بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت می‌کند به طوری که ضد آفتاب‌هایی که اشعه uvb را کنترل می‌نمایند از سوختن پوست شما ممانعت کرده و ضد آفتاب‌هایی که اشعه uva را کنترل می‌کنند مانع از ایجاد چین و چروک بر روی پوست شما می‌شوند و پیری پوستتان را به تعویق می‌اندازند. بعضی از افراد گمان دارند که کرم ضد آفتاب تنها مخصوص روزهای گرم تابستانی است، در حالی که استفاده از ضد آفتاب و تجدید آن در طول روز می‌بایست در تمامی فصول سال انجام گیرد و به نوعی عادت تبدیل گردد.

البته در کنار استفاده از کرم ضد آفتاب باید موارد دیگری را هم جهت محافظت از پوست در برابر آفتاب رعایت کنید. مثلا در هنگام بیرون رفتن از خانه حتما از لباس‌های نخی و نازک استفاده کنید، گذاشتن کلاه و استفاده از عینک‌های آفتابی را از یاد نبرید و حتی‌المقدور در سایه‌ها قرار گیرید. در هنگام برنزه کردن از کرم‌ها و روغن‌های برنزه کننده استفاده کنید. تمامی این موارد باعث می‌شوند تا شما از پوست خود به بهترین نحو مراقبت کنید و از اثرات زیان بار نور خورشید را بر روی پوست خود به حداقل برسانید.

کرم ضد آفتاب بر اساس نوع پوست، ترکیبات و برند به انواع مختلف تقسیم می‌شوند. مانند کرم ضد آفتاب برای پوست‌های خشک یا برای پوست‌های چرب و... که مناسب با هر نوع بودجه و سلیقه‌ای می‌توان این کرم‌ها را تهیه کرد. کرم ضد آفتاب از برندهای مختلف، با کیفیت‌های متفاوت در بازار موجود می‌باشند که هر یک دارای ویژگی‌های مخصوص به خود هستند. محصولات مورینگا امو، محصولات وچه، محصولات لافارر و ژاک آندرل را می‌توان از بهترین و با کیفیت‌ترین برندهای دنیا به شمار آورد که بهترین و پیشرفته‌ترین کرم‌های ضد آفتاب، مرطوب کننده و... را در دسته محصولات بهداشتی و آرایشی خود دارند. در ادامه به معرفی هر یک از این محصولات خواهیم پرداخت. کرم ضد آفتاب مخصوص پوست‌های خشک برخی از این برندها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مطالب همراه ما باشید.

محصولات مورینگا امو

محصولات مورینگا امو از تولیدات داخلی بسیار با کیفیت و استاندارد می‌باشد که با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا و ترکیباتی کاملا طبیعی، ارگانیک و گیاهی ساخته شده‌اند. این برند با اینکه دارای ساختاری کاملا طبیعی هستند مخصوص زندگی‌های مدرن امروزی فرموله و تولید شده‌اند.

برند مورینگا امو در دو بخش مراقبت از پوست و مراقبت از مو محصولاتی بسیار بی‌نظیر و باکیفیتی همچون انواع لوسیون‌ها، مرطوب کننده‌ها، شامپوها و... را روانه بازار کرده است که بسیاری از آنها مخاطبین زیادی را به خود جذب نموده‌اند. همانطور که می‌دانید برای مراقبت از پوست در برابر آفتاب علاوه بر کرم ضد آفتاب، سرم‌ها، روغن‌ها و لوسیون‌هایی نیز وجود دارند که بسیار پر کاربرد بوده و مورد توجه مصرف‌کنندگان هستند. بر همین اساس کمپانی مورینگا امو تمام تلاش خود را بکار برده تا تنوعی بالا از این محصولات را با کیفیتی بسیار عالی ساخته و روانه بازار کند تا شما به راحتی بتوانید از این محصولات برای سلامت پوست و موی خود استفاده کنید. محصولات مورینگا امو همانند محصولات ژاک آندرل، محصولات وچه و محصولات لافارر جزو برترین و با کیفیت‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی دنیا هستند که در سطح بالای استانداردهای جهانی واقع شده‌اند.

محصولات لافارر

محصولات لافارر

محصولات لافارر در سال ۱۳۸۸ در ایران پایه‌گذاری شد و خیلی سریع از لحاظ کیفیت و ساختار با برندهای معروف اروپایی به رقابت برخاست. در تولید این محصولات ضمن بهرمندی از تجارب متخصصین ایرانی از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و مرغوب‌ترین مواد اولیه نیز استفاده شده است. تنوع محصولات لافارر بسیار زیاد بوده و تمامی محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست را در بر می‌گیرد. شما بسته به نیاز خود می‌توانید مناسب‌ترین و برترین محصول را برای اهداف خود خریداری کنید و از کیفیت بالای این محصولات لذت ببرید.

از معروف‌ترین و محبوب‌ترین محصولات این برند می‌توان به کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر برای پوست‌های خشک و معمولی اشاره کرد که در دسته محصولات مراقبتی پوست قرار دارند. این کرم ضد آفتاب به دلیل فرمولاسیون قوی و گیاهی که دارد از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز ساخته است. در ترکیبات این کرم ضد آفتاب از عصاره گیاهانی همچون شیرین بیان، بیربری، پاپایا، گواوا، سارمنتوزا ساکسی فراگا استفاده می‌شود که در کاهش و رفع لک صورت بسیار موثر هستند. از مواد کنترل کننده چربی همچون زینک پی سی آ و عصاره چوب درخت انانتیا کلرانتا برای کاهش ترشح چربی و آکنه استفاده می‌شود.

موادی همچون اوره، سدیم لاکتات و... جهت حفظ رطوبت و جلوگیری از چین و چروک نیز در ترکیبات این کرم ضد آفتاب وجود دارد. این کرم بافتی بسیار سبک داشته و از قدرت جذب شوندگی بالایی برخوردار است. از پوست شما در برابر اشعه های مضر UVA و UVB محافظت کرده و خاصیت ضد التهابی و ضد حساسیت دارد. استفاده از این کرم در تمامی فصول سال برای پوست‌های خشک و معمولی ضرورت دارد و در جوان سازی و طراوت پوست بسیار موثر است.

محصولات وچه

محصولات وچه همانند محصولات لافارر و محصولات مورینگا امو ساخت کشور ایران است با این تفاوت که در ساخت این محصولات از تجارب و دانش متخصصین فرانسوی جهت تولید آنها استفاده شده است. فرمولاسیون و ترکیبات این برند کاملا بر مبنای طبیعی و گیاهی بوده و از کیفیت و استاندارد جهانی برخوردار هستند. به دلیل استفاده از عصاره‌های گیاهی و ارگانیک محصولات این کمپانی خاصیت ضد آلرژی و ضد حساسیت دارند. از محصولات معروف و پر مصرف برند وچه می‌توان به کرم آبرسان آن اشاره کرد که منجر به سلامت و طراوت پوست شما می‌گردد. التهاب‌ها و خشکی پوست را برطرف کرده و مانع ایجاد چین و چروک می‌شوند. Ph آن تنظیم شده است و پوست را احیا و بازسازی می‌کند. با استفاده از این کرم در کنار کرم ضد آفتاب می‌توانید همیشه پوستی جوان، سالم و شاداب داشته باشید.

محصولات ژاک آندرل

محصولات ژاک آندرل محصولاتی فرانسوی است که ساختاری کاملا طبیعی و گیاهی دارد و یکی از برندهای معروف و مطرح جهان به شمار می‌آید. تنوع محصولات این شرکت بالا بوده و تقریبا می‌توان گفت تمامی محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی را شامل می‌شود. یکی از پر مصرف‌ترین محصولات مراقبتی این برند کرم ضد آفتاب ژاک آندرل مخصوص پوست‌های خشک و معمولی می‌باشد که از محبوبیت بالایی در بین مخاطبین و مصرف‌کنندگان برخوردار است. این کرم ضد آفتاب از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر نور محافظت کرده و مانع از پیری زودرس پوست شما می‌شود.

محصولات ژاک آندرل

در ترکیبات این کرم ضد آفتاب از عصاره گل ختمی و جلبک قرمز استفاده شده است که خاصیتی ضد چروک و ضد آلودگی دارند. این محصول برای تقویت پوست و ممانعت از آفتاب سوختگی از ترکیبات آنتی اکسیدان و ویتامین E بهره می‌برد. SPF آن بالای ۵۰ بوده و خاصیت ضد التهابی، ضد حساسیت و ترمیم کنندگی دارد. در فرمولاسیون این کرم ضد آفتاب از مواد پارابن استفاده نشده و حاوی مواد مرطوب کننده و نرم کننده هستند. برای مصرف این کرم باید نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در آفتاب از آن استفاده کنید.

تمامی این محصولات یاد شده اعم از محصولات ژاک آندرل، محصولات لافارر، محصولات وچه و محصولات مورینگا امو جزو بهترین برندهای محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران و جهان محسوب می‌شوند و استفاده از هر یک از این محصولات سلامتی پوست و موی شما تضمین می‌نماید. ساختار تمامی این محصولات بر اساس استانداردهای جهانی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. برای آشنایی بیشتر و جامع‌تر با این محصولات می‌توانید به سایت فروشگاه الانزا به نشانی اینترنتی www.elanza.com مراجعه کرده و ضمن بررسی هر کدام از این محصولات از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های متخصصین این سایت نیز بهرمند شوید.

مطالب خواندنی