بهترین هتل های ازمیر، شهر ساحلی و محبوب ترکیه

بهترین هتل های ازمیر، شهر ساحلی و محبوب ترکیه

ازمیر با سواحل زیبا و جاذبه‌های تفریحی هیجان‌انگیز خود، یکی از محبوب‌ترین مقصد سفر برای بسیاری از گردشگران به ویژه ایرانی‌هاست. با وجود هتل ‌های بسیار متنوع و فراوانی که در این شهر ساخته شده، در زمان سفر به ازمیر احتمالا اولین دغدغه‌ای که ذهنتان را به خود مشغول می‌‎کند رزرو هتل در ازمیر و محل اقامت مناسب در این شهر خواهد بود. در این مطلب قرار است تعدادی از بهترین هتل‌های ازمیر به انتخاب گردشگران و مسافران را به شما معرفی کنیم. اگر قصد سفر به ازمیر را دارید، تا انتهای مطلب حاضر با ما همراه باشید.

1. هتل سوئیس اوتل بویوک افس | Swissotel Büyük Efes

هتل سوئیس اوتل ازمیر در باغی سرسبز به مساحت 1200 متر مربع ساخته شده است. این هتل با 402 اتاقی که از طراحی منحصربه‌فردی برخوردار هستند و به آخرین فناوری‌ها مجهز شده‌اند، از مهمانان شهر ازمیر پذیرایی می‌کند. این هتل 5 ستاره و لوکس به امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، خدمات اسپا، چند رستوران با چشم‌انداز باغ، باشگاه ورزشی، اینترنت رایگان، استخر، زمین تنیس، اجاره دوچرخه رایگان و.... مجهز شده و سطح خدمات و برخورد کارکنان آن رضایت مسافران زیادی را جلب کرده است. از امکانات اتاق‌های هتل سوئیس وتل بویوک افس می‌توان به سرویس خواب درجه یک، فضای کار با لپ‌تاپ، تخت نوزاد، کمد لباس، فضای بازی و... اشاره کرد.

2. هتل ویندهام گرند ازمیر اوزدیک | Wyndham Grand Izmir Ozdilek

هتل ویندهام گرند ازمیر اوزدیک، هتلی لوکس و 5 ستاره در قلب شهر ازمیر است که به دلیل موقعیت مکانی ممتاز خود همواره مورد توجه مسافران این شهر قرار دارد. این هتل با اتاق ‌های بسیار لوکسی که چشم‌اندازی رو به دریا و طبیعت دارند، همه انتظارات شما از یک هتل بین ‌المللی درجه یک را برآورده می‌کند. از مهمترین رزرو اتاق در هتل ویندهام گرند می‌توان به خدمات حمل و نقل رایگان به فرودگاه و نقاط مختلف شهر اشاره کرد. این هتل 219 اتاق با امکاناتی از قبیل روم سرویس 24 ساعته، صندوق امانات، صندلی کودک و تخت نوزاد رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، کتری برقی، نظافت روزانه و... دارد و استخر، خدمات ماساژ سوئدی، اینترنت رایگان، رستوران فضای باز، فضای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، پارکینگ و اجاره رایگان دوچرخه از دیگر خدماتی هستند که با رزرو این هتل از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد.

3. هتل ماریوت ازمیر | Izmir Marriott Hotel

هتل 5 ستاره لوکس ماریوت ازمیر، در مرکز شهر واقع شده است و با 149 واحد اقامتی که به زیبایی هر چه تمام‌تر طراحی و آراسته شده‌اند، از مسافران خود استقبال می‌کند. این هتل خدمات رفاهی نظیر شاتل فرودگاهی رفت و برگشت، تراس بام، خدمات ماساژ و اسپا، رستوران، اینترنت رایگان و... را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و کارکنان آن تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا مشتریانشان خدماتی با استاندارد جهانی را تجربه کنند. پارکینگ، صبحانه بوفه، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور و بلیط، سرویس خواب درجه یک، کتابخانه و... از دیگر خدمات رفاهی این هتل هستند. صندلی کودک، تخت نوزاد رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، کتری برقی، تلویزیون هوشمند و... نیز از امکانات اتاق ‌های هتل ماریوت ازمیر هستند.

4. هتل کایا ازمیر | Kaya İzmir

هتل کایا ازمیر به محیط مجلل و رستوران‌‌های فوق ‌العاده‌اش معروف است و سفر شما به ازمیر را به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل خواهد کرد. از مهمترین مزایای رزرو این هتل در وان، ارائه صبحانه و همچنین استخر رایگان آن است و خدمات رفاهی مانند خدمات ماساژ، سوپرمارکت، پارکینگ رایگان، اتاق چمدان و... این هتل را به گزینه محبوب بسیاری از مسافران ازمیر تبدیل کرده‌اند. هتل کایا ازمیر 316 واحد اقامتی دارد که به امکاناتی نظیر فضای کار با لپ‌تاپ، سشوار، تلویزیون و کتری برقی مجهز شده‌اند و اقامتی از هر لحاظ بی‌دغدغه و راحت را برای شما رقم خواهند زد.

5. هتل آن لایو | On’live Hotel

هتل آن لایو ازمیر برای آن دسته از افرادی که عاشق تفریحات ساحلی هستند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. این هتل با ساحل خصوصی و خدمات رفاهی مانند بوفه صبحانه رایگان، خدمات ماساژ، اینترنت رایگان، کافی‌شاپ، استخر، پارکینگ رایگان، خدمات باربری، گزینه محبوب بسیاری از مسافران در سفر به ازمیر است. این هتل 73 واحد اقامتی دارد که به امکاناتی نظیر تلویزیون با کانال‌‌های ماهواره‌ای، فضای کار با لپ‌تاپ، روم سرویس 24 ساعته، کمد، کتری برقی، بالکن و... مجهز شده‌اند و مسافران با رزرو یکی از آن‌ها، درست به اندازه خانه شخصی‌ خود احساس راحتی و آسایش خواهند داشت.

رزرو بهترین هتل‌های ازمیر در فلای تودی

از بین شهرهای ترکیه که هرکدام جذابیت‌های خاص خود را دارند، ازمیر گزینه بسیار محبوبی برای اغلب مسافران این کشور است. اگر شما هم در حال برنامه‌ریزی برای سفر به ازمیر هستید، قبل از هر چیزی باید هتلی با امکانات رفاهی مناسب را برای اقامت خود انتخاب کنید. در مطلب حاضر برخی از بهترین هتل‌های ازمیر به انتخاب مسافران را همراه با مختصری از امکاناتشان را به شما معرفی کردیم. برای رزرو آسان و ارزان هتل ازمیر همین حالا به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی مرجع خرید ارزان‌ترین پرواز تهران ازمیر و رزرو هتل است و کارشناسان آن 24 ساعته حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

مطالب خواندنی