سرور مجازی ترید نیاز هر ایرانی در بایننس

سرور مجازی ترید نیاز هر ایرانی در بایننس

اگر یک تریدر حرفه ای هستید وعاشق معامله کردن در صرافی های ارز دیجیتال نظیر بایننس می باشید یا تازه قصد وارد شدن به دنیای رمز ارزها و ارزهای دیجیتال را دلرید حتما نگرانی مسدود شدن حساب و دارایی هایتان از سمت سایت صرافی هایی که ایران را تحریم  کرده اند و فعالیت ایرانی ها را ممنوع اعلام کرده اند همیشه همراه خود دارید. تنها راهی که وجود دارد تا بتوانید بدون نگرانی و با خیال راحت به فعالیت در سایت صرافی های بین المللی به ویژه صرافی  بایننس بخاطر امکانات ویژه آن بپردازید استفاده از سرور مجازی ترید می باشد.در این مقاله قصد داریم به شما عزیزان سرور مجازی ترید را معرفی کنیم و نحوه اتصال و روند استفاده و تهیه آن را به شما آموزش دهیم. پس تا انتهای این مقاله با ما باشید.

سرور مجازی ترید چیست؟

سرورهای مجازی یا vps مخفف کلمه Virtual Private Server می باشد به معنی سرور مجازی خصوصی می باشد. سرور مجازی بخشی از یک سرور اختصاصی می باشد که به کمک یک نرم افزار به نام مجازی ساز به چند سرور مجازی تقسیم بندی شده است. این بخش ها از نظر استفاده از سخت افزار با هم یکسان هستند. سرور مجازی در مقایسه با سرورهای اختصاصی هزینه کمتری دارد اما سطح دسترسی آن بسیار بالاتر می باشد.
VPS ترید در واقع کامپیوترهایی هستند که بصورت 24 ساعته در دیتا سنترهای کشورهای مختلف روشن می باشد. و همیشه در دسترس شما می باشند. وقتی یک سرور مجازی ترید می خرید  یک IP کاملا اختصاصی دریافت میکنید واین IP بصورت ثابت و پایدار برای شما باقی خواهد ماند. با استفاده از آن IP ویک نرم افزار به سرور مجازی بایننس خود متصل می شوید.
پس از اتصال به این سروراز طریق نرم افزار ذکر شده یک کامپیوتر مانند کامپیوتر شخصی شما روی گوشی یا کامپیوتر شما پیاده می شود.

هنگام ورود به سایت های ارز های دیجیتال نظیر بایننس و سایر صرافی های آنلاین ، موقعیت کشور شما برای مثال کشور آلمان نمایش داده خواهد شد . از این رو هیچگونه نگرانی بابت موقعیتتان نخواهید داشت و سرمایه تان بدون مشکل در داخل این سرور مجازی ترید حفظ میگردد. و میتوانید با خیال راحت بدون دغدغه مسدود شدن حساب خود در سایت صرافی بایننس به فعالیت خود ادامه دهید.

 

چطور از سرور مجازی ترید با آی پی ثابت استفاده کنیم؟

برای اینکه بتوانید به راحتی از سرور مجازی ترید خود استفاده کنید باید با نرم افزار ریموت دسکتاپ کانکشن و وارد کردن آی پی سرور خود در این نرم افزار به سرور ترید متصل شوید. در واقع شما پس از خریداری سرور بایننس  یک آی پی و نام کاربری و رمز عبور دریافت میکنید که با وارد کردن آن داخل نرم افزار ریموت دسکتاپ براحتی به سرور مجازی ترید خود در یک کشور دیگرمثلا هلند متصل می شوید.
حال ممکن است این سوال پیش بیاید که این نرم افزار را از کجا باید دانلود کنم ؟ اگر شما از لپتاب یا pc استفاده میکنید اصلا نیاز به دانلود این نرم افزار نمی باشد زیرا این نرم افزار یک نرم افزار پیش فرض ویندوز می باشد. فقط کافیست آن را از منو استارت جستجو کنید اما اگر بخواهید بر روی گوشی موبایل خود استفاده کنید باید نرم افزار را از پلی استور دانلود کنید و پس از وارد کردن آی پی و نام کاربری و رمز عبور یک کامپیوتر بر روی کامپیوتر یا گوشی موبایل خود دارید که این کامپیوتر در یک کشور دیگر قرار دارد و شما از منزل خود مانند این است که پشت آن کامپیوتر در آن کشور نشسته اید و این ریسک آشکار شدن هویت ایرانی و مسدود شدن حساب شما را در سایت صرافی بایننس به صفر می رساند.

 

مقایسه سرعت سرور مجازی بایننس و اینترنت ADSL

 

سرعت اینترنت در سرور مجازی ترید

سرعت سرور مجازی ترید ، در مقایسه با سرعت اینترنت ADSL بسیار بالاتر می باشد. سرعت اینترنت سرور مجازی ترید حدودا 10,000  مگابیت بر ثانیه است ، که در مقابل سرعت اینترنت ADSL که معمولا بسیاری از کاربران از آن استفاده میکنند و نهایتا می تواند 16 مگا بیت بر ثانیه باشد بسیار بالاتر می باشد.در تصویر زیر مقایسه سرعت اینترنت سرور مجازی ترید و اینترنت ADSL را میتوانید مشاهده کنید. در این تصویر همانگونه که میتوانید ملاحظه کنید  سرعت اینترنت سرور مجازی  ترید در دانلود بیش از 10 هزار مگابیت بر ثانیه و در آپلود هم حدود 7600 مگابیت بر ثانیه است، پینگ هم بسیار پایین که نشان از کیفیت بی نظیر سرور مجازی ترید دارد .

چطور میتوانم سرعت سرور مجازی ترید خود را اندازه گیری کنم ؟

برای اینکه سرعت اینترنت سرور مجازی ترید خود را اندازه گیری کنید و مطمئن شوید که سرعت واقعی آن چقدر است باید از نرم افزار اسپید تست استفاده کنید این نرم افزار را از  وب سایت speedtest.net می توانید دانلود و بر روی سرور نصب کنید وسپس نتیجه را مشاهده کنید ، در حین گرفتن تست هم میتوانید Task Manager  را باز کنید تا ببینید چقدر ترافیک و سرعت در لحظه از کارت شبکه سرور مجازی ترید شما عبور می کند .

 

سرور مجازی ترید خود را از چه کشوری انتخاب کنم ؟

caption  align="aligncenter" width="700"]IP ثابت بایننس IP ثابت بایننس[/caption]

برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال میتوانید از سرور مجازی ترید کشورهای هلند ، فرانسه ،انگلیس ، آلمان ، فنلاند ،آمریکا ، امارات ، سنگاپور و ترکیه استفاده کنید. اما برای انتخاب سرور مجازی مناسب بایننس باید به این نکته توجه کنید که صرافی بایننس آی پی 29 کشور را برای فعالیت غیر مجاز اعلام کرده است که علاوه بر کشور ایران کشور آمریکا نیز جزء این لیست می باشد. پس شما نمی توانید از سرور مجازی ترید کشور آمریکا استفاده کنید. در سالهای اخیر کاربران ایرانی بسیاری از سرورمجازی با آی پی کشور آلمان استفاده کرده اند . اما در قوانین جدید صرافی بایننس از کاربرانی که از IP آلمان استفاده می کنند در خواست احراز هویت آلمانی دارد و این موضوع میتواند برای ایرانیان که در داخل ایران می باشند و نمی توانند مدارک درخواستی را ارائه دهند مشکل ایجاد کند و و باعث مسدود شدن حساب آنها شود. اما لازم به ذکر است که بسیاری از کاربران ایرانی در حال حاضر بدون هیچ مشکلی در حال استفاده از VPS بایننس با آی پی ثابت کشور آلمان می باشند و بدون هیچ مشکلی در حال فعالیت می باشند حتی پیغامی هم دریافت نکرده اند.
بطور کلی ما استفاده از سرورهای بایننس کشورهای اروپایی یا آسیایی را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم و از نظر سرعت و پایداری آی پی میتوانید به ترتیب از آی پی کشورهای هلند، فرانسه، انگلیس، فنلاند، آلمان، ترکیه و در آخر امارات استفاده کنید.

آیا سرور مجازی ایران برای ترید مناسب است ؟

خیر سرور مجازی ایران دارای آی پی ثابت ایران می باشد و برای فعالیت در بایننس مناسب نیست. شما از سرور مجازی ایران وب داده می توانید برای فعالیت مختلف که نیاز به سخت افزار و منابع قدرتمند دارد مانند برگزاری کلاس های آنلاین یا دانلود بسته‌های نرم‌افزاری از داخل شبکه با سرعت بسیاربالا و... استفاده کنید.

چگونه مطمئن شوم سرور مجازی ترید از کشور انتخابی من می باشد؟

اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید خرید سرور از شرکت مطمئن می باشد از جایی خرید انجام دهید  تا دقیقا از همان کشور فروشنده ، سرور را به شما تحویل بدهد ، دومین مورد هم اینکه میتوانید قبل از خرید از فروشنده نمونه آی پی سرور مجازی ترید از همان کشوری که میخواهید را بگیرید و در وب سایت ipinfo.io  وارد کنید و ببینید چه کشوری را نشان میدهد. کشور و شهر نشان داده شده در سایت  ذکر شده باید دقیقا مطابق با همان چیزی باشد که فروشنده قبل از خرید به شما اعلام کرده است . برای مثال اگر سرور مجازی ترید هلند خریداری کرده اید ، باید در وب سایت ipinfo.io  دقیقا موقعیت کشور  Netherlands  و شهر Amsterdam  نشان داده شود .

بهترین منابع سخت افزاری برای یک سرور مجازی ترید چه می باشد ؟

برای داشتن کارکرد راحت بدون هنگی و مشکل عدم اتصال به سرور بهتر است حداقل یک سرور مجازی ترید با 4 گیگابایت رم و 2 هسته سی پی یو انتخاب کنید. با انتخاب این منابع دچار هنگی در سرور مجازی ترید و مشکل در باز شدن سایت صرافی بایننس نخواهید شد. و همچنین استفاده از منابع بالاتر به سرعت کارکرد شما در انواع نرم افزارها بر روی سرور کمک زیادی می کند.برای تهیه سرور ترید با بهترین منابع سخت افزاری و کیفیت میتوانید به وب سایت شرکت وب داده مراجعه کنید.

آیا برای استفاده از سرور مجازی ترید نیاز به کامپیوتر و موبایل با منابع سخت افزاری خاصی می باشد ؟

برای اتصال به سرور مجازی ترید وب داده فقط به یک کامپیوتر معمولی یا یک گوشی موبایل با سیستم عامل اندروید یا ios  نیاز دارید و منابع  دستگاه شما به هیچ عنوان اهمیتی ندارد و همچنین یک اتصال اینترنت فعال با حداقل سرعت 1 مگابیت بر ثانیه باید داشته باشید . اینترنت شما نباید قطعی داشته باشد زیرا باعث قطع اتصال به سرور مجازی ترید شما می شود.

از سرور مجازی ترید چه استفاده های دیگری میتوانم داشته باشم ؟

• دسترسی به یک اینترنت بسیار پر سرعت

• دانلود فایل و دریافت اطلاعات با سرعت بسیار بالا

• آپلود فایل با سرعت بالا

• پینگ بسیار پایین و حدود 1 میلی ثانیه برای ارتباط فوق سریع با سایر سایت ها .

چگونه امنیت سرور مجازی بایننس خود را حفظ کنم؟

بعد از خرید سرور بایننس مهمترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید امنیت سرور شماست. برای حفظ امنیت سرور خود پس از خرید سرور حتما نام کاربری و رمز عبور آن را تغییر دهید. و یک رمز عبور بسیار قوی برای سرور مجازی خود انتخاب کنید. این نکته از نظر امنیتی بسیار مهم است اما متاسفانه بسیاری از کاربران به آن بی توجه هستند. حتما بر روی سرور مجازی خود آنتی ویروس نصب کنید و همچنین میتوانید پورت پیش فرض ریموت دسکتاپ کانکشن را تغییر دهید.

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم به  شما عزیزان سرور مجازی ترید را معرفی کنیم و نحوه اتصال و روند استفاده و اینکه چرا باید از یک سرور مجازی ترید استفاده کنید و سرور تان باید چه ویژگی هایی داشته باشد را به شما آموزش بدهیم .

این مقاله توسط شرکت وب داده تهیه و تنظیم شده است و جزئیات ، سرعت ها و کیفیت ها فقط برای سرور های مجازی بایننس و سرور مجازی ترید وب داده معتبر است و ممکن است سرعت ، کیفیت و ثابت بودن آی پی سرور برای سایر شرکت ها متفاوت باشد .

جهت کسب اطلاعات کامل و بررسی دقیق سرور مجازی ترید و سرور مجازی ایران میتوانید از وب سایت شرکت وب داده که ارائه کننده سرور مجازی ترید وب داده و سرور مجازی ایران می باشد دیدن فرمایید .

 

آدرس سایت وب داده :

https://webdade.com/

لینک صفحه سرور مجازی ترید :

https://webdade.com/trade-vps

در صورت داشتن هر گونه سوال میتوانید با شماره 02191300210 تماس حاصل فرمایید .

مطالب خواندنی