دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 138324
ترجمه فارسی عنوان مقاله

رویکرد مدرن برای طراحی و ادغام روش‌های مفهومی در بازی‌های ویدئویی با هوش مصنوعی

عنوان انگلیسی
A modern approach to design and integrate conceptual methods in video games with artificial intelligence
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
138324 2017 7 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Materials Today: Proceedings, Volume 4, Issue 8, 2017, Pages 9100-9106

فهرست مطالب ترجمه فارسی
چکیده


کلمات کلیدی


1.مقدمه


2. رفتار شبه‌انسانی 


1.2. رفتار:


2.2. کنترل اثربخش و رضایت بازیکن:


3.2. تولید محتوای رویه‌ای 


3. واسطه‌ها و پلاگین‌ها


1.3. واسطه‌ها:


1.1.3. واسطه کاربر 


2.1.3. واسطه کاربر گرافیکی 


3.1.3. پلاگین 


4.1.3. تهیه فایل آغازگر API:


5.1.3. پلاگین API:


6.1.3. شبیه‌سازی زمانی:


4. گام‌های انجام شده در توسعه ویدئو AI


1.4. مفهوم‌سازی و غلبه


2.4. طراحی مفهومی AI:


شکل 1. مجموعه اقداماتی که در بازی‌های ویدئویی اتفاق می‌افتند


شکل 2. رابطه بین دیدگاه‌های مفهومی، فضای داده‌های مفهومی، کنترل‌های مفهومی، بازی و AI


3.4. ادغام مفهومی AI در بازی‌های ویدئویی:


5. نتایج


6. نتیجه‌گیری
ترجمه چکیده
زندگی کاری افراد حرفه‌ای در کلان‌شهرها به نظر می‌رسد بدترین نوع کار و مالامال از استرس و اضطراب باشد. در برنامه زمان‌بندی گیج‌کننده، آنها حتی زمان برای خانواده خودشان ندارند. برای غلبه بر استرس و حتی سرگرم شدن و راحت‌سازی، آنها می‌توانند بازی‌ها را رسانه‌ای مهم تلقی کنند. برای رفع خستگی از زندگی و اطمینان از این مطلب که زندگی جالب و هیجان‌بخش است آنها باید سرگرم شوند. بعد از برنامه‌های زمان‌بندی کاری سنگین، هیچ کس برای تمدد اعصاب بیرون نخواهد رفت. روش‌های زیادی وجود دارد که به واسطه آنها مردم می‌توانند سرگرم شوند. قصد داریم به یکی از این روش‌های سرگرمی بپردازیم که به واسطه بازی‌های ویدئویی است. بازی‌های ویدئویی مخالفان و موافقان زیادی دارد معمولاً بیشتر مخالفان معتقدند استمرار بازی منجر به مسائل مربوط به سلامت می‌شود مانند مشکل بینایی چشم، صرف نظر از مخالفان، موافقان دوست دارند در زندگی حرفه‌ای به موفقیت برسند به همین خاطر این بازی‌ها به آنها کمک می‌کند تا برای حرکت بعدی سریعتر تصمیم‌گیری کنند و همانند انجام بازی فوراً در دوره زمانی محدود حرکت بعدی را انجام دهند. بازی‌های ویدئویی به ارتقاء شغلی مانند درک کیفیت رهبری و اجرای هر وظیفه‌ای توسط استراتژی‌های ذیل برای نیل به اهداف در زمان مصرح کمک می‌کند. بازی‌های ویدئویی AI (هوش مصنوعی) از توانایی انسان برای شناسایی همبستگی بین بازی‌ها و اجرای همان رفتار در سطح مفهومی الهام گرفته است. رفتار انسانی برطبق دیدگاه مفهومی و اقدامات فرق دارد. برای هر بازی‌ ویدئویی، باید رسانه‌ای وجود داشته باشد که به واسطه آن انسان بتواند همانند واسطه کاربر گرافیکی، تهیه فایل آغازگر API و پلاگین API تعامل کند. مدل برنامه‌ریزی مبتنی بر شبیه‌سازی زمانی است. ضمن ایجاد و طراحی بازی‌های ویدئویی چالش‌های زیاد دیگری پیش‌رو هوش مصنوعی و تکنیک‌های هوش رایانشی وجود دارد. مسائل در زمانی مطرح می‌شود که انسان با نهادی بازی می‌کند که اقدامات شبه‌انسانی انجام می‌دهد. در آنها، تصمیم‌گیری تحت کنترل بازیگر انسانی نیست. در این مقاله، تلاش می‌کنیم بررسی کنیم چگونه طراحی مفهومی AI و ادغام مفهومی AI در بازی‌های ویدئویی انجام می‌شود و واسطه‌هایی نظیر واسطه کاربر گرافیکی، تهیه فایل آغازگر API، پلاگین API و چالش‌های پیش‌رو نظیر هوش مصنوعی بازی، کاراکترهای غیربازیگر، تولید محتوای رویه‌ای، رایانش عاطفی و رفتار شبه‌انسانی را بررسی خواهیم کرد. © 2017 نشر توسط شرکت مسئولیت محدود الزویر انتخاب و بررسی نظیر تحت مسئولیت اعضاء کمیته کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌ها درباره مطالب آئرومکانیک برای تولید (ICAAMM-2016).
ترجمه مقدمه
هوش مصنوعی علم و فناوری است که بخشی از رشته‌های زیادی نظیر علوم کامپیوتری، زیست‌شناسی، روان‌شناسی، ریاضی، مهندسی و زبان‌شناسی است. از هوش مصنوعی در توسعه برنامه‌های مرتبط با کامپیوتر استفاده می‌شود که در آن از هوش مصنوعی نظیر استدلال، یادگیری و حل مسئله استفاده می‌شود. اهداف اصلی هوش مصنوعی ایجاد سیستم تخصصی است که به واسطه آن هوش مصنوعی را بتوان اجرا کرد.
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  رویکرد مدرن برای طراحی و ادغام روش‌های مفهومی در بازی‌های ویدئویی با هوش مصنوعی

چکیده انگلیسی

Working professionals life in metropolitan city seems to be worst with full of stress and anxiety. With hectic schedule they don’t even have time for their family. In order to overcome stress and to even get entertained and to relax they can consider games as an important medium. To remove boredom from life and to make sure that life is interesting and exciting they should be entertained. After heavy work schedules no one will effort to go out to get relaxed. There are many ways through which people can get entertained. We are going to focus on one of the methods of entertainment that is through video games. Video games have got many pros and cons generally many people will focus on the cons like continuous playing of games will lead to health problems like problem in eye sight apart from the cons there are pros like attaining success in professional life because these games it helps in making faster decisions since next move has to be made immediately as every game has to be played within limited span of time. Video games also helps in career boost like understanding leadership qualities and performing any task by following strategies through which goals can be attained with in stipulated time. Video game AI (artificial intelligence) is inspired by the human ability to identify the correlation between the games and applying same behavior on conceptual level. Human behavior varies based on the conceptual view and actions. For any video game there should be any medium through which human being can interact like graphical user interface, scripting API and plug-in API. The programming model that is followed is based on time simulation. There are many other challenges faced in the artificial intelligence or computational intelligence techniques while creating and designing video games. Problem arises when a human plays with an entity that performs human like actions. In which decisions are not controlled by human player. In this paper we try to explore how to design conceptual AI and how to integrate conceptual AI in video games and discuss about interfaces like graphical user interface, scripting API, plug-in API and challenges faced like game artificial intelligence,non-player characters, procedural content generation,affective computing,human-like behavior.