قیمت ایمپلنت دندان در ایتالیا

قیمت ایمپلنت دندان در ایتالیا

ایمپلنت دندان لقب بهترین درمان برای بی دندانی را دارد زیرا ظاهر و کاربرد آن بسیار بالا است به همین دلیل نیز محبوبیت آن در بین بیماران زیاد می باشد و همین موضوع باعث شده تا این درمان در کشور های مختلف مورد استفاده قرار بگیرید. ما در این مقاله قصد داریم قیمت ایمپلنت دندان در ایتالیا را مورد بررسی قرار دهیم.

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که در هر درمان دارای اهمیت است قیمت می باشد. زیرا بیماران دارای شرایط اقتصادی متفاوتی هستند. ایمپلنت دندان نیز از این قاعده خارج نمی باشد به همین دلیل نیز ما به بررسی قیمت این درمان در ایتالیا می پردازیم. 

قیمت ایمپلنت دندان در تهران در حدود 7.000.000 تومان الی 20.000.000 تومان به ازای هر یک واحد ایمپلنت می باشد. این هزینه وابسته نوع ، برند و میزان تخصص پزشک متغیر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ایمپلنت دندان می توانید از لینک زیر استفاده فرمایید. 

قیمت ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان در ایتالیا

ایمپلنت دندان یکی از درمان های تخصصی می باشد و مراحل متفاوتی دارد که در این مراحل از محصولات مختلفی استفاده می شود. به همین دلیل قیمت ایمپلنت دندان می تواند در افراد متفاوت عددی متفاوت باشد.

باید گفت قیمت ایمپلنت در ایتالیا نیز مانند دیگر کشور ها به موارد مختلفی مربوط است. اما در حالت کلی قیمت ایمپلنت دندان در ایتالیا برای یک دندان و بدون درمان های جانبی 1000 الی 2200 دلار قیمت دارد.

بیشتر بخوانید : قیمت ایمپلنت دندان در ترکیه 

هزینه ایمپلنت دندان در ایتالیا به چه موارد وابسته است؟

برای اینکه شما تصور بهتری از قیمت ایمپلنت در ایتالیا داشته باشید. در این قسمت قصد داریم مواردی که می توانند بر روی قیمت این درمان تاثیر بگذارند را مورد بررسی قرار دهیم و هزینه آنها را به صورت جداگانه بیان نمائیم.

هزینه ایمپلنت دندان در ایتالیا به چه موارد وابسته است؟

دستمزد پزشک معالج

یکی از موارد که بر روی قیمت ایمپلنت در همه جای دنیا تاثیر می گذارد هزینه پزشک می باشد که متغیر است و نمی توان برای آن قیمت دقیقی را در نظر گرفت. باید گفت دستمزد ارتباط مستقیمی با تخصص و تجربه پزشک دارد که به هر میزان این موارد بالاتر باشد دستمزد دریافتی نیز افزایش خواهد یافت.

درمان های جانبی

شما قبل از انجام ایمپلنت دندان باید مورد معاینه دقیق پزشک قرار بگیرید که در آن شرایط انجام این درمان در شما مورد بررسی قرار می گیرد. اگر در معاینات مشخص شود که شما برخی از این شرایط مورد نیاز را ندارید باید تحت درمان های جانبی قرار بگیرید که هزنیه های جداگانه دارند. در ادامه هزینه درمان جانبی ایمپلنت در ایتالیا را بررسی می کنیم.

درمان جانبی ایمپلنت

پیوند استخوان

تراکم استخوان فک و استحکام آن در این درمان اهمیت بسیار زیادی دارد به همین دلیل اگر شما دارای تحلیل استخوان باشید باید تحت درمان های جانبی قرار بگیرید که یکی از آنها پیوند استخوان می باشد. پیوند استخوان در ایتالیا وابسته به شرایط شما از 800 الی 1650 دلار قیمت خواهد داشت.

سینوس لیفت

یکی دیگر از درمان هایی جانبی ایمپلنت، سینوس لیفت نام دارد که فقط در استخوان فک بالا مورد استفاده قرار می گیرد. سینوس لیفت دارای دو نوع می باشد که وابسته به شرایط بیمار پزشک معالج از آنها استفاده می کند. قیمت سینوس لیفت وابسته به نوع آن از 1600 الی 2200 دلار در ایتالیا قیمت خواهد داشت.

روکش ایمپلنت

پس از جوش خوردن پایه ایمپلنت ها با استخوان فک نوبت به روکش ایمپلنت می رسد. روکش های ایمپلنت نقش تاج دندان شما را در این درمان  دارا می باشند و ظاهر زیبایی به آنها می بخشند که دارای انواع متفاوتی هستند.

باید گفت روکش های ایمپلنت بر اساس جنس و تعداد مورد نیاز قیمت های متفاوتی دارند. در برخی موارد نیز از آنها به شکل بریج بر روی پایه ایمپلنت ها استفاده می شود. در ادامه بر اساس متریال روکش ها قیمت آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

روکش PFM

روکش های PFM دارای ساختاری فلزی هستند که برای زیبایی بیشتر روکش های سرامیکی بر روی این ساختار ها قرار می گیرد. البته باید گفت این روکش برای افرادی که دارای عقب رفتگی لثه هستند مناسب نیست زیرا قسمت فلزی این روکش نمایان می شود. قیمت این روکش در ایتالیا 600 الی 700 دلار می باشد.

روکش زیرکونیا

روکش زیرکونیا دارای محبوبیت بسیار زیادی می باشد و از جنس سرامیک ساخته شده است. باید گفت دلیل محبوبیت این روکش شباهت بسیار زیادی آن به دندان های طبیعی می باشد و از طرفی استحکام بالایی نیز به شما ارائه می دهند. قیمت روکش زیرکونیا 900 الی 1300 دلار می باشد.

برند سازنده ایمپلنت

همانطور که می دانید به علت محبوبیت بسیار بالای ایمپلنت دندان برند های مختلفی محصولات مورد نیاز آن را مانند پایه ایمپلنت ها می سازند که قیمت آنها یکسان نیست. باید گفت برای این بخش نیز نمی توان قیمت مشخصی را تعیین کرد زیرا به انتخاب بیماران وابسته است.

آیا ایمپلنت دندان در ایتالیا به صرفه می باشد؟

در قسمت های بالایی قیمت ایمپلنت دندان در ایتالیا را به صورت کامل مورد بررسی قرار دادیم اما سوال اصلی اینجاست که آیا ایمپلنت دندان در ایتالیا به صرفه می باشد. در جواب این سوال باید گفت شما می توانید این درمان در دیگر کشور ها با کیفیت مشابه و قیمت مناسب تر انجام دهید.

بیشتر بخوانید : ایمپلنت ایتالیایی

مقایسه ایمپلنت دندان در ایتالیا و ایران

باید گفت در ایران پزشکان متخصص و با تجربه بالا حضور دارند که در کلینیک های معتبر و با تجهیزات پیشرفته مشغول فعالیت می باشند. به همین دلیل می توان نتیجه گرفت شما می توانید در ایران درمان با کیفیتی و دقیقی را تجربه نمائید.

همانطور که در بالا مشاهده کردید کیفیت و دقت انجام ایمپلنت دندان در ایران برابر با ایتالیا می باشد اما قیمت این درمان در کشور ما بسیار پایین تر از ایتالیا است به همین دلیل باید گفت انجام ایمپلنت در ایران بسیار به صرفه تر از ایتالیا است.

بهتر است بدانید تنوع برند ایمپلنت در ایتالیا بسیار بیشتر از ایران است البته برند های ایمپلنت سازی بسیار با کیفیتی در ایران مشغول فعالیت هستند و دارای نمایندگی می باشند.

 

مطالب خواندنی