وام سفر 30 میلیون تومانی میسر شد! + نحوه پرداخت

وام سفر 30 میلیون تومانی میسر شد! + نحوه پرداخت

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که قصد سفر داشته باشید؛ اما به دلیل بالا بودن هزینه‌های سفر از این تصمیم منصرف شده باشید. افزایش هزینه‌های سفر به خارج و حتی داخل کشور باعث شده است که همه نتوانند هر وقت که روح و جسمشان نیاز به سفر دارد، چمدان‌هایشان را ببندند و راهی سفر شوند.

از آنجایی که معمولا بیشتر هزینه‌های سفر مربوط به اجاره اقامتگاه و مکان است؛ بنابراین در این راستا اتاقک مجموعه‌ای از میزبانان اقامتگاه‌های بوم گردی، هتل‌ها، سوئیت‌ها، هتل آپارتمان‌ها و غیره را در کنار هم آورده است و تلاش می‌کند با ارائه اقامتگاه ارزان و مناسب برای تمام افراد جامعه و گردشگران تا حد امکان دغدغه سکونت را برطرف کرده و سفری خاطره‌انگیز و ناب را برای شما به وجود بیاورد. با این حال یکی از دغدغه‌های اصلی بیشتر مسافرانی که به سفر نیاز دارند این است که از نظر مالی نمی‌توانند از پس تامین هزینه اقامتگاه برآیند. به همین منظور اتاقک با همکاری دی جی پی وام سفر 30 میلیون تومانی را میسر کرده است تا امکان سفر برای همه وجود داشته باشد و مسافران بتوانند با ‌پرداخت اقساطی هزینه‌های سفر ازجمله اجاره اقامتگاه، خود را میان جاذبه‌های منحصر به فرد هر مقصد ببینند و اقساط را بعد از سفر خود بپردازند.

‌شرایط دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی برای رزرو اقامتگاه

جهت دریافت وام 30 میلیون تومانی ابتدا باید حساب فعالی در بانک ملت داشته باشید سپس وارد سایت دیجی پی به آدرس mydigipay.com شده و به بخش دریافت اعتبار بروید. در این بخش مدارک و شرایط لازم برای دریافت وام ارائه شده است. پس از انجام مراحل ثبت‌نام، مراحل امکان‌سنجی، ارائه مدارک هویتی، ارائه تضامین از طریق چک صیادی یا سفته و امضای الکترونیکی قرارداد دریافت این اعتبار برای متقاضیان فراهم خواهد شد.

همه فرایندهای ثبت‌نام تا دریافت اعتبار، به‌صورت آنلاین و غیرحضوری انجام می‌شود؛ اما برای کسانی که دسترسی به اینترنت ندارند نیز جهت مراجعه حضوری شرایطی در نظر گرفته شده است.

متقاضیان پس از پشت سر گذاشتن فرایند ثبت نام و اعتبارسنجی و همچنین پذیرفته شدن، می‌توانند بدون هیچ محدودیتی تا سقف ۳۰ میلیون تومان اعتبار دریافت کنند. با دریافت این وام متقاضیان قادر خواهند بود تا همه یا بخشی از اعتبار خود را به اجاره آنلاین انواع اقامتگاه مثل ویلا، سوئیت و… در وب‌سایت اتاقک اختصاص دهند.

نحوه اجاره ویلا از اتاقک به صورت اقساطی

با توجه به همکاری دو مجموعه دیجی پی و اتاقک امکان اجاره ویلا از اتاقک با استفاده از اعتبار دیجی پی برای مسافران فراهم شده است. نحوه اجاره اقامتگاه نیز به این صورت است که:

  1. متقاضیان می‌توانند با استفاده از وام‌های 10 تا 30 میلیون تومانی اقامتگاه مورد نیاز خود را رزرو کرده و اقساط آن را در بلندمدت پرداخت کنند.
  2. علاوه بر وام، متقاضیان می‌توانند با استفاده از اعتبارهای کوتاه‌مدت BNPL (خرید در یک ماه و پرداخت در ماه بعد) نسبت به رزرو اقامتگاه اقدام کنند و تسویه آن را نیز یکم تا پنجم ماه بعد انجام دهند. این اعتبار در سایت دیجی‌پی به کاربرانی تعلق دارد که امکان سنجی را با موفقیت طی کرده‌اند.

نتیجه گیری و سخن پایانی

سفر کردن همیشه برای قشری از مردم با توجه به هزینه‌های سنگینی که دارد امکان‌پذیر نیست. مخصوصاً در ایران که با توجه به تغییرات بازار ارز و افزایش چندین برابری این هزینه‌ها در سال‌های اخیر، سفر کردن برای بیشتر مردم تبدیل به رویا شده است و اگر با پس‌انداز کردن بخواهید سفر کنید با توجه به افزایش روز به روز هزینه‌ها تقریباً هیچ وقت نمی‌توانید راهی سفر شوید. به همین دلیل در راستای به واقعیت تبدیل شدن رویای شما مسافران، اتاقک و دیجی پی شرایط خوبی را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند تا متقاضیان با استفاده از اعتبار دیجی پی برای اجاره اقامتگاه‌های اتاقک در سرتاسر کشور اقدام کنند. درواقع با این همکاری مسافران می‌توانند قسمتی از هزینه‌های سفر را به صورت اقساطی پرداخت کند.

اتاقک سامانه هوشمند اجاره ویلا و سوئیت ویژه مسافران با بیش از 20 هزار اقامتگاه در شهرهای مختلف ایران و همچنین کشور ترکیه است و تلاش می‌کند تا حدودی با برطرف کردن دغدغه و مشکلات اقامتگاه سفری آسوده و اقتصادی را برای گردشگران به ارمغان بیاورد. با توجه به اینکه بیشترین هزینه سفر معمولا مربوط به اجاره اقامتگاه است؛ بنابراین هدف اتاقک ارائه اقامتگاه ارزان و متناسب با هر سلیقه و بودجه‌ای برای تمام افراد جامعه و مسافران است. علاوه بر ارائه و فراهم نمودن اقامتگاه‌های ارزان، در راستای همکاری دیجی‌پی و اتاقک امکان اجاره اقساطی این اقامتگاه‌ها نیز برای کاربران این دو سایت فراهم شده است تا سفری دلچسب و اقتصادی داشته باشید.

اگر در حال برنامه‌ریزی برای تعطیلات نوروز هستید همین حالا برای دریافت اعتبار 30 میلیون تومانی دیجی‌پی اقدام کنید و با اجاره ویلا از اتاقک با خیال راحت سفر نوروزی خودتان را آغاز کنید.

مطالب خواندنی