شارژ حساب پی پال در کمترین زمان با نوین پرداخت

شارژ حساب پی پال در کمترین زمان با نوین پرداخت

شارژ حساب پی پال اگرچه یکی از ساده‌ترین کارها در جهان است، در ایران برای اکثر افراد امکان‌پذیر نیست. پی پال، یک کیف پول بین‌المللی و بسیار محبوب است که افراد زیادی پول‌های خود را در آن نگه داشته و هنگام خرید کالا و خدمات نیز، مستقیما از همین کیف پول پرداخت‌ها را انجام می‌دهند. با این حال پرداخت از حساب بانکی متصل به پی پال هم امکان‌پذیر است.

البته این امکان‌پذیری برای کسی است که بتواند پول را از طریق حساب بانکی خود منتقل کند. افرادی که در داخل کشور زندگی می‌کنند و منبع درآمد و بانک‌های آنها نیز در داخل کشور مستقر است، نمی‌توانند پول را ازطریق بانک‌های داخلی به پی پال خود منتقل کنند و به همین دلیل شارژ حساب پی پال و خرید‌های بین‌المللی برای خیلی از افراد در حد یک آرزو باقی می‌ماند.

با این حال، با وجود تحریم‌های ظالمانه و فراگیر، روش‌هایی در داخل کشور ایجاد شده و رشد کرده است که امکان مبادلات ارزی و شارژ حساب پی پال را فراهم نموده است. نوین پرداخت، یکی از شرکت‌هایی است که با شارژ حساب پی پال و فروش ووچر پرفکت مانی و ارز دیجیتال، راهی آسان را برای خریدهای آنلاین ارزی هموطنان باز کرده است.

شارژ حساب پی پال با نوین پرداخت

شارژ حساب پی پال، به معنای واریز پول به حساب پی پال است. این حساب می‌تواند، حساب هر شخصی باشد. برای مثال ممکن است شما بخواهید برای دریافت یک مشاوره آنلاین از یک پزشک متخصص، ویزیت او را به حساب پی پالش واریز کنید و یا برای خرید یک محصول خاص، پولی را به حساب فروشنده بریزید. در هر دوی این موارد، در حقیقت باید حساب پی پال فرد مقابل شارژ گردد.

نوین پرداخت شارژ حساب پی پال را به راحتی برای شما انجام می‌دهد. لازم نیست حساب بانکی خاصی داشته باشید و یا خودتان پی پال داشته باشید. با طی مراحل زیر می‌توانید معادل مبلغ ریالی مورد نظر را در عرض 72 ساعت به حساب پی پال شخص حقیقی یا حقوقی مورد نظر واریز کرده و کالا و خدمات مورد نظر را خریداری کنید.

مراحل شارژ حساب پی پال در نوین پرداخت

مرحله 1: ساخت حساب کاربری در نوین پرداخت

به سایت نوین پرداخت مراجعه کنید و یک حساب کاربری در آن بسازید. این کار خیلی راحت است و شبیه به ساخت حساب کاربری در بقیه سایت‌های ایرانی می‌باشد.

مرحله 2: سرویس شارژ حساب پی پال را انتخاب کنید

پس از ساخت حساب کاربری نوین پرداخت و ورود به آن، به بخش سفارش‌ها بروید و در قسمت سفارش‌های جدید، گزینه پی پال و شارژ حساب پی پال را انتخاب کنید.

مرحله 3: وارد کردن اطلاعت درخواست شده

در این مرحله برخی از اطلاعات از شما پرسیده می‌شود. این‌که چه مقدار دلار، یورو یا پوند را می‌خواهید انتقال دهید و ایمیل حساب پی پال مورد نظر (هر پی پال به یک ایمیل وصل است) مهمترین این سوالات هستند. پس از پرکردن اطلاعات لازم، که خیلی هم مختصر هستند، در زیرِ صفحه، مبلغی را که باید به ریال با احتساب کارمزد پرداخت کنید می‌بینید.

مرحله 4: پرداخت

در این مرحله باید سفارش خود را نهایی کنید. شما به یک درگاه پرداخت معمولی هدایت می‌شوید و مبلغ تعیین شده را به حساب نوین پرداخت واریز می‌کنید. سپس آن مبلغ به حساب پی پال مورد نظر شما واریز می‌شود.

ممکن است حساب پی پالی که می‌خواهید شارژ کنید، حساب خودتان باشد. اگر شما پاسپورت کشور معتبری را داشته باشید، احتمالا یا حساب پی پال دارید یا می‌توانید آن را بسازید. در هر حال، اگر پی پال دارید و می‌خواهید شارژ حساب پی پال را انجام دهید تا برای خریدهای خود از آن استفاده کنید، نوین پرداخت با استفاده از همین فرآیند، مبلغ مورد نظر را به حساب پی پال شما واریز می‌کند.

این شرکت همچنین می‌تواند برایتان حساب پی پال بسازد. با این حال، لازم است پاسپورت شما متعلق به یکی از کشورهایی باشد که پی پال آن را می‌پذیرد. شما با پاسپورت ایرانی نمی‌توانید حساب پی پال باز کنید.

خرید با ووچر پرفکت مانی

علاوه بر این‌که شما می‌توانید با کمک نوین پرداخت، شارژ حساب پی پال خود را انجام دهید، می‌توانید با خرید «ووچر پرفکت مانی»، به‌طور مستقیم و بدون نیاز به پی پال، خریدهای خود را از بسیاری از سایت‌ها انجام دهید.

ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی در حقیت شبیه یک کارت هدیه است که دو رشته از اعداد را برای شناسایی و پرداخت دارد. شما می‌توانید با پرداخت مبلغ دلخواه ریال به نوین پرداخت، این کارت را خریداری کنید. خریداری ووچر پرفکت مانی به این معنا است که این دو سری از اعداد -که به عنوان شناسه این کارت هستند- در اختیار شما قرار می‌گیرند. دقیقا مانند کارت هدیه، شما می‌توانید با وارد کردن این شماره‌ها در هر سایتی که پذیرنده پرفکت مانی است، کالا و خدمات دریافت کنید. این کارت به جای ریال حاوی «پرفکت مانی» است که نوعی ارز الکترونیک با ارزش تقریبی معادل دلار است. پس اگر 100 دلار پرفکت مانی خریداری کنید، یعنی می‌توانید با استفاده از این کارت، تا سقف 100 دلار از سایت‌هایی که از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند خریداری کنید.

برای خرید ووچر پرفکت مانی هم تنها کاری که لازم است انجام دهید، گشایش حساب کاربری در سایت نوین پرداخت است. پس از آن، مانند آن‌چه در قسمت قبل گفته شد، به بخش سفارش‌ها و سپس سفارش‌های جدید می‌روید و خدمات خرید ووچر پرفکت مانی را انتخاب می‌کنید. برای خرید ووچر لازم است اطلاعات خود را تکمیل و تایید کنید که این شامل تایید کد ملی، ایمیل، شماره تلفن و حساب بانکی است. شما در عرض چند دقیقه می‌توانید این تاییدها را انجام دهید و سپس وووچر پرفکت مانی را با هر قیمتی که می‌خواهید خریداری کنید.

ارز دیجیتال

در نظر بگیرید که اگر ووچر پرفکت مانی دارید و می‌خواهد از آن برای شارژ حساب پی پال استفاده کنید، نوین پرداخت این کار را هم برای شما انجام می‌دهد. این شرکت ارز شما (پرفکت مانی شما) را خریداری کرده و در صورت درخواست شما معادل آن، دلار، یورو و پوند را به حساب پی پال مورد نظر شما منتقل می‌کند.

خدمات ارزی شگفت‌آور نوین پرداخت را دست‌کم نگیرید. شما می‌توانید با استفاده از این خدمات، کالاها، نرم‌افزارها و و هر آن‌چه را که از خارج از کشور می‌خواهید خریداری کنید.

 

مطالب خواندنی