خرید بیت کوین از صرافی ارز دیجیتال با بهترین قیمت

خرید بیت کوین از صرافی ارز دیجیتال با بهترین قیمت

در این مقاله آموزش خرید رمز ارزی را به شما می دهیم که در این 13 سال چشم های مردم جهان را به خود دوخته است. موضوع بحث امروز ما خرید ارز دیجیتال بیت کوین از صرافی آنلاین می باشد. پیش از این که یک مرجع مطمئن برای خرید بیت کوین به شما معرفی کنیم، ابتدا مقداری با این ارز آشنا می شویم تا بدانیم اصلا چرا باید بیت کوین بخریم؟ علاوه بر این می خواهیم بدانیم که چه ارزهای دیجیتال دیگری ارزش خرید دارند و می توانند سود خوبی به ما بدهند. با ما همراه باشید تا تمام این مسائل را با هم بررسی کنیم.

ارزهای دیجیتال و شبکه های بلاک چینی را می توان نسل جدید سیستم ها و ابزارهای پرداختی معرفی کرد. چند لحظه فکر کنید و ببینید در تراکنش های خود از چه روش هایی استفاده می کنید؟ وقتی که چند مورد از آن ها را به خاطر آوردید، به پیشنهاد ما نام ارز دیجیتال را هم به آن ها اضافه کنید. ارز دیجیتال برای پرداخت های غیر متمرکز و بدون واسطه ای به وجود آمد که بتوانند در هر ساعت از شبانه روز، با امنیت و سرعت بالا انجام شوند. اهداف دیگری هم در این پروژه عظیم اقتصادی دخیل بود که جلوگیری از جعل و تورم دو مورد از آن ها می باشد. با این حال، رمز ارز یا ارز دیجیتال و شبکه بلاک چینی، فقط در پرداخت ها کاربرد ندارند. با گسترش بازار کریپتوکارنسی و اضافه شدن پروژه های جدید و قدرتمند، گستره فعالیت رمز ارزها هم بیشتر شد. 

 

تاریخچه بیت کوین

بیت کوین اولین رمز ارز دیجیتال بود که در سال 2008 به وجود آمد. خالق آن ساتوشی ناکاموتو بود که هنوز هویت اصلی آن فاش نشده است. عده ای اعتقاد دارند که ساتوشی یک فرد حقیقی است و عده ای دیگر هویت او را حقوقی می دانند. افراد زیادی در طول این سال ها ادعا کرده اند که ساتوشی ناکاموتو هستند اما ادعای آن ها توسط فعالان بازار کریپتو رد شد. در هر صورت خالق بیت کوین خود را ساتوشی ناکاموتو خواند و کوچک ترین واحد بیت کوین هم بر همین اساس، ساتوشی نام گرفت. عده ای اعتقاد دارند که در 10 سال آینده، ارزش یک ساتوشی به ارزش کنونی بیت کوین خواهد رسید. این یعنی افزایش چند هزار برابری قیمت بیت کوین در سال های آینده! تحلیل های دیگری هم درباره قیمت بیت کوین وجود دارند که هر یک بر اساس سیاست ها و تحلیل های خاص تحلیل گران و افراد موثر در بازار مطرح شده اند. 

اولین تراکنش بیت کوینی که رسما بیت کوین را به عنوان یک وسیله پرداختی معرفی کرد، حدود 10 سال پیش اتفاق افتاد. آن زمان یکی از اولین دارندگان بیت کوین توانست 2 عدد پیتزا را با 10 هزار بیت کوین بخرد! شاید الان که حدود قیمتی 10 هزار بیت کوین را محاسبه می کنید پیش خود فکر کنید که این فرد دچار اشتباه بزرگی شده است. خب بله قطعا قیمت بیت کوین تا کنون افزایش زیادی داشته است؛ اما باید بدانید که یکی از دلایل مهم رشد قیمت بسیار بالای بیت کوین همین اقدام فداکارانه بود! با این کار بیت کوین رسما به عنوان یک روش پرداخت پذیرفته شد و شهرت آن هم بین مردم بیشتر شد. همین عامل قیمت بیت کوین را تا سال 2013 به هزار دلار رساند! اکنون هم که 35 هزار دلار قیمت بسیار پایینی برای بیت کوین محسوب می شود و همه توقع 6 رقمی شدن این رمز ارز را دارند. 

 

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین

بیت کوین در سال های اخیر، جهش ها و خیزش های قیمتی زیادی را به خود دیده است. ترس و طمع و انتظار خریداران و فروشندگان، وضعیت بازار ارز دیجیتال و به خصوص بیت کوین را در چند لحظه تغییر می دهد. اخباری که دولت ها و افراد تاثیرگذار پیرامون بازار منتشر می کنند هم این احساسات را تشدید می کند و رفتار معامله گران هیجانی تر می شود. قیمت را هم که همین رفتار و عرضه و تقاضایی که به دنبال آن ایجاد می شود تعیین می کند. هم اکنون یک سردرگمی مشهود در بازار و فعالان آن ایجاد شده است که قیمت بیت کوین را به 34,142 دلار آمریکا معادل 862,059,526 تومان رسانده است. این رقم نشان دهنده رشد 2 درصدی قیمت بیت کوین در 24 ساعت اخیر و کاهش 4.5 درصدی آن در یک هفته اخیر است. بالاترین قیمت تاریخی یا به اصطلاح ATH بیت کوین بیش از 64 هزار دلار بوده است و اکنون سرمایه گذاران منتظر بازگشت این رمز ارز به اوج خود هستند. این کار دیر یا زود اتفاق می افتد و بیت کوین را برای 6 رقمی شدن و جهش به بالای 100 هزار دلار آماده می کند! عده ای از تحلیل گران معروف اعتقاد دارند که قیمت بیت کوین تا پایان سال جاری میلادی حتی می تواند مرز 300 هزار دلار را هم رد کند. باید نشست و منتظر بود.

 

خرید بیت کوین

خرید بیت کوین

ارز دیجیتال BTC یا همان بیت کوین را می توانید از صرافی ارز دیجیتال خریداری کنید. برای خرید بیت کوین در یک صرافی ارز دیجیتال ثبت نام و احراز هویت کنید و سپس حساب خود را شارژ کنید تا بتوانید این کار را انجام دهید. اگر دنبال یک صرافی مطمئن می گردید که علاوه بر بیت کوین، کوین های ارزشمند دیگر مانند اتریوم، کاردانو و پولکادات را هم با کم ترین کارمزد در اختیار شما بگذارد، بیت ایمن می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. در این صرافی می توانید با بالاترین سرعت و امنیت، 29 ارز دیجیتال مختلف و متنوع را با کم ترین کارمزد معامله کنید. دارایی شما در کیف پول مجازی 3 امضایی بیت ایمن نگهداری می شود و می توانید آن را به هر کیف پول دیجیتالی که دارید انتقال دهید. کیف پول بیت ایمن قابلیت اتصال به تمامی کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری را دارد. با ثبت نام و احراز هویت در این صرافی در مسابقه 100 میلیونی آن شرکت داده می شوید و می توانید با دعوت دوستان خود، شانس برنده شدنتان را هم افزایش دهید. البته در نظر داشته باشید که علاوه بر این موضوع، 30% از کارمزد هر فردی که با کد شما ثبت نام کرده است تا پایان عمر به حساب شما واریز می شود. 

اگر در هر یک از مراحل خرید و فروش بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال و فعالیت در صرافی بیت ایمن به مشکلی برخورد کردید، تیم پشتیبانی این صرافی در هر ساعت از شبانه روز به شما کمک خواهد کرد. 

 

مطالب خواندنی