بهترین گوشی‌های میان رده شیائومی 2022 چیست؟

بهترین گوشی‌های میان رده شیائومی 2022 چیست؟

اگر در مقابل خرید محصولات چینی گارد می گیرید، بهتر است کمی صبر کنید. گوشی شیائومی قرار است نظر شما را نسبت به همه چیز تغییر دهد. زیرا نه بی کیفیت است، نه قیمت چندان بالایی دارد و نه در بازار ایران ناشناخته مانده است. گوشی شیائومی به‌لحاظ بهره‌مندی از تنوع فراوان، کیفیت بالا، امکانات به‌روز و قیمت مناسب، نسبت به سایر برندها از محبوبیت بالاتری برخوردار است و درصد زیادی از فروش گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده‌است. با توجه به اینکه کاربران زیادی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی به‌دنبال بررسی مدل‌های مختلف این برند از تلفن‌همراه هستند تا بهترین گوشی شیائومی را انتخاب و خریداری کنند. در ادامه قصد داریم شما را با بهترین گوشی‌های میان‌ردۀ شیائومی در سال 2022 میلادی آشنا کنیم.

 

به نظر شما بهترین گوشی میان‌ردۀ شیائومی کدام است؟

در رابطه با انتخاب و معرفی بهترین گوشی‌های میان‌رده از یک برند خاص، می‌بایست تعداد مشخصی از تلفن‌های همراه همان برند که از نظر سخت‌افزار، نرم‌افزار و قابلیت‌ها در یک حد هستند را موردارزیابی و بررسی قرار دهیم و سپس آن‌هایی را که به‌لحاظ قیمت در سطح پایین‌تر قرار دارند، به‌عنوان میان‌رده معرفی کنیم. بدین منظور در سایت قلاب به‌عنوان یکی از مراجع به‌روز، فعال و پویای ارائه‌دهندۀ اطلاعات تلفن‌همراه، این قابلیت فراهم شده‌است تا کاربران هر نوع و مدل گوشی را به‌راحتی بتوانند پیدا کنند و از مشخصات ظاهری، قطعات سخت‌افزاری و قابلیت‌های آن مطلع شوند.

مسلماً این مدل نحوۀ عملکرد این سایت، زمینۀ مناسبی برای انتخاب و خرید انواع تلفن‌همراه به‌ویژه گوشی شیائومی فراهم کرده‌است. شما نیز می‌توانید با مراجعه به این سایت و بررسی مدل‌های مشابه تلفن‌همراه هوشمند از برندهای مختلف، محصول دلخواه و ایده‌آلتان را انتخاب و خریداری کنید.

بهترین گوشی‌های میان‌ردۀ شیائومی

طبق تحقیقات و بررسی‌های به‌عمل‌آمده در رابطه با گو شیائومی در سال 2022 میلادی و همچنین بررسی مشخصات فنی، قطعات سخت‌افزاری، امکانات، قابلیت‌ها و قیمت، به یک نتیجۀ کلی در رابطه با بهترین گوشی شیائومی میان‌رده دست پیدا کرده‌ایم که به شرح زیردر اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم:

1) گوشی شیادومی ردمی نوت 11

تلفن‌همراه شیائومی ردمی نوت 11 یکی از محصولات زیبا و ارزان‌قیمت برند xiaomi ردمی نوت 11 است. این محصول باکیفیت و زیبا، در دو سطح شیشه‌ای با روکش مات تشکیل شده‌است و همین ویژگی جلوۀ خاص‌تری به Redmi Note 11 بخشیده است. درواقع می‌توان گفت این گوشی هوشمند، ارگونومی بسیار خوبی دارد و به‌راحتی در دست قرار می‌گیرد. علاوه‌بر این، با بهره‌مندی از رتبۀ IP 53، در برابر آب مقاومت بالایی دارد، اما ضدآب نیست. به عقیدۀ بسیاری از دارندگان این گوشی xiaomi، کاربران تسلط خیلی خوبی بر این گوشی دارند و هنگام کار برای مدت‌زمان طولانی با ردمی نوت 11، احساس راحتی غیرقابل وصف دارند.

از نظر ساختاری و مشخصات فنی نیز گوشی شیائومی ردمی نوت 11، یک صفحۀ نمایشگر فوق‌العاده 43/6 اینچی از نوع AMOLED دارد. سیستم عامل ردمی نوت 1 آندروید 11 است و به‌لحاظ برخورداری از تراشۀ مرکزی اسنپدراگون 680، عملکرد خیلی خوبی دارد. علاوه‌بر این، استفاده از حافظۀ داخلی 128 و رم 6 باعث شده‌است تا سرعت و کارایی این گوشی به‌طور قابل توجهی افزایش پیدا کند. اگر به عکاسی نیز علاقه‌مند هستید، این تلفن‌همراه گزینۀ مناسبی برای شما خواهد بود، زيرا دوربین اصلی این تلفن‌همراه 50 اولترا اولید، با 8 ماکرو و عمق 2 است. علاوه‌بر این، دسترسی به دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی سبب شده‌است تا گرفتن بهترین عکس‌های سلفی را بتوانید با این محصول میان‌رده از برند شیائومی تجربه کنید.

 

2) گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو

اگر به دنبال یک گوشی میان‌رده با طراحی فوق‌العاده، زیبا و خوش‌دست می‌گردید، شیائومی ردمی نو 10 پرو گزینۀ مناسبی خواهد بود. این سری از گوشی‌های هوشمند xiaomi، خیلی خوش‌دست هستند و به‌راحتی در دست قرار می‌گیرند. درواقع هر آنچه را که بخواهید، در بهترین جای ممکن قرار داده شده‌است و همین امر، استفاده از ردمی نوت 10 پرو را آسان و راحت ساخته‌است. این سری از محصولات شیائومی نیز رتبۀ IP 53 دارد و در مقابل آب بسیار مقاوم است. نمایشگر Redmi Note 10 PRO از نوع AMOLED با اندازه 67/6 اینچ است و از نظر تازه‌سازی صفحه و وضوح تصویر، نسبتاً بهتر از ردمی نوت 11 است.

سیستم عامل ردمی نوت 10 پرو، اندروید 11 است و با بهره‌گیری از تراشۀ مرکزی انسپدراگون 732، عملکرد و کارایی بسیار عالی دارد. از همه مهم‌تر، استفاده از حافظۀ داخلی 128 گیگابایت و رم 8 در این گوشی هوشمند، نصب و اجرای انواع بازی‌های گرافیکی و برنامه‌های کاربردی را آسان ساخته‌است. دوربین اصلی این مدل از گوشی شیائومی، 108 اولترااواید 8 ماکرو با عمق 5 است. دوربین جلوی این محصول زیبا نیز 16 مگاپیکسل در نظر گرفته شده‌است و بهترین گزینه برای عکس‌های سلفی خواهد بود. از بسیاری جهات نوت 10 پرو به‌نسبت بهتر از ردمی نوت 11 است و امکانات و قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

3) گوشی شیائومی پوکو اف 3

شیائومی سری پوکو نیز از پرطرفدارترین محصولات شرکت xiaomi است. در این میان، POCO F3 به دلیل داشتن طراحی زیبا و قیمت مناسب، بیشتر از سایر مدل‌ها موردتوجۀ کاربران قرار گرفته‌است و می‌توان آن را بهترین گوشی میان‌ردۀ شیائومی سری POCO به شمار آورد. از بین ویژگی‌‎های بارز این محصول می‌توان به کیفیت بالای ساخت قطعات و بدنه، مقاومت در برابر ضربه و آب، آرگونومی راحت و خوش‌دست بودن و دسترسی آسان به کلیدهای کاربری اشاره کرد.

از نظر مشخصات فنی نیز پوو اف 3 چیزی از رقبا کم ندارد. بدین صورت که یک صفحۀ نمایشی 67/6 اینچی AMOLED با وضوح تصویر و کیفیت عالی دارد. علاوه‌بر این، با بهره‌مندی از سیستم عامل اندروید 11 و تراشۀ مرکزی اسنپدراگون 870، بهترین سرعت و کیفیت کار را به کاربر ارائه می‌دهد. حافظۀ داخلی POCO F3 128 و 256 گیگابایت با رم 6 و 8 گیگابایت است. به همین سبب انواع بازی و نرم‌افزار را به‌راحتی اجرا می‌کند و امکانات فراوانی را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌کند.

سخن پایانی

محصولات شیائومی از تنوع فراوانی در بازار برخوردار هستند و ما در این بخش صرفاً به بررسی تعداد محدودی از گوشی شیائومی میان‌رده در سال 2022 اشاره کردیم. اگر با این سه مدل معروف و باکیفیت آشنا شدید، می‌توانید با مراجعه به سایت قلاب و بررسی مشخصات فنی و قیمت‌ها، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تلفن همراه موردنظرتان را خریداری و استفاده کنید. به امید اینکه مطالب ارائه‌شده مؤثر واقع گردیده باشد. در بخش‌های بعدی برای آشنایی بیشتر شما عزیزان سعی داریم به بررسی مدل‌های بیشتری از گوشی شیائومی بپردازیم.

 

مطالب خواندنی