کاربرد پنل اس ام اس برای کسب و کارها

کاربرد پنل اس ام اس برای کسب و کارها

بازاریابی پیامکی یکی از مقرون به صرفه ترین راهکارهای جذب مخاطب جدید و ارتباط با مشتریان است. مهم  ترین دلیل اهمیت پیامک در مقایسه با سایر روش های ارتباطی این است که پس از ارسال پیامک 95% از افراد در اولین دقایق آن را مطالعه می کنند و بالاترین میزان نرخ باز شدن را در مدت زمان کوتاه دارد. بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و خارجی امروزه بیش از پیش از بازاریابی پیامکی استفاده می کنند و توجه ویژه ای به آن دارند مهم ترین دلیل انتخاب این کانال از سوی آن ها گسترگی مخاطبان، عدم نیاز به تلفن هوشمند یا اینترنت است. در این مقاله به کاربرد ارسال پیامک برای کسب و کارهای مختلف می پردازیم. اگر شما هم به دنبال یک کانال ارزان قیمت برای تبلیغات کسب و کار خود یا ارتباط با مشتریانتان هستید در ادامه ایده هایی را در اختیارتان قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

لزوم ارسال پیامک در کسب و کارهای مختلف

با توجه به رقابت موجود در میان کسب‌وکارها در عصر حاضر و انواع روش‌های نوینی که برای بازاریابی و تعامل با مشتریان وجود دارد کسب و کارها باید به سراغ انتخاب کانال هایی برای جذب یا ارتباط با مخاطبان بروند که ساده، رایج و در دسترس برای همگان باشد تا به واسطه آن تمامی مخاطبان را مورد هدف قرار دهند. 

بازاریابی پیامکی روشی برای جذب و ارتباط با مشتریان است که از هزینه پایین تری نسبت به سایر روش های تبلیغات برخوردار است. ارسال پیامک در بازاریابی پیامکی با استفاده از پنل اس ام اس صورت می گیرد و ارسال پیامک از خطوط شخصی غیر قانونی و غیر اصولی است که سبب از بین رفتن اعتبار برند می شود. جدا از بخش قانونی ارسال پیامک به مشتریان که تعداد آن ها کم هم نیست باید به صورت پیامک انبوه ارسال شود که در کسری از ثانیه پیام کسب و کار شما را به دست تمامی مشتریان برسد. 

نکته مهم دیگری که مهر تاییدی است بر اهمیت ارسال پیامک برای کسب و کارها این است که پیامک می تواند باعث ایجاد تعامل دو طرفه با مشتریان شما شود و برای ارتباط با آن ها مورد استفاده قرار بگیرد یا صرفا برای تبلیغات به کار رود. 

پنل اس ام اس چیست؟ 

بعد از پی بردن به اهمیت ارسال پیامک برای کسب و کارها، بهتر است با ابزاری که برای ارسال باید از آن استفاده شود بیشتر آشنا شوید. پنل اس ام اس در واقع ابزاری بر بستر اینترنت است که امکان ارسال پیام را برای کسب و کارهای مختلف و همچنین دریافت و مدیریت پیام های ارسالی و دریافتی را فراهم می کند. ویژگی های متفاوت موجود در پنل اس ام اس نیازهای لازم کسب و کارها را برای استفاده از پیامک رفع می کند. بیاید با مثالی این موضوع را باز کنیم:

کسب و کارهای زیادی می توانند از پنل پیامک استفاده کنند و نیازهای گوناگونی داشته باشند. فرض کنید دو کسب و کار مختلف مانند آرایشگاه و رستوران قصد دارند از پیامک استفاده کنند و استراتژی های بازاریابی هر کدام از آن ها متفاوت است. رستوران قصد دارد با ارسال پیامک نظرسنجی به مشتریان پس از هر بار سفارش، مشتریان وفادارتری را برای کسب و کار خود بسازد. آرایشگاه تمایل دارد با ارسال متن افتتاحیه به خانم های رنج سنی 20 تا 60 سال در محله سهروردی آرایشگاه خود را معرفی کند و از آن ها دعوت کند که در جشن افتتاحیه شرکت کنند. یک پنل اس ام اس حرفه ای با در اختیار قرار دادن تمامی امکانات می بایست تمام نیازهای مشاغل مختلف را فراهم کند. در ادامه به نحوه انتخاب یک پنل اس ام اس حرفه ای که پاسخگوی تمامی نیازهای کسب و کارهای مختلف باشد می پردازیم.

یک سامانه ارائه دهنده پیامک خوب دارای چه ویژگی هایی است؟

خرید پنل اس ام اس جامع یکی مهم ترین پیش اقداماتی است که برای بازاریابی پیامکی باید به آن توجه کنید. شاید بگوید که در حال حاضر در استراتژی بازاریابی پیامکی خود قصد ندارید تا از برخی از امکانات ارسال پیامک استفاده کنید اما ممکن است همین امکانات در ادامه مسیر به کار شما بیاید از رو انتخاب سامانه ای که تمامی سرویس ها را ارائه می دهد بسیار مهم است و نکاتی را برای آن می بایست رعایت کنید.

تیم پشتیبانی سامانه پیامکی شما باید به صورت 24 ساعته و تخصصی باشد تا در صورت لزوم و هر گونه ابهام، به سوالات یا مشکلات شما پاسخ دهد. 

پیامک های ارسالی شما باید در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتریان برسد و این همان دلیلی است که شما پیامک را برای ارتباط انتخاب کرده اید. پنل پیامکی شما باید از بالاترین سرعت ارسال و تیم فنی قوی برخوردار باشد. 

همانطور که پیش تر عنوان شد شاید در حال حاضر به تمامی امکانات پنل اس ام اس و کاربرد های آن نیاز نداشته باشید اما شاید در ادامه از آن ها استفاده کنید به این منظور سامانه ای را انتخاب کنید که تمامی امکاناتی که هر نوع کسب و کار به آن نیاز دارد را داشته باشد. 

دریافت گزارش از ارسال ها به شما کمک می کند تا دید بهتری برای کمپین های بعدی یا موفقیت کسب و کارتان داشته باشید. در پنل پیامکی منخب شما امکان دریافت گزارش از کمپین های پیامکی باید وجود داشته باشد و نحوه‌ی استفاده از آن برای هر فرد با هر دانشی ساده باشد. 

 

سامانه پیامکی مدیانا کامل ترین پنل اس ام اس کشور 

پس از آشنایی با ویژگی های یک پنل پیامک حرفه ای، کامل ترین سامانه پیامکی را به شما معرفی می کنیم. مدیانا قدیمی ترین سرویس ارائه دهنده ی خدمات پیامکی است که بیش از 15000 نماینده فعال در کشور دارد که به صورت مستقل فعالیت می کنند و خدمات پیامکی ارائه می دهند. این شرکت با توجه به تعداد نمایندگان و کسب و کارهای کوچک و بزرگی که از آن استفاده می کنند همواره کامل ترین و به روزترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. از ویژگی های سامانه پیامکی مدیانا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پنل پیامک رایگان 
  • بانک شماره موبایل 1401
  • وب سرویس پیامکی 
  • پشتیبانی 24 ساعته 
  • امکان دریافت گزارش از کمپین ها 
  • ارائه خطوط خدماتی 
  • انواع روش های ارسال و… 

اگر تصمیم دارید بازاریابی پیامکی را برای کسب و کارتان پیاده کنید مدیانا با در اختیار قرار دادن پنل پیامکی خود به صورت رایگان، هزینه های شروع بازاریابی را برای شما کاهش می دهد. اگر نیاز به مشاوره یا سوالاتی در این خصوص دارید می توانید با شماره 54968000 021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان این مجموعه بهرمند شوید.

مطالب خواندنی