گرانترین و جدیدترین تلویزیون سونی 2022 سری X95K

گرانترین و جدیدترین تلویزیون سونی 2022 سری X95K

تلویزیون سونی X95K

در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و ... دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون در بانه تاثیر گذار است. در مقاله قصد داریم یکی از تلویزیون‌های مینی ال ای دی برند سونی را برایتان معرفی کنیم. این تلویزیون در سایزهای مختلف ۸۵ اینچ ۷۵ اینچ و ۶۵ اینچ توسط برند خوش‌نام سونی تولید و به بازار عرضه شده است. تلویزیون هوشمند سونی X95K به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است و در لیست تلویزیون‌های مقرون به صرفه و اقتصادی برند سونی قرار گرفته است. این تلویزیون علاوه بر کیفیت تصویر 4K می‌تواند با وجود فناوری‌های تصویری و صوتی مختلف تجربه دیداری و شنیداری بی‌نظیر را برایتان ایجاد کند. بر روی صفحه نمایش تلویزیون سونی X95K فناوری مینی ال ای دی باعث شده است که تمامی تصاویر را با کیفیت فوق العاده برایتان نمایش داده شود. این تلویزیون به فناوری‌های پیشرفته و قدرتمند مجهز شده است. به طور کلی شما می‌توانید محصولات برند سونی را با کیفیت بسیار مناسب و قیمت خوب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری کنید. در ادامه مشخصات و قابلیت‌های بیشتری از این تلویزیون را برایتان ارائه می‌دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

کیفیت تصویر تلویزیون 4K سونی X95K

تلویزیون های استانداری که در بازار موجود هستند تلویزیون های 4K هستند. قیمت تلویزیون 4K نسبت به قیمت تلویزیون 8K پایینتر است ولی اگر شما قصد خرید تلویزیون 8K را نیز دارید میتوانید از سایت دبی کوچولو تمامی تلویزیون های ایت کی را مشاهده کنید. تلویزیون ۲۰۲۲ سونی X95K تمامی تصاویر را با کیفیت تصویر 4K و تراکم پیکسلی ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل نمایش میدهد. تلویزیون  55 اینچ سونی X95K یکی از محصولات سال ۲۰۲۲ است و در لیست جدیدترین تلویزیون‌های سونی قرار گرفته است. این تلویزیون به بهترین کیفیت تصویر مجهز شده است و با وجود صفحه نمایش مینی ال ای دی می‌تواند لحظات بسیار زیبا و جذابی را برایتان ایجاد کند. تلویزیون مینی ال ای دی سونی X95K تراکم پیکسلی بیش از ۸.۳ میلیون پیکسل دارد و از کیفیت تصویر خیره‌کننده برخوردار است. این تلویزیون به فناوری XR Backlight Master Drive مجهز شده است. با وجود این فناوری تمامی تصاویر با کنتراست تصویر خوبی ارائه می‌شود و شما می‌توانید در هر ال ای دی تصاویر با جزئیات و دقت رنگی گسترده مشاهده کنید. بر روی صفحه نمایش تلویزیون‌های ال ای دی به صورت مستقل خاموش و روشن شده و می‌تواند نور و صفحه نمایش تلویزیون را به صورت کاملا و با کیفیت تامین کند. فناوری Local Dimming می‌تواند نور صفحه نمایش تلویزیون را به خوبی تنظیم کرده و شما هنگام مشاهده محتواها بهترین کیفیت را دریافت می‌کنید. در صفحه نمایش تلویزیون 65 اینچ سونی X95K فرمت‌های HDR10”، “HLG” و “DOLBY VISION بر روی کیفیت دستگاه تلویزیون نقش بسیار مهمی دارد. این تلویزیون در زمینه کیفیت تصویر می‌تواند سینمای خانگی واقعی را برایتان ایجاد کند. یکی از فناوری‌های تاثیر گذار بر روی کیفیت تصویر تلویزیون قابلیت XR Contrast Booster 15 می‌باشد. با وجود این فناوری صفحه نمایش تلویزیون از نظر روشنایی و تصویری تنظیم شده و حتی میزان کنتراست تصاویر افزایش می‌یابد و شما می‌توانید جزئیات بیشتری از تصاویر را مشاهده کنید. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم در تلویزیون 55 اینچ سونی X95K این است که تلویزیون ۲۰۲۲ سونی X95K می‌تواند با استفاده از قابلیت 4K Upscaling محتوای بی کیفیت را ارتقا داده و در حد کیفیت تصویر 4K ارتقا دهد.

طراحی تلویزیون سونی X95K

طراحی و سایز تلویزیون روی قیمت آن تاثیر گذار است. هر چند اینچ تلویزیون بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر میشود. قیمت تلویزیون 85 اینچ نسبت به قیمت تلویزیون 55 اینچ و قیمت تلویزیون 43 اینچ بیشتر است و به همین دلیل بیشتر برای فضاهای بزرگ استفاده میشود. تلویزیون ال ای دی سونی X95K در سایزهای مختلف در سال ۲۰۲۲ تولید شده است. برند سونی به طراحی تلویزیون‌هایش توجه بسیار ویژه ای داشته است و محصولاتش را کاملا شیک و زیبا طراحی کرده است. شما می‌توانید تلویزیون سونی X95K را از پایه‌ها جدا کرده و با استفاده از براکت به دیوار متصل کنید. این تلویزیون از پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی نیز پشتیبانی می‌کند و در صورت اتصال تمامی کابل‌ها می‌تواند آنها را مدیریت کرده و هیچ گونه به هم ریختگی در اطراف تلویزیون شما وجود ندارد. قابلیت Living Decor باعث شده است که شما بتوانید از تلویزیون سونی X95K همچون تابلو هنری بسیار زیبا استفاده کنید و در کنار طراحی زیبا و امکانات و قابلیت‌های هوشمند فراوان از قیمت بسیار مقرون به صرفه برخوردار است. شما می‌توانید تلویزیون هوشمند سونی X95K را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران دبی کوچولو در واتساپ در ارتباط باشید.

سیستم صوتی تلویزیون مینی ال ای دی سونی X95K

تلویزیون اندروید سونی X95K از جمله تلویزیون‌های هوشمند برند سونی است که در کنار کیفیت تصویر عالی به سیستم صوتی Acoustic Auto Calibration مجهز شده است. با وجود این قابلیت تلویزیون از قابلیت ردیابی صدای اشیا برخوردار است و می‌تواند محتوای متحرک را بر روی صفحه نمایش تشخیص داده و صدا را از همان قسمت و شیء که در حال حرکت است پخش کند. فناوری Acoustic Auto Calibration باعث شده است تلویزیون بتواند سیستم صوتی چند بعدی را در اختیار شما قرار دهد. یکی دیگر از فناوری‌های صوتی بسیار مهم در تلویزیون سونی X95K فناوری XR Sound Position می‌باشد. با وجود این قابلیت صدا و تصویر درست از جایی که بر روی صفحه نمایش تلویزیون ایجاد شده است پخش می‌شود. تلویزیون اسمارت سونی X95K از قابلیت Dolby Atmos" و "3D Surround Upscaling" پشتیبانی میکند و کیفیت صوتی بسیار بی نظیر را برایتان فراهم می‌کند. این تلویزیون می‌تواند تمامی نویز‌های صوتی را از بین برده و بهترین تجربه شنیداری را برایتان ایجاد کند.

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون اندروید سونی X95K

تلویزیون ۲۰۲۲ سونی مدل X95K در لیست تلویزیون‌های گیمینگ ۲۰۲۲ قرار گرفته است. می‌توانید با استفاده از پورت HDMI ۲.۱ به راحتی انواع کنسول‌های بازی را به تلویزیون متصل کنید و از این محصول برای انجام بازی‌های مورد علاقه خودتان استفاده کنید حتی می‌توانید به صورت گروهی انجام بازی‌های دسته‌جمعی بپردازید زیرا تلویزیون 2022 سونی X95K زاویه دید گسترده ای دارد و می‌تواند در زوایای غیر مستقیم نیز تصاویر را با کیفیت بالایی نمایش دهد. بر روی صفحه نمایش تلویزیون سونی X95K میزان تاخیر ورودی به حداقل رسیده است و شما به تنظیمات گسترده‌ای برای بازی دسترسی دارید. این تلویزیون به نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری گوگل تری مجهز شده است و می‌تواند امکانات و قابلیت‌های گسترده ای را در اختیار شما قرار دهد. شما می‌توانید با خرید تلویزیون سونی X95K از قابلیت Chromecast Built-in داخلی استفاده کنید و برنامه‌هایی را که بر روی سایر دستگاه‌های هوشمند مانند تلفن تبلت و لپتاپ دارید برای صفحه نمایش تلویزیون منتقل کنید.

 

نکات مهم قبل از خرید تلویزیون از بانه

در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و ... دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون تاثیر گذار است. قیمت تلویزیون 2022 به نسبت به قیمت تلویزیون 2021 کمی بیشتر است به این دلیل که در بهترین و جدیدترین تلویزیون های 2022 ما کیفیت تصویر و آپشنهای بیشتر از تلویزیون را شاهد هستیم و همین موضوع روی قیمت آن تاثیر گذار است.

قیمت تلویزیون

قیمت تلویزیون سامسونگ و قیمت تلویزیون ال جی تقریبا در یک راستا قرار دارند ولی قیمت تلویزیون سونی به دلیل سیستم عامل آندروید و اینکه ساخت ژاپن هم هست، کمی نسبت به جدیدترین تلویزیون های ال جی و سامسونگ بالا تر است. برای دریافت لیست قیمت جدیدترین تلویزیون های موجود در بازار میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید و همه مدل ها را آنجا با قیمت و عکس و مشخصات دقیق مشاهده نمایید. قیمت تلویزیون ال ای دی نسبت به تلویزیون های جدیدی که تکنولوژی آنها پیشرفته تر است، کمی مناسبتر است. قیمت تلویزیون QLED و قیمت تلویزیون OLED به دلیل کیفیت تصویر بالاتر قیمت بالاتری هم نسبت به سایر تلویزیون های دارند. قیمت تلویزیون QNED هم که جدیدا وارد بازار شده نسبت به کیفیت تصویری که ارائه میدهد معقول و مناسب است.

انتخاب سایز تلویزیون

سایز هر تلویزیون روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. قیمت تلویزیون 32 اینچ به دلیل سایز کوچکی که دارد نسبت به قیمت تلویزیون 43 اینچ و قیمت تلویزیون 49 اینچ خیلی کمتر است. اگر فاصله شما از تلویزیون بین 3 تا 4 متر است، تلویزیون 50 اینچ برای شما مناسب است و قیمت تلویزیون 50 اینچ نیز بسته به مدل متفاوت است. سایز استاندارد برای بیشتر فضاهای خانگی، تلویزیون 55 اینچ است. قیمت تلویزیون 55 اینچ در مقایسه با قیمت تلویزیون 65 اینچ پایینتر است و در عوض همان کیفیت و کارایی را میتواند برای شما پیاده سازی کند. اگر فاصله شما از تلویزیون بین 7 تا 8 متر است میتوانید تلویزیون های 75 و 85 اینچ را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون 75 اینچ و قیمت تلویزیون 85 اینچ نیز بسته به برند و سال ساخت و امکاناتی که دارند با هم متفاوت هستند.

قیمت تلویزیون گیمینگ

اگر قصد شما از خرید تلویزیون بازی کردن با آن است، باید تلویزیون های گیمینگ را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون گیمینگ نیز بستگی به سرعت رفرش، یا سرعت هرتز تلویزیون دارد. هرچند سرعت رفرش ریت تلویزیون بالاتر باشد کیفیت تصویر بهتری را به شما ارائه میدهد و به همان نسبت هم قیمت آن بیشتر میشود.

کیفیت تصویر تلویزیون

تلویزیون های استانداری که در بازار موجود هستند تلویزیون های 4K هستند. قیمت تلویزیون 4K نسبت به قیمت تلویزیون 8K پایینتر است ولی اگر شما قصد خرید تلویزیون 8K را نیز دارید میتوانید از سایت دبی کوچولو تمامی تلویزیون های ایت کی را مشاهده کنید.

بهترین جا برای خرید تلویزیون – قیمت تلویزیون در بانه

بهترین جا برای خرید تلویزیون های خارجی شهر های مرزی است. قیمت تلویزیون در بانه به دلیل مرزی بودن این شهر خیلی  مناسبتر از شهر های دیگر است. شما میتوانید هر مدل از تلویزیون های اورجینال و اصل را که خواستید در سایت دبی کوچولو سرچ کنید و تنها با پرداخت یک بیعانه (10 درصد مبلغ کالا) آن را درب منزل تحویل بگیرید و بعد تست کامل سلامت و اصالت کالا، مبلغ آن را تسویه نمایید. همه تلویزیون های سایت دبی کوچولو دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است.

بهترین و جدیدترین تلویزیون های 2022 – 2021 ال جی سونی و سامسونگ

در این قسمت لیستی از بهترین و جدیدترین تلویزیون های ال جی ، سامسونگ و سونی 2022 – 2021 رو برای شما آوردیم تا اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشتید حتما قبلش وارد سایت دبی کوچولو شوید و این مدل ها رو در سایت بررسی کنید.

  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q60B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q70B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q80B
  • قیمت تلویزیون سونی X80K
  • قیمت تلویزیون سونی X85K
  • قیمت تلویزیون سونی X90K
  • قیمت تلویزیون سونی X95K
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ7000
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ8000
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ9000
  • قیمت تلویزیون ال جی C2
  • قیمت تلویزیون سامسونگ BU8000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ BU8500
  • قیمت تلویزیون ال جی A2
  • قیمت تلویزیون سونی A80K
  • قیمت تلویزیون سونی A90K
  • قیمت تلویزیون سونی A95K
  • قیمت تلویزیون سونی Z9K
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN700B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN800B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN900B
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED80
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED85
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED90
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED95
  • قیمت تلویزیون ال جی G2
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN85B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN90B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN95B
  • قیمت تلویزیون ال جی NANO95
  • قیمت تلویزیون ال جی NANO96
  • قیمت تلویزیون سونی A80J
  • قیمت تلویزیون سونی A90J
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU7000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU8000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU9000
  • قیمت تلویزیون سونی X80j
  • قیمت تلویزیون سونی X85j
  • قیمت تلویزیون سونی X90j
  • قیمت تلویزیون سونی X95j
  • قیمت تلویزیون ال جی UP8000
  • قیمت تلویزیون ال جی A1
  • قیمت تلویزیون ال جی B1

 

مطالب خواندنی