تدریس خصوصی جاوا برای دانشجویان خارج از کشور

تدریس خصوصی جاوا برای دانشجویان خارج از کشور

در تجارت داده، یکی از زبان‌های غالب پس از اسکالا، زبان جاوا است. اکثر فناوری‌های Big Data به زبان جاوا نوشته شده اند. گویاترین مثال چارچوب منبع باز Hadoop است که برای تسهیل ایجاد برنامه‌های داده توزیع شده و مقیاس پذیر است که بر روی هزاران گره در یک خوشه اجرا می شوند. همچنین می‌توان به چارچوب کافکا اشاره کرد که برای توسعه برنامه‌های پخش جریانی و بلادرنگ استفاده می‌شود. از همین رو تدریس خصوصی جاوا، در سطح بین المللی پرطرفدار می‌باشد.

جاوا به دلیل داشتن کتابخانه‌های متن باز گسترده و مجهز، اسناد فراوان و همچنین جامعه بالغ برنامه نویسان با تجربه، انتخاب ارجح برای توسعه برنامه‌های کاربردی کلان داده است. جاوا همچنین دارای تعدادی بسته مفید برای پردازش داده‌ها و محاسبات علمی است که آن را برای کاربردهای علم داده مناسب می‌کند. علاوه بر این، حتی زبان Scala که در حال حاضر در بازار Big Data محبوبیت بیشتری دارد، در جاوا طراحی شده است!

می‌بینید که اگر بخواهید روی داده‌های بزرگ کار کنید، همیشه به هر شکلی با جاوا مواجه خواهید شد. بنابراین شما نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید و قطعا برای یادگیری آن به یک مربی جاوا حرفه‌ای و کاربلد نیاز خواهید داشت.

زبان جاوا چیست و چه کاربردی دارد؟

جاوا یک زبان برنامه نویسی چند پلتفرمی است که در سال 1995 توسط جیمز گاسلینگ در Sun Microsystems ایجاد شد. قبل از نام فعلی، این زبان برنامه نویسی برای اولین بار به نام OAK، نامی‌ده می شد.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که زبان جاوا را از زبان‌های دیگر مانند C یا C++ متمایز می‌کند، نحوه اجرا و کامپایل آن در ماشین است. کامپایلر جاوا که javac نام دارد، مانند سایر کامپایلرها به طور مستقیم کد منبع را به زبان ماشین ترجمه نمی‌کند. آن را به یک زبان میانی به نام بایت کد ترجمه می‌کند. سپس این بایت کد توسط برنامه دیگری تفسیر می‌شود: ماشین مجازی جاوا یا JVM

JVM وابسته به پلتفرم است، یعنی پیاده‌سازی آن از پلتفرم به پلتفرم متفاوت است (مانند ویندوز، لینوکس، مک و غیره...) ، اما همه JVM‌ها می‌توانند همان بایت کد جاوا را اجرا کنند.

به لطف این سیستم، جاوا را می‌توان بر روی هر دستگاه، هر سیستم عامل (OS) توسعه داد، در بایت کد استاندارد کامپایل کرد و بر روی هر دستگاه مجهز به JVM اجرا کرد.

چه کسانی از زبان Java استفاده می‌کنند؟

به گفته اوراکل، بیش از 3 میلیارد دستگاه از جاوا استفاده می‌کنند و اکثر شرکت‌های بزرگ به یک روش از جاوا استفاده می‌کنند. جاوا در زمینه‌های مختلف، از برنامه‌های علمی مانند شبیه سازهای فیزیک گرفته تا برنامه‌های مالی مانند وب سایت‌های تجارت الکترونیک استفاده می‌شود. از این رو در سطح بین المللی طرفدار دارد و تدریس خصوصی جاوا در بسیاری از شرکت‌های وب و فناوری توسط یک استاد و منتور جاوا به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود.

شرکت‌های بزرگی مانند گوگل، مایکروسافت و بسیاری دیگر نیز از جاوا برای اهداف زیادی استفاده می‌کنند. در اینجا برخی از کاربردهای زبان JAVA آورده شده است.

کاربردهای زبان Java

توسعه وب : برنامه‌های کاربردی وب، برنامه‌های غیرمحلی‌سازی‌شده‌ای هستند که بر اساس معماری کلاینت/سرور با حداقل 2 لایه عمل می‌کنند. آنها برای شرکت‌هایی که می‌توانند بدون نیاز به نصب نرم‌افزار بر روی رایانه‌های مشتری، آنها را به‌روزرسانی و نگهداری کنند، بسیار راحت هستند. فن آوری‌های جاوا که در توسعه برنامه‌های کاربردی وب نقش دارند عبارتند از Java Enterprise Edition (JEE) ، Java Standard Edition (JSE) ، JavaServer Pages Standard Tag Library (JSTL) ، JavaServer Pages (JSP) و Spring boot که برای طراحی و ساخت برنامه‌های تحت وب نظیر ساخت فروشگاه اینترنتی با جاوا کاربرد دارد. شرکت توسعه جاوا این فناوری‌ها را برای ایجاد اپلیکیشن‌های وب جذاب و ایمن برای مشتریان پیاده سازی می‌کند.

توسعه Android/iOS : برنامه‌های اندروید گوگل و همچنین خود سیستم عامل با استفاده از جاوا نوشته شده اند. به هر حال، API اندروید گوگل بسیار شبیه به کیت توسعه جاوا (JDK) است. اگرچه برنامه‌های اندرویدی از JVM متفاوتی استفاده می‌کنند، اما کد همچنان به زبان جاوا نوشته می‌شود.

تدریس خصوصی جاوا برای دانشجویان خارج از کشور

امور مالی و تجارت الکترونیک: بسیاری از وب سایت‌های تجارت الکترونیک و همچنین برنامه‌های کاربردی وب برای دولت، بهداشت، بیمه، آموزش و دفاع در جاوا ساخته شده اند که برنامه نویسان را در بخش‌های زیادی جاوا ارزشمند می‌کند. پیاده سازی جاوا آن را به یک زبان امن تبدیل می‌کند، که برای وب سایت‌های تجارت الکترونیکی که حجم زیادی از داده‌های حساس مانند شماره کارت اعتباری و آدرس کاربر را مدیریت می‌کنند، مهم است.

Big Data: همانطور که در مقدمه به شما گفتیم، اکثر چارچوب‌های محاسباتی توزیع شده به طور مستقیم یا غیرمستقیم در جاوا توسعه داده شده اند. حتی اسکالا که در این زمینه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، بر پایه جاوا ساخته شده است. بنابراین استفاده از جاوا در داده‌های بزرگ ضروری است.

بازی‌های ویدیویی: اکثر بازی‌های ویدیویی به زبان جاوا نوشته می شوند. بازی‌های محبوب مانند Minecraft در جاوا ساخته شده اند. این بازی‌ها از مفاهیم اصلی جاوا مانند برنامه نویسی شی گرا (OOP) و چند رشته‌ای (اجرای همزمان دو یا چند فرآیند با کارآمدترین استفاده از CPU) استفاده می‌کنند.

چرا شرکت در دوره‌های تدریس خصوصی جاوا حائز اهمیت است؟

دلایل اصلی که در زمان ما ضروری است که برنامه نویسی در جاوا را یاد بگیریم چیست؟

در اینجا چند مورد از نقاط قوت جاوا وجود دارد که آن را به زبان مرجع برای توسعه برنامه‌های Big Data تبدیل می‌کند:

یادگیری جاوا آسان است : یک زبان سطح بالا است، یعنی ویژگی‌های فنی سخت افزار مورد استفاده برای اجرای برنامه، مانند حافظه و پردازنده را نادیده می گیرد.

جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا و به شدت تایپ شده است : محدودیت در طول توسعه، رویکرد شی گرا و تایپ قوی زبان جاوا باعث می‌شود یک برنامه جاوا از مفهوم آن قوی‌تر باشد.

جاوا سینتکسی نزدیک به C و C++ دارد : با استفاده از بخش بزرگی از نحو این دو زبان، جاوا به سرعت توسط توسعه دهندگان C و C++ در دست گرفته می‌شود.

مدیریت حافظه ساده : جمع‌آوری زباله که در جاوا ادغام شده است، به طور خودکار اشیاء استفاده نشده را شناسایی می‌کند تا حافظه اشغال شده را آزاد کند.

Multithreading: جاوا امکان برنامه ریزی اجرای همزمان چندین فرآیند و همگام سازی فرآیندهایی را که اطلاعات را به اشتراک می گذارند، می‌دهد.

امنیت سیستم : پلت فرم جاوا با ویژگی‌های امنیتی تعبیه شده در سیستم زبان و زمان اجرا، مانند بررسی کد بایت برای کد مشکوک، تأیید اعتبار و پشتیبانی از حریم خصوصی و غیره طراحی شده است. برنامه جاوا همیشه در محیط اجرای جاوا با تعامل تقریباً صفر با سیستم عامل اجرا می‌شود که باعث امنیت بیشتر آن می‌شود.

قابل جابجایی، قابل اجرا : همانطور که عبارت Write Once Run Anywhere بیان می‌کند، یک برنامه جاوا، پس از نوشتن و کامپایل، می‌تواند بدون تغییر در هر سیستمی که یک JVM روی آن نصب شود، اجرا شود.

کتابخانه بسیار غنی : کتابخانه‌ای که به صورت استاندارد با جاوا عرضه می‌شود، حوزه‌های بسیاری را پوشش می‌دهد (مدیریت مجموعه، دسترسی به پایگاه‌های داده، رابط کاربری گرافیکی، دسترسی به فایل‌ها و شبکه، استفاده از اشیاء توزیع شده، XML و غیره، بدون ذکر همه پسوندها.

تدریس خصوصی جاوا توسط مربی حرفه ای

جاوا یک زبان توزیع شده بومی است : در عصر اینترنت، برنامه‌ها باید در یک محیط توزیع شده کار کنند. این در برنامه‌های جاوا امکان پذیر است زیرا برنامه نویس می‌تواند از پروتکل‌های TCP/IP در کد استفاده کند. جاوا پکیج Remote Method Invocation (RMI) را برای پیاده سازی چنین رابط هایی در یک برنامه چند کاربره ارائه می‌دهد.

پس با این اوصاف اگر شما نیز علاقمند به یادگیری هر چه زودتر این زبان و درآمدزایی از آن را دارید توصیه می‌کنیم حتما به وب سایت جاواپرو مراجعه کنید. خبر خوب اینکه ما کلاس‌های تدریس خصوصی جاوا برای دانشجویان خارج از کشور نیز داریم.

مطالب خواندنی