کدام هتل های 4 ستاره آلانیا را رزرو کنیم؟

کدام هتل های 4 ستاره آلانیا را رزرو کنیم؟

 

آلانیا نام یک شهر ساحلی و زیبا در مرکز مدیترانه است که قبلا به آن «علائیه» می‌گفتند. این شهر در بخش جنوبی کشور ترکیه قرار گرفته و فاصله‌ای 135 کیلومتری با شهر بزرگ و مهم آنتالیا دارد. موقعیت استراتژیکی مناسب آلانیا باعث شده تا اکثر پادشاهان امپراطوری روم، عثمانی‌ها، امپراطوری سلوکی و بطلمیوس، این منطقه از ترکیه را برای حکمرانی خود انتخاب کنند. اما مهم‌ترین آثار تاریخی و باستانی این شهر، مربوط به دوران حکومت سلطان علاءالدین کیقباد است. وجود سواحل عریض در آلانیا، باعث ایجاد هتل ‌های فراوانی در این منطقه شده و این شهر را به یک قطب گردشگری تبدیل کرده است. شاید شما هم جزو مسافرانی باشید که هزینه سفر برایشان مهم است و به دنبال جواب این سوال هستند که کدام هتل 4 ستاره آلانیا را رزرو کنیم؟ در ادامه هتل های آلانیا را به شما معرفی می‌کنیم.

1 - هتل بویوک آلانیا (Buyuk Hotel Alanya)

هتل بویوک، یک هتل لوکس و زیبا با منظره فوق العاده از بندر آلانیا و قلعه این شهر است. این هتل در مرکز شهر قرار گرفته و فاصله چندانی با اماکن دیدنی و توریستی شهر ندارد. مثلا فاصله این هتل با بندر آلانیا 900 متر و تا میدان آتاتورک این شهر، 500 متر است. یعنی حتی با پای پیاده هم می‌توان به بازدید از این اماکن دیدنی رفت و نیازی به استفاده از وسایل نقلیه نیست.

در هتل بویوک آلانیا 71 اتاق وجود دارد که فضای داخلی آنها را با وسایل چوبی تزیین کرده‌اند. هر کدام از این اتاق‌ها چشم اندازی رو به ساحل داشته و امکاناتی همچون صندوق امانات، اینترنت بی‌سیم و تلویزیون در آنها تعبیه شده است. البته در بخش‌های دیگری از هتل نیز سالن ورزشی و ماساژ وجود دارد که مسافران برای پر کردن اوقات فراغت خود، می‌توانند از آن استفاده کنند.

2 - هتل آنتیک رومان پالاس آلانیا (antique roman palace Hotel alanya)

رومان پلاس، نام یکی دیگر از هتل‌ های چهار ستاره آلانیا است که در سواحل زیبای این شهر قرار دارد. این اقامتگاه توریستی با داشتن 113 اتاق، مکانی مناسب برای استراحت مسافران در طول ساعات حضور در آلانیا است. هر کدام از این اتاق‌ ها یک بالکن خصوصی و تراس با منظره دریا دارند.

فاصله این هتل با ساحل زیبای پورتاکال بیچ تنها 100 متر است و در عرض یک دقیقه می‌توانید خود را به کنار دریا رساند. این هتل فاصله چندانی با مرکز خرید آلانیوم ندارد و مسافران نیز از این بابت نگرانی نخواهند داشت. وای فای، مینی بار و صندلی ‌های حمام آفتاب از امکانات رایگان موجود در این مجموعه اقامتی هستند. البته نمی توان قید غذاهای لذیذ دریایی، ترکی و بین المللی را زد که در رستوران آنتیک عثمانی این هتل سرو می‌شوند.

3 - هتل اوبار استار آلانیا (oba star Hotel alanya)

هتل اوبار استار آلانیا مخصوص مسافرانی است که در کنار گردشگری، به دنبال تفریح و سرگرمی در این شهر ساحلی هستند. چون در این هتل انواع امکانات تفریحی مانند بازی ‌های آبی، ساحل خصوصی، دوچرخه سواری، موج سواری و غواصی برای مسافران وجود دارد.

در این هتل آلانیا 126 اتاق برای استراحت مسافران وجود دارد که تمامی آنها مجهز به اینترنت بی سیم رایگان هستند. ساحل اورنج بیچ، رودخانه اوبا، مرکز خرید آلانیوم و استادیوم آلانیا میلی اگمن لیک از نزدیک‌ترین جاذبه ‌های گردشگری به این هتل هستند.

4 - هتل گلکسی بیچ آلانیا (galaxy beach Hotel alanya)

گلکسی بیچ، عنوان دیگر هتل چهار ستاره آلانیا است که قصد معرفی کردن آن را داریم. این هتل با داشتن 116 اتاق، منظره‌ای زیبا و فوق العاده از شهر آلانیا را در اختیار مسافران خود قرار می دهد. باشگاه بدنسازی و استخر سرباز، از مهمترین امکانات ورزشی موجود در این هتل هستند.

البته در این هتل یک سالن بازی مخصوص کودکان نیز وجود دارد تا مسافران دغدغه سرگرم کردن فرزندان خود در ساعات مسافرت را نداشته باشند. این هتل چهار ستاره توسط پرسنلی حرفه ای اداره می‌شود که به سه زبان انگلیسی، روسی و آلمانی تسلط دارند.

اقامت ارزان در آلانیا با فلای تودی

ترکیه کشوری زیبا که در هر شهر آن جاذبه های زیادی نهفته است، در سفر به این کشور، اگر قصد اقامت در شهر آلانیا را دارید، پیشنهاد می کنیم در یکی از این هتل های 4 ستاره اقامت داشته باشید. هتل های 4 ستاره کیفیت بسیار بالایی دارند، در حالی که قیمت آنها به نسبت هتل های 5 ستاره، مناسب تر است. برای رزرو هر کدام از هتل های آلانیا می توانید وارد وب سایت فلای تودی شده تا بتوانید اتاق و هتل مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت رزرو کنید. فلای تودی علاوه بر قیمت های مناسب، پشتیبانی 24 ساعته نیز دارد که در صورت داشتن هر سوال و یا ابهامی می توانید به آن مراجه کنید.

 

مطالب خواندنی