آموزش موشن گرافیک و آموزش پریمیر در آکادمی گرافیستار

آموزش موشن گرافیک و آموزش پریمیر در آکادمی گرافیستار

پریمیر چیست؟

تمام کسانی‌که به نوعی به حوزه فیلم‌سازی علاقه‌مندند؛ می‌توانند از دوره‌های آموزش پریمیر استفاده کنند؛ اگر به عکاسی و امور گرافیک و یا طراحی علاقه دارید؛ اگر دوست دارید در کنارکار و تحصیل یک شغل پردرآمد داشته باشید؛ و از همه مهمتر خلاقیت و جسارت لازم برای خلق ایده‌های نو را دارید؛ اگر داستان‌گوی ماهری هستید و دوست دارید به داستان‌هایتان، عینیت ببخشید؛ و اگر ویژگی‌های شخصیتی لازم برای تبدیل شدن به یک تدوینگر خوب را دارید؛ با آموزش ادوبی پریمیر می‌توانید یک قدم به شغل مورد علاقه‌تان نزدیک‌تر شوید.

درباره دوره آموزش نرم افزار پریمیر:

در دوره آموزش پروژه محور پریمیر مطالب با زبانی ساده به شما ارائه می‌شود و در عین حال اصطلاحات حرفه‌ای نیز به شما ارائه می‌گردد. پس در این دوره شما شاهد دوره ادوبی پریمیر مقدماتی و دوره ادوبی پریمیر متوسط و دوره ادوبی پریمیر حرفه‌ای هستید. ما در این دوره آموزش ادوبی پریمیر پرو می‌پردازیم تا همه‌ دوستان قابلیت استفاده از این آموزش را داشته باشند. شما در این دوره علاوه بر یادگیری ادوبی پریمیر، تدوینگر نیز می‌شوید و در اصل در دوره برخی نکات حرفه‌ای تدوین نیز آموزش داده خواهد شد.

آموزش پریمیر برای چه کسانی مناسب است؟

دوره آموزش پریمیر پرو (Premiere Pro) یک دوره بسیار جامع، حرفه ای و پرطرفدار است که از مقدماتی‌ترین مفاهیم تدوین ویدیو در پریمیر تا تکنیک های حرفه‌ای در تولیدات پیشرفته سینمایی، تدریس شده است! بر اساس ماهیت پریمیر و زمینه کاری تدوین ویدیو در پریمیر، این دوره بسیار پولساز است و در صورت تسلط به آموزش Premiere، میتوانید درآمد ماهانه بالایی را تنها با مشاهده همین دوره کسب کنید. شما می توانید پس از گذراندن اولین فصل های این دوره، وارد بازارکار و شوید و به مرور به دانش خود اضافه کنید.

دوره جامع پریمیر دارای پروژه های عملی و تمرین های متعدد و متنوع در زمینه های مختلف تدوین فیلم با پریمیر است که میتواند به شما در یادگیری این آموزش بسیار کمک کند. در این دوره شما با تمام مباحث، جوانب گوناگون، روش ها و متد‌های مختلف آشنا می‌شوید و می‌توانیم بگوییم برای تبدیل شدن به متخصص پریمیر، مبحث و سرفصل دیگری وجود ندارد که در این دوره ما آن را فراموش کرده باشیم. دوره پریمیر پرو با این سطح از جامعیت و کیفیت برای اولین بار در ایران تولید شده است و به همین جهت میتواند تمایز بی‌نظیری در دانش شما نسبت به سایر متخصصین این حوزه ایجاد کند.

این روزها نوعی محتوای بصری جای خود را در میان تبلیغات، آموزش ها و غیره باز کرده است که موشن گرافیک نام دارد. اما موشن گرافیک در واقعیت به چه معنا است؟ واژه موشن در زبان فارسی به معنای حرکت است و موشن گرافی همانطور که از نامش مشخص است به ویدیو ها و تصاویری که محتوا و مفهوم خود را به صورت حرکتی منتقل میکنند گفته می شود. آموزش موشن گرافیک می تواند حاوی صدا و صوت باشد و یا می تواند به صورت صامت و بدون صدا باشد و از نظر فناوری تولید به دسته های متعددی تقسیم میشود. پس با ما باشید تا انواع موشن گرافیک را باهم بررسی کنیم.

سبک های رایج موشن گرافیک

آموزش موشن گرافی یا گرافیک انیمیشنی را می توان فیلم ویدئویی دانست که از طریق سیستم های ارتباطی و سبک های خاص با انتقال درست مفاهیم به گروه هدف توانسته نتایج خارق العاده ای را برای مشاغل مختلف در حوزه های متنوع به وجود آورد. معمولا آموزش موشن گرافیک ها از نظر زمانی نسبت به فیلم های انیمیشنی به شکل خلاصه تر تهیه می شوند علاوه بر آنکه شخصیت محوری در روایت داستان های موشن گرافیکی، کاربردی ندارد. موگراف را می توان از سبک های خاص موشن گرافیک دانست که توانسته بین موشن گرافیک 3 بعدی و انیمیشن خطی را به وجود آورد که در cinema 4D  رایج است.

 

انواع موشن گرافیک

برای آموزش پیشرفته موشن گرفیک باید با انواع موشن گرافیک ها که در موضوعات و موارد زیادی کاربرد دارند آشنا شوید، مانند: آیکون های نرم افزارها، ساخت لوگو، ساخت گیف برای شبکه های اجتماعی، گرافیک پخش که نمونه آن را در زیرنویس خبری تلویزیون دیده اید، ساخت عناوین فیلم ها، ساخت ویدئوهای کوتاه تبلیغاتی ساده و غیره. موشن گرافیک تبلیغاتی و صدا گذاری شده پر مصرف ترین آن ها است که کار کردن به صورت حرفه ای در آن می توانید بسیار پر سود باشد؛ زیرا همیشه تقاضا برای ساخت آن وجود دارد و برای ساخت آن بیشتر از موشن گرافیک ۳D استفاده می شود.

مزایای آموزش موشن گرافیک

موشن گرافیک در فیلم های آموزشی نیز بسیار پر کاربرد می باشد و به آسانی می توان با استفاده از آن به تشریح فرایندهای مختلف پرداخت.
ترکیب رنگ،فرم و بافت تصاویر به همراه موسیقی و صدای به کار رفته در تولید موشن گرافیک در کوتاه مدت در حافظه بیننده ثبت می گردد و به آسانی می توان از این روش برای طراحی لوگو و تایپوگرافی یک برند استفاده کرد.
ایجاد هویت برای لوگو و برندهای مختلف، در بسیاری از شبکه های تلویزیونی با استفاده از همین تیزرها و آرم استیشن های تولید شده توسط موشن گرافیک، انجام می پذیرد.
با آموزش موشن گرافیک می توان برای اهداف آموزشی و یا تشریح فرایندهای متنوع، تصاویر متحرک جذابی را تولید کرد.

در پکیج آموزش موشن گرافیک چه چیزی را فرا می گیرید؟

در دوره آموش موشن گرافیک از صفر تا صد تمامی مباحث را فرا خواهید گرفت . نحوه‌ آموزش این دوره به صورتی است که شما را برای ورود به بازارکار آماده می‌کند. پس اگر فقط علاقمند به دنیای موشن گرافی هستید با خیالی آسوده در دوره  آموزش موشن گرافیک در افتر افکت آکادمی گرافیستار www.Graphi-star.com شرکت کنید. سعی کنید هر جلسه تمرین‌های که استاد به شما محول می‌کند را به طور کامل پیگیری کنید تا همزمان با کلاس در طول جلسات بتوانید اشکالات و سوالات خود را در هر بخش با استاد در میان بگذارید.

ایلوستریتور چیست؟

آموزش ایلوستریتور حرفه ای گرافیک گرافیک گرافیک، واژه ای که روزانه دست کم یک مورد وابسته با آنرا می بینیم و یا چیزی در مورد آن می شنویم. در دنیای امروزی جایی که بخش اعظمی از زندگی ما با تکنولوژی گره خورده بخش دیداری این مقوله همیشه درگیر رنگ ها,طرح ها و اشکال گوناگون بوده است که این موارد تاثیر مستقیمی بر روحیات , احساسات و تصمیم گیری های ما دارند. انسان همواره مجذوب رقص رنگ ها و طرح ها در کنار هم در دنیای واقعی پیرامون خود و امروزه در دنیای مجازی بوده و می باشد و با تصاویری که از ترکیب این دو مقوله بوجود آمده زندگی کرده,مجذوب شده و در نهایت انتخاب کرده است .

چرا آموزش ایلوستریتور؟

چند علت اصلی وجود دارد که می توانیم آموزش ایلوستریتور را به شما پیشنهاد بدهیم. آموزش های پروژه محور ایلوستریتور اغلب همراه با فایل پروژه ارائه می شوند و شما می توانید به راحتی پروژه را از سایت گرافیستار دانلود کنید. ادبیات صمیمی و خودمانی برای آموزش ها استفاده شده و همچنین در آموزش های پروژه محور سعی می کنم که ابتدایی ترین اعمال را هم توضیح بدهم. فیلم های آموزش ایلوستریتور 2020 همگی به زبان فارسی تهیه می شوند و اغلب با زبانی ساده بیان می شوند و از مفاهیم و تکنیک های پایه ای در این آموزش ها استفاده می شود تا برای همه ی سطوح مفید و آموزنده باشند.

کاربردهای ایلوستریتور

طراحان گرافیک، طراحان وب، هنرمندان تجسمی و تصویرگران حرفه‌ای سراسر جهان از این نرم‌افزار به صورت گسترده استفاده می‌کنند. آموزش ایلوستریتور آنچنان ابزارها و امکانات پیشرفته‌ای دارد که این امکان را فراهم می‌کند که در سریع‌ترین زمان ممکن، بهترین آثار را بیافرینید. این برنامه برای ایجاد انواع تصاویر دیجیتالی و چاپی، کارتون‌ها، نمودارها، لوگوها، تایپوگرافی‌ها، تصاویر تبلیغاتی، آیکون‌ها، تصویرسازی‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در آموزش ایلوستریتور این امکان وجود دارد که یک عکس را به نرم‌افزار وارد کنید و با رنگ‌آمیزی و طراحی مجدد روی آن عکس، طرح گرافیکی مشابه عکس را به وجود آورید. به عنوان مثال طراحان، طرح خود را روی کاغذ می‌کشند، به محیط ایلوستریتور وارد می‌کنند و سپس آن را به یک تصویر دیجیتال تبدیل می‌کنند.

پکیج آموزش ایلوستریتور

در فضای اینترنت آموزش‌های زیادی پیرامون ایلوستریور وجود دارد. اما پیدا کردن پکیجی جامع و کامل و متناسب با بازار کار از بین آن‌ها، شاید کار سختی باشید. بنابراین در ادامه درباره دورۀ نرم‌افزار Illustrator بیشتر صحبت می‌کنیم. آموزش جامع نرم‌افزار ایلوستریتور در 16 ساعت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. لازم به ذکر است که برای شروع این دوره احتیاجی به هیچ دانش قبلی ندارید و فقط کافیست با فضای سیستم‌عامل ویندوز آشنا باشید. بنابراین حتی اگر تا به حال با هیچ کدام از برنامه‌های کمپانی ادوبی کار نکرده‌اید، جای هیچ نگرانی نیست! چراکه می‌توانید با شرکت در این دوره صفر تا صد برنامۀ ایلوستریتور را یاد بگیرید و به آن مسلط شوید.

مطالب خواندنی