میتونین سه حساب فارکس امارکت و یه حساب اسلامی (بدون مبادله) رو بسته به نوع معامله ای که می خواین اجرا کنین بسازین.

گزینه های پرداخت موجود توی امارکت

سپرده گذاری و برداشت وجه توی امارکت خیلی ساده و آسون هستش و مثل هر چیز دیگه ای توی این کارگزاری، گزینه ها و روش های زیادی وجود داره.

چگونه سپرده گذاری کنیم

گزینه های پرداخت برای مشتری ها و معامله کننده های امارکت به صورت زیر در دسترس هستش:

سپرده ها رو میشه با ا رزهای USD، EUR یا RUB تامین کرد در حالی که سپرده ها رایگان هستن اما هزینه های برداشت و همچنین حداقل هایی وجود داره.

برداشت وجوه بروکر آمارکتس

علاوه بر این ها راه های متعددی برای برداشت وجه از بروکر آمارکتس از طریق انتقال بین بانکی، کارت های اعتباری، Neteller، WebMoney و غیره وجود داره. هر روش دارای کارمزد، کمیسیون، حداقل ورود و زمان پردازش های متفاوتی هستش.

هزینه ها، اسپردها و کمیسیون های امارکت

برای اینکه بتونین حساب معاملاتی خودتون رو از لحاظ مالی تامین کنید، باید تایید هویت خودتون رو به صورت کامل انجام بدین. حداقل سپرده اولیه 100 دلار و یا 100 یورو هستش و همچنین هزینه های برداشت از امارکت بر اساس روش های پرداخت متفاوته. البته امارکت برای حساب های غیرفعال هزینه ای دریافت نمی کنه و همچنین کارمزدی برای سپرده ها دریافت نمی کنه.

اسپرد ها از 0.0 پیپ برای EUR/USA شروع می شه. انواع اسپرد و هزینه ها و کارمزد توی امارکت با توجه به نوع حساب، ابزار مالی و شرایط بازار بستگی داره.

بنابراین، بررسی امارکت نشون می‌دهه که کارمزد کمیسیون بسته به نوع معاملات، نوع دارایی مالی و سطح حساب تجاری شما می‌تونه متفاوت باشه.

پلتفرم های معاملاتی موجود

در اصل، پلتفرم معاملات فارکس نرم افزاری هستش که امارکت در اختیار مشتریان خودش قرار میده تا معامله های خودشون رو انجام بدن. یه پلتفرم معاملاتی چند دارایی که به مشتری ها امکان داد و ستد فارکس و سایر کلاس‌های دارایی از جمله CFD در سهام، شاخص‌های سهام، فلزات گرانبها و ارزهای دیجیتال ر میده. تصمیم در مورد اینکه کدوم پلتفرم رو انتخاب کنین همیشه به چیزی که مشتری نیاز داره و میخواهد معامله کنه بستگی داره. امارکت دارای سه نوع پلتفرم معاملاتی برای انتخاب هستش، متاتریدر 4، متاتریدر 5 و xStation.

اهرم ها در امارکت

اهرم تسهیلاتی هستش که به شما امکان میده نسبت به مبلغی که برای باز کردن معامله سپرده گذاری کردین، در معرض دید بیشتری نسبت به بازاری که معامله می کنید باشه. اهرم به صورت نسبت های 50:1، 100:1 یا 500:1 بیان می شه.

آیا امارکت یه کلاهبرداریه؟

کارگزار های کلاهبرداری فارکس هیچوقت توسط کارگزار های نمایندگی تایید نمیشن و به احتمال زیاد اون ها کارگزار های فردی و بدون شرکت هستن، اما خودشون رو به عنوان شرکت های کارگزار معرفی می کنن.

اما امارکت توسط نهادهای نظارتی مالی معتبر تنظیم، اداره و نظارت میشه. نهادهای نظارتی روی رفتار کارگزار ها نظارت می کنن و در صورت بروز مشکل، اقدامات لازم رو انجام میدن. مقامات نظارتی از معامله‌ کننده ها با طرح ‌های بازپرداخت محافظت می‌کنن تا در صورت ورشکستگی کارگزار، سرمایه‌گذاری مشتری ها دوباره به جب معامله کننده ها بر میگرده.

امارکت امن در نظر گرفته می شه چون توسط شرکت مالی بین المللی (IFC) تنظیم و بررسی می شه. هر گونه پرداختی که توسط معامله کننده ها به حساب های امارکت واریز میشه توی یه حساب بانکی جداگانه نگهداری میشن. برای امنیت بیشتر، امارکت از بانک های امن و کلاس یک برای این کار استفاده می کنه. کلاس 1 معیار رسمی سلامت و قدرت مالی بین بانک ها هستش.

جوایز امارکت

انواع پاداش‌هایی رو که امارکت ارائه میده رو تجزیه و تحلیل کردیم. در مقایسه با سایر کارگزاری ها، امارکت به طور منظم تبلیغات و کوپن های تخفیف مختلفی رو ارسال میکنه که به مشتریان این امکان رو میده تا سودآوری معامله های خودشون رو افزایش بدن. لیستی از تبلیغ های امارکت رو برای شما فراهم کردیم:

امارکت بخشی از اسپرد ها رو به مشتری های خودش برمی گردونه. مقدار بازگشت بستگی به حجم معاملات انجام شده توی امارکت بستگی داره.

اگه کارگزار خودتون رو به امارکت تغییر بدین، 20٪ پاداش انحصاری روی سپرده هاتون و بهترین شرایط معاملاتی رو دریافت میکنین.

اگه موقعیت های بازی رو با کارگزاری های دیگه دارین، اون هارو به امارکت انتقال بدین و با انتقال حساب معاملاتی خودتون به امارکت، جذاب ترین شرایط معاملاتی رو برای گرفتن حداکثر سود دریافت کنین.

هنگام معامله توی یه حساب آزمایشی امارکت ، می تونین سود خودتون رو به حساب کاربری زنده ی خودتون منتقل کنین.

هنگام انتقال پاداش وابسته به حساب تجاری خودتون، می تونید 20٪ رو به عنوان پاداش معاملاتی دریافت کنین.

فرصت برداشت وجه از حساب امارکت خودتون رو بدون کمیسیون از دست ندین، 100٪ از درآمد خودتون رو دریافت کنین.

امارکت یه جایزه اضافه برای برداشت پاداش های وابسته به شما ارائه میده.

به اضای هر یک نفر از دوستاتون که به امارکت معرفی کنین 10 دلار دریافت میکنین.

امارکت تمام کارمزدها و کمیسیون های پرداخت شده توسط سیستم های پرداخت رو بدون محدودیت بازپرداخت می کنه.

اپلیکیشن موبایل amarkets 2022

برنامه AMarkets به مشتریان خودش اجازه می ده تا به حساب های تجاری خودشون دسترسی داشته باشن و مستقیماً از تلفن های هوشمند خودشون توی بازارهای مالی درآمد کسب کنن. توی این اپلیکیشن، معامله کننده ها می تونن معامله کنن، دارایی هارو واریز و برداشت کنن و از آخرین رویدادهای بازار، اخبار شرکت، تبلیغات و پیشنهادات با  خبر بشن.

حساب امارکت با احراز هویت دو مرحله ای محافظت می شه تا حداکثر امنیت رو تضمین کنه. علاوه بر این، می تونین از یه پین 4 رقمی استفاده کنید تا در برابر هرگونه تهدیدی امنیت داشته باشین. بنابراین، همیشه میتونین مطمئن باشین که داده‌های خصوصی حسابتون ایمن و در برابر نفوذگران خارجی محافظت میشن.

مزایا و معایب کارگزار آمارکتس

در این بخش به نقاط مثبت و منفی این کارگزاری پرداختیم.

مزایای امارکت: حداقل سپرده در این کارگزاری 1 دلار هستش، این صرافی مورد استفاده ی بیشتر از 10000 معامله کننده هست، در امارکت سطوح اهرمی بالایی به مشتری ها ارائه شده و توی این مجموعه انواع گسترده ای از جوایز موجود هستش.

معایب امارکت: این کارگزاری توی برخی از کشورها محدود شده و خدمات خودش رو ارائه نمیده و همچنین FCA در امارکت تنظیم نشده است.

سخن پایانی

امارکت رو می شه به طور خلاصه به عنوان یه شرکت ارزشمند برای معامله کننده ها و سرمایه گذار های بالقوه توصیف کرد. این یه کارگزاری FX قابل اعتماد و برنده جوایز متعدد، با سالها تجربه توی این صنعت هستش که انواع خوبی از ابزارهای معاملاتی، پلتفرم ها، انواع حساب ها و راه حل ها ها رو ارائه می دهه. بروکر آنلاین امارکت یه شرکت فارکس پیشرو هستش که دسترسی مستقیم به بازارهای جهانی رو به آسونی فراهم می کنه و نزدیک به 10000 معامله رو در روز پردازش و ثبت میکنه.

با شرایط معاملاتی راحت که شامل معامله های بدون کمیسیون و اسپرد ها میشه. انواع حساب های امارکت دارای ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی برای معامله کننده ها و کاربران مبتدی و پیشرفته هستش تا توی پلتفرم های تجاری شناخته شده جهانی معامله کنن. با توجه به توضیحاتی که دادیم با بروکر امارکت تا حدود زیادی آشنا شدین و میتونین با توجه به سبک معامله و برنامه های معاملاتیتون بررسی کنین که آیا بروکر امارکت یه کارگزاری و انتخاب خوب برای شما هست یا نه.

 

مطالب خواندنی