یادگیری زبان به صورت مجازی یا حضوری؟ انتخاب شما کدام است؟

یادگیری زبان به صورت مجازی یا حضوری؟ انتخاب شما کدام است؟

این روز‌ها یکی از دغدغه‌های افراد برای ارتقاع سطح علمی، تحصیلی، شغلی و یا اقدام برای مهاجرت، یادگیری زبان است. اگرچه در سال‌های گذشته یادگیری زبانی غیر از زبان مادری یک مزیت به حساب می‌آمد، اما امروزه یاد گرفتن زبانی چون زبان انگلیسی یک ضرورت است. حال در میان روش‌های متعددی که برای آموزش زبان‌های خارجه ارائه می‌شود، انتخاب شما کدام است؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی آموزش آنلاین زبان انگلیسی و آموزش آنلاین زبان فرانسوی و ترکی در سامانه آموزشی آنلاین دیاکو بپردازیم و مزیت‌های این روش یادگیری را نسبت به کلاس‌های حضوری بررسی کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 

 

آموزش زبان آنلاین مثل یک کلاس زبان واقعی

پیش از آن که تأثیر اینترنت بر زندگی بشر تا این اندازه واضح و شفاف شود، یادگیری زبان انگلیسی تنها با شرکت در کلاس‌های زبان میسر می‌شد. افراد زمان و هزینه زیادی را صرف شرکت در کلاس‌های یادگیری زبان در آموزشگاه‌ها می‌کردند و تنها در شرایطی که انگیزه، علاقه و پشتکار زیادی داشتند می‌توانستند به صورت خودآموز و با استفاده از کتاب‌های موجود، به یادگیری زبان بپردازند. این مسأله تنها در تعداد محدودی از زبان‌آموزان امکان‌پذیر بود و نتیجه مطلوبی داشت. اما امروزه با توجه به دسترسی اغلب افراد به اینترنت، بستری جدید برای یادگیری زبان فراهم شده که می‌تواند با برتری‌های خود نسبت به کلاس‌های حضوری، جایگاه خود را در میان زبان‌آموزان تثبیت کند. اگر تا به حال طرفدار سفت و سخت کلاس‌های حضوری برای یادگیری زبان بودید، با ما همراه باشید تا چند مورد از مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی و سایر زبان‌های خارجی را بررسی کنیم. سپس می‌توانید با دید بازتری تصمیم‌گیری کنید.

استفاده از دوره‌های مورد نیاز

یکی از مزیت‌های استفاده از دوره‌های آموزش آنلاین زبان فرانسوی، انگلیسی و یا هر زبان خارجه دیگر، در دسترس بودن دوره‌های متعدد با توجه به نیاز زبان‌آموزان است. برای مثال اگر قصد تقویت قسمت شنیداری را دارید، می‌توانید از دوره‌های مربوط به این مبحث استفاده کنید. یا اگر قصد دارید خوب صحبت کردن را یاد بگیرید، دوره‌هایی با این هدف برای شما طراحی شده‌اند که به راحتی در دسترس شما هستند. امکان انتخاب دوره به صورت کاملاً موردی و تخصصی در کلاس‌های حضوری گروهی وجود ندارد.

آموزش آنلاین زبان مثل یک کلاس واقعی

از اصلی‌ترین ویژگی‌های کلاس‌های زبان آنلاین حرفه‌ای که با تکنیک‌های به روز به آموزش زبان می‌پردازند، شبیه‌سازی کلاس‌های درس واقعی و نزدیک کردن فضای کلاس آنلاین به کلاس‌های واقعی است. در کلاس‌های زبان آنلاین سامانه دیاکو که یک سامانه آموزشی جامع برای یادگیری انواع زبان‌های خارجه است، ویدئو‌های آموزشی با حالتی شبیه به کلاس درس طراحی شده‌اند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

صرفه‌جویی در انرژی، زمان و هزینه

گاهی ممکن است دلیل اصلی شما برای امتناع از شروع یادگیری یک زبان جدید، نداشتن وقت و زمان کافی باشد. دوره‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی و آموزش آنلاین زبان ترکی در کنار زبان‌های دیگر در سامانه دیاکو، این امکان را به شما می‌دهد که در هر زمان و هر مکان به یادگیری زبان از طریق ویدئو‌های آموزشی و فایل‌های کمک درسی بپردازید. برای استفاده از این دوره‌ها هزینه گزاف کلاس‌های حضوری را نمی‌پردازید و در مقابل، هر زمان که بخواهید به منابع آموزشی دسترسی دارید.

گنجاندن تایم مطالعه زبان در برنامه شخصی

از آن‌جایی که امکان استفاده از دوره‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی در هر زمان و هر مکانی وجود دارد، می‌توانید به راحتی یادگیری را در برنامه شخصی‌تان بگنجانید و درگیر تایم مشخص کلاس‌های زبان نشوید. این مسأله کار را برای شما بسیار آسان‌تر می‌کند و بسیاری از محدودیت‌های زمانی را از میان برمی‌دارد. ضمناً دوره‌های آنلاینی مثل دوره‌های سامانه دیاکو به شما این امکان را می‌دهند که با سرعت مطلوب خود و با توجه به سرعت یادگیری‌تان پیش بروید. این مسأله می‌تواند منجر به پیشرفت سریع‌تر شما شود.

حالا که با برخی مزایای آموزش آنلاین زبان فرانسوی، ترکی و سایر زبان‌ها آشنا شدید، بد نیست تا به طور اختصاصی به بررسی آموزش آنلاین زبان انگلیسی به عنوان محبوب‌ترین زبان بپردازیم. با ما همراه باشید. 

آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا حرفه‌ای

برخی از سیستم‌های آموزش آنلاین زبان‌های خارجی با وجود کیفیت مطلوب در برخی دوره‌های خود، توانایی حفظ کیفیت در تمامی سطوح آموزشی را ندارند. برای مثال ممکن است در سطح مبتدی از کیفیت آموزشی مطلوبی برخوردار باشند؛ اما در سطح حرفه‌ای این کیفیت حفظ نشده باشد. چنین مسأله‌ای در سامانه آموزش جامع دیاکو به چشم نمی‌خورد؛ چرا که تیم حرفه‌ای و آموزشگاه معتبر و زنجیره‌ای دیاکو به پشتوانه تجربه خود، سطح بالایی از کیفیت را در دوره‌های آنلاین خود نیز به شما ارائه می‌دهد.

از طرفی برای آمادگی آزمون‌های مهمی چون آیلتس، تافل و... به دوره‌هایی نیاز دارید که تمامی مهارت‌های مورد نیاز را در شما پرورش دهند تا با آمادگی کامل در آزمون‌ها شرکت کنید. دوره‌هایی برای هر یک از این آزمون‌ها در سامانه دیاکو تعریف شده‌اند که می‌توانید از آن‌ها برای آمادگی آزمون استفاده کنید تا شاهد نتیجه‌ای مطلوب باشید. ضمناً فراموش نکنید که در این سامانه علاوه بر آموزش عالی و حرفه‌ای که به شما داده می‌شود، امکان دریافت مدرک معتبر زبان نیز وجود دارد. بنابراین از بابت دریافت مدرک نیز جای هیچ نگرانی وجود ندارد. حال اگر غیر از زبان انگلیسی به زبان دیگری علاقه دارید، باید بدانید که علاوه بر زبان انگلیسی، آموزش آنلاین زبان فرانسوی، آموزش آنلاین زبان ترکی استامبولی و چندین زبان خارجه دیگر در سایت دیاکو وجود دارند که تمام نیاز‌های آموزشی شما را تأمین می‌کنند.

آزمون تعیین سطح آنلاین به صورت دقیق

اگر پیش از این اقدام به یادگیری یک زبان خارجه کرده‌اید، می‌توانید با شرکت در یک آزمون تعیین سطح، میزان آمادگی خود را مشخص کنید. به این ترتیب به شروع یادگیری از نقطه صفر نیازی نخواهید داشت و می‌توانید از ادامه دانسته‌هایتان به یادگیری مشغول شوید. یک آزمون تعیین سطح حرفه‌ای می‌تواند نقش مهمی در حفظ علاقمندی شما به زبان و همچنین یادگیری درست و مناسب داشته باشد.

سامانه دیاکو امکان برگزاری آزمون تعیین سطح آنلاین را به راحتی و با بالاترین کیفیت برای شما فراهم کرده است. به این ترتیب می‌توانید با مشخص کردن سطح علمی خود، از مطالعه و یادگیری زبان لذت ببرید. برگزاری آزمون تعیین سطح به صورت غیراصولی باعث شروع یادگیری از سطحی پایین‌تر و یا بالاتر از حد واقعی زبان‌آموز می‌شود که در هر دو حالت به دلیل تکراری بودن مطالب و یا سنگین بودن آن‌ها، یادگیری مطلوبی حاصل نمی‌شود. پس از تعیین سطح، می‌توانید بسته به نیازتان از دوره‌های آنلاین، کتاب‌های آموزشی، کلاس‌های تخصصی لایو و موارد دیگر در سایت دیاکو استفاده کنید. همچنین می‌توانید میزان پیشرفت خود را نیز در داشبورد مشاهده کرده و به خوبی ارزیابی کنید. 

کلام آخر

 انتخاب روشی مناسب برای یادگیری زبان این روز‌ها به یکی از دغدغه‌های افرادی تبدیل شده است که به نحوی به دنبال ارتقاع سطح علمی خود هستند. چه برای آن‌ها که در زمینه‌های علمی و تحصیلی فعال هستند و چه آن‌ها که صرفاً مهارت‌های فردی خود را افزایش می‌دهند، یادگیری زبان انگلیسی یک مزیت و گاهاً یک ضرورت است. مجموعه آموزشی دیاکو انتخابی مناسب برای یادگیری آنلاین زبان‌های خارجی است که بهترین سطح کیفیت را به شما ارائه می‌کند. ‌امیدواریم از مطالب این مقاله استفاده لازم را برده باشید. 

مطالب خواندنی