بهترین راهکار مدیریت امور مالی و فرآیندهای کسب‌و‌کار چیست؟

بهترین راهکار مدیریت امور مالی و فرآیندهای کسب‌و‌کار چیست؟

سنجش لحظه به لحظه ی شاخص‌های رشد و سلامت کسب‌و‌کار لازمه‌ی مدیریت نوین بیزنس در شرایط حاکم بر اکوسیستم اقتصادی کشور و البته همه جهان است. برای رسیدن به این هدف بنیانگذاران و مدیران کسب و کار‌ها نیازمند ابزارهای گزارشگیری و رصد وضعیت بیزنس در حوزه های، میزان درآمد، هزینه ها، سربارها، میزان سود خالص و ناخالص، مشتریان، کارکنان، تغییرات بازار، خدمات و کالا‌های در حال ارائه هستند.

مدیران موفق برای رسیدن به رصد 360 درجه بیزنس بدنبال راهکاری هستند که با صرف کمترین هزینه زمانی و نیروی انسانی اطلاعات مفید را در پایگاه داده‌ای مناسب ذخیره نموده و ابزارهای لازم برای تحلیل و گزارشگیری را در اخیارشان قرار دهد، تا در بزنگاه‌های حساس بیزنس نسبت به اخذ تصمیمات کلیدی بسرعت اقدام نمایند.

چند سوال در اینجا بوجود می آید: چه اطلاعاتی را باید جمع آوری کرد، اطلاعات را چگونه ساختارمند و خوشه بندی کرد، چگونه از داده‌ها گزارشات مورد نیاز را بسازید، امنیت اطلاعات را چگونه حفظ کنیم، آیا ساختار بوجود آمده پاسخگوی نیازهای کسب و کار هست یا خیر؟

ما در این مطلب ضمن پاسخگویی به سوالات مطروحه راهکار نرم افزاری هوشمندی را معرفی می‌کنیم که

نرم افزار جامع مدیریت کسب و کار و حسابداری آنلاین ابرآیرون راهکار پیشنهادی ما به مدیران است.

چه اطلاعاتی را جمع آوری و چگونه ساختار دهی کنم؟

ثبت و نگهداری رویدادهای مالی و ارتباطی با مشتری و طرف حسابها با توجه به اینکه در چه تاریخی و به چه دلیلی و توسط کدامیک از پرسنل انجام شده بصورت ساختارمند و دسته بندی شده بایستی با کمترین هزینه زمانی و نیروی انسانی ثبت شود .

ابرآیرون در قسمتهای مختلف پارامترهای مورد نیاز را پیش بینی کرده و در فرمهای ورودی نرم افزار قرار داده تا کاربران اطلاعات مفید و مورد نیاز را وارد کنند و بدون اینکه کاربر درگیر چگونگی ساختار دهی به اطلاعات شود، دیتای بیزنس به صورت خوشه بندی شده و ساختارمند در پایگاه‌های داده ثبت می‌شود.

چگونه از اطلاعات موجود گزارشات مورد نیاز را دریافت کنید؟

گزارشات مفید مورد نیاز هر کسب و کاری در ابرآیرون از پیش طراحی شده و در نرم افزار قرار گرفته است. شما می‌توانید در هر لحظه و از هر کجا و با هر وسیله‌ای اقدام به دریافت گزارشات مربوطه نمایید. ضمناً امکان ساخت گزارشات ترکیبی از دیتا برای کاربران در بخش گزارش ساز و هوش تجاری فرآهم شده تا بدون محدودیت به تحلیل و آنالیز اطلاعات بپردازید.

چگونه امنیت اطلاعات را حفظ نمایید؟

امروزه راههای مختلفی برای حفظ و نگهداری اطلاعات برای کاربران در دسترس است که مطمئن‌ترین و کم هزینه‌ترین راه نگهداری اطلاعات در فضای ابری ست. به این نکته توجه داشته باشید که مداومت و نظم در تولید نسخه‌های پشتیبان از اطلاعات از اهمیت بالایی برخوردار است چه که در صورت عدم رعایت این امر اعتبار و ارزش نسخه‌های مربوطه را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

ابرآیرون چیست؟

ابرآیرون به صورت روزانه از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه کرده و در دو نقطه متفاوت نگهداری می نماید، ضمناً کارشناسان ابرآیرون بصورت 24 ساعته در حال مانیتوریگ سرورها و اطلاعات کاربران هستند و از هرگونه اختلال و تهدید جلوگیری می‌کنند.

با توجه به تجارب موفق پیاده سازی در انواع کسب و کار و وجود گزارشات از پیش تعیین شده شما این امکان را دارید که قبل از شروع به استفاده از ابرآیرون نسبت به بررسی هماهنگی حداکثری با کسب و کارتان اقدام نمایید.

ابرآیرون، دستیار ابری کسب‌و‌کار است که با ساده کردن فرایند‌های تامین و فروش کالا و خدمات، همگام‌سازی کانال‌های فروش آنلاین، شبکه‌های اجتماعی و حضوری و برقراری ارتباط همیشگی با مشتریان، همانند یک دستیار آنلاین بدون محدودیت مکان و زمان، باعث بهره‌وری بیشتر از منابع و افزایش سود می‌شود.

حسابداری آنلاین:

حسابداری آنلاین ابرآیرون با جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی و برنامه نویسی شده به طوری که کاربری مناسب و آسان از یک سو و سرعت بالای کار با نرم افزار را برای کاربران خود به ارمغان آورده است.

ابرآیرون شامل نرم افزارها و زیرسیستمهای متنوع برای مدیریت هر چه بهتر فرآیندهای مالی، حمل و نقل تولید، منابع انسانی، فرآیندهای کسب و کار، ارتباط با مشتریان و ... است که باعث حفظ منابع، کاهش هزینه‌ها و بهبود عملکرد کسب کار می شوند.

نرم افزار حسابداری آنلاین ابرآیرون بصورت یکپارچه با دیگر نرم افزار‌ها و زیر سیستمها طراحی شده که ثبت رویدادهای مالی در حسبدرای با بیشترین دقت و کمترین خطا به صورت اتوماتیک ثبت شود. حسابداری ابرآیرون بصورت 4 سطحی و امکان تگ بندی اسناد با تفصیلهای شناور امکان گزارشگیری‌های بسیار متنوع را فرآهم آورده است.

خرید و فروش:

سیستم خرید و فروش با پوشش کامل فرآیندهای مربوط به عملیات بازرگانی و ثبت اسناد حسابداری بصورت اتوماتیک و ارتباط یکپارچه با سیستم انبارداری، خزانه داری و حسابداری دقت بالایی از کنترل رویدادهای مالی را بوجود می آورد. ضمناً سیستم قیمتگذاری پیشرفته و منحصر بفرد ابرآیرون باعث سرعت و دقت در تغییرات قیمت کالا را جهت بوجود آوردن مزیت رقابتی دراختیار بیزنس‌ها قرار می‌دهد

خزانه داری:

نرم افزار آنلاین خزانه داری فرآیندهای مربوط به دریافت و پرداخت وجوه نقد، چک‌های دریافتی و پرداختی را مدیریت می‌کند. ضمناً با دیگر نرم افزارهای ابرآیرون به صورت یکپارچه طراحی شده است.

انبارداری و مدیریت کالا:

بخش زیادی از سرمایه سازمان‌های مختلف در غالب کالاهای مختلف، در انبارهای آنها انباشته می‌شود. مدیریت صحیح انبار، دسته‌بندی و نظم در نگهداری کالاها‌، دسترسی سریع و راحت به کالا در مواقع لزوم، سفارش‌گذاری به موقع، سرعت در ارسال کالای فروخته شده، قیمت‌گذاری پیشرفته، مدیریت هر قلم کالا، امکان دنبال کردن کالاهای فروخته شده و…، همه و همه از مزایای سیستم انبارداری و کالای ابرآیرون هستند که یاری‌رسان مدیران کسب‌وکار در حفظ سرمایه و کاهش هزینه‌های انبارداری است. ابرآیرون نرم افزار انبارداری را به صورت یکپارچه با نرم افزار حسابداری و دیگر سیستم‌های گسترده در سراسر انبارهای سازمان، بدون هزینه زیر ساخت ارائه می‌کند.

حمل و نقل و گمرک:

هزینه‌های حمل و نقل، گمرک و غیره در مجموعه‌های بازرگانی و تولیدی که بویژه با کالاهای وارداتی فعالیت میکند بخش قابل توجهی از بهای تمام شده کالایشان را در بر میگیرند، از این رو ایرآیرون امکانی را فآهم کرده که این کسب و کار‌ها به راحتی تمام هزینه‌های مربوط به کالا را در دوره حمل تا انبارهای مقصد ثبت کرده و بهای تمام شده کالا را با احتساب این هزینه‌ها بدست آورده و در انیبار ذخیره نمایند.

مدیریت تولید

مدیریت فرایندهای مالی و کنترل تولید، یکی از پرچالش‌ترین فعالیت‌های مدیران کسب‌وکارهای تولیدی است. واحدهای تولیدی علاوه بر مشکلات عمومی کسب‌وکارها و نیازهای حوزه انبارش کالا، خرید و فروش، خزانه و غیره، به مدیریت صحیح تهیۀ مواد اولیه، قیمت‌گذاری صحیح کالا بر اساس هزینههای صورت گرفته برای تولید هر یک از کالاها و غیره نیازمند هستند،   با استفاده از نرم افزار تولید ابرآیرون کلیه امور مالی، تامین مواد اولیه، هزینه‌های پرسنل و هزینه‌های جانبی، بهای تمام شده کالای تولیدی را مدیریت و با توجه به گستردگی واحدهای تولیدی خود، از سیستم بهره‌برداری کنید. هر یک از قسمت‌های خط تولید یا ایستگاه‌های مختلف تولید می‌توانند به بخشی از سیستم دسترسی داشته باشند تا اینکه مدیران کسب‌وکار در هر لحظه اطلاعات دست اول و به‌روزی را دریافت کنند.

منابع انسانی

نیروی انسانی سرمایه هر سازمان و کسب‌و‌کاری ست و یکی از عوامل موفقیت کسب و کارها رضایت مندی پرسنل مجموعه است. محاسبه دقیق و بدون اشکال حقوق و دستمزد و البته پاداشها، اضافه کاری، بیمه و مالیات و غیره فرآیندی پر چالش و زمانبر است با سیستم حقوق و دستمزد ابرآیرون رضایت کارمندان را حفظ کرده و از هزینه‌های اضافی بکاهید.

مدیریت وظایف

وظایف کارکنانتان را ثبت و از طریق آن پیگیری و کنترل  نمایید، سیستم مدیریت وظایف ابرآیرون با ویژگی یکپارچگی با سیستم مالی امکانات ویژه‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد.

یک کسب و کار فعال علاوه بر مدیریت مالی توسط نرم افزار حسابداری نیاز به بخشهای دیگری نیز دارد که به صورت آنلاین و بدون مرز مدیریت روابط پرسنل را تسهیل نماید سیستم مدیریت وظایف به صورت یکپارچه در عین حال مستقل این مهم را برآورده ساخته است.

امکان افزودن مستندات به هر یک از وظایف کمک می‌کند تا پرسنل شما از هر جایی بتوانند به کلیه وظایف و مسئولیتها شان عمل کنند.

سیستم مدیریت وظایف راهی برای ایجاد نظم و بهره وری بیشتر نیروی انسانی خواهد بود که در نتیجه کمک شایانی به ایجاد رضایتمندی مشتریان خواهد کرد .

یکپارچه ساز

سیستم یکپارچه ساز ابرآیرون امکان ایجاد یکپارچگی با نر افزارها و پلتفرمهای مورد استفاده انواع کسب و کار‌ها را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی بوجود آورده از جمله پلتفرم هایی که به ابرآیرون متصل هستند مارکت پلیس دیجی کالا، فروشگاه اینترنتی ووکامرس، فروشگاه اینترنتی پرتال و ... هستند.

دریافت نرم‌افزار و آشنایی بیشتر

برای آشنایی با ابرآیرون می‌توانید از طریق وبسایت ابرآیرون اقدام به ساخت حساب کاربری و دریافت آنلاین نرم افزار اختصاصی نمایید. و در ادامه با مشاهده آموزشهای ویدئویی و یا هماهنگی جلسات آموزش آنلاین از این نرم افزار مفید استفاده نمایید

کاربران ابرآیرون می‌توانند بدون نیاز به نصب نرم افزار از طریق همه دستگاههای متصل به اینترنت فقط با مراجعه به آدرس https://abriron.com اقدام به دریافت نسخه دمو نرم افزار نمایند.

مطالب خواندنی