دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 76832
ترجمه فارسی عنوان مقاله

نوجوانان هنگام ورود به درمان کمپی : بررسی نحوه مصرف داروهای روانپزشکی

عنوان انگلیسی
Youth at entry to residential treatment: Understanding psychotropic medication use
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
76832 2012 8 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Children and Youth Services Review, Volume 34, Issue 10, October 2012, Pages 2028–2035

فهرست مطالب ترجمه فارسی
چکیده


کلمات کلیدی


۱. مقدمه 


1.1. نوجوانان در درمان های کمپی


1.2. فاکتورهایی که همراه با مصرف داروهای روانپزشکی می آیند


2- روش


2.1. شرکت کنندگان


2.2. روند کار


2.3. اندازه ها


2.4. آنالیز داده ها


2.5. داده های گم شده 


3. نتایج


3.1. مشخصات نوجوان


3.2. مصرف داروهای روانپزشکی و الگوی آن


3.3. پیش بین های مصرف دارو


4. بحث


4.1. مشخصات نوجوانان


4.2. مصرف داروها و الگوها


4.3. پیش بین های مصرف دارو


4.4. محدودیت ها و توصیه هایی برای پژوهش های آینده


5. بحث و نتیجه گیری 
ترجمه کلمات کلیدی
داروهای روان گردان؛ درمان مسکونی؛ مراقبت خارج از خانه
کلمات کلیدی انگلیسی
Psychotropic medication; Residential treatment; Out‐of‐home care
ترجمه چکیده
نوجوانانی که وارد درمان کمپی می شوند به طور معمول نیازهای پیچیده روانی و رفتاری دارند. در نتیجه، جای تعجب ندارد که بسیاری از این نوجوانان نسخه فعال داروهای روانپزشکی داشته باشند. آنچه باعث تعجب می شود این است که اطلاعات کمی درباره اینکه نحوه تجویز دارو برای نوجوانانی که وارد این کمپ ها می شوند، وجود دارد. از این رو هدف از این مطالعه کسب اطلاعات کامل تر از داروهای روانپزشکی مورد استفاده بر روی نوجوانان ورودی به کمپ بود که از طریق بررسی داده های بایگانی صورت پذیرفت. داده ها بیان کردند که نوجوانان حاضر در این نمونه سطح بالایی از اختلالات هیجانی و رفتاری داشتند و بسیاری از آنها نسخه روانپزشکی فعال دریافت می کردند. الگوهای مصرفی اندکی با نمونه های پیشین شناسایی شده متفاوت بود، ولی بسیاری از فاکتورهای کلینیکی و غیر کلینیکی که شناسایی شدند، پیش بینی از مصرف داروهای روانپزشکی بودند. یافته ها و دلالت ها به صورت مفصل بیان شده اند.
ترجمه مقدمه
در طول دهه های گذشته تحقیقات در حوزه شناخت داروهای روانپزشکی نوجوانان سرعت رشد معناداری داشته است (ویتلو ، 2008). تحقیقات بر روی هر دو جنبه صنعتی و دانشگاهی داروشناسی با تشویقی که از طریق تصویبات قانونی دولت صورت گرفت، افزایش یافت. این تصویبات براساس سودمندی و امنیت داده ها برای نمونه های نوجوانان بنا نهاده و باعث شدند که نهادها، علاقه مندی روز افزونی به این موضوع پیدا کنند. مثل سازمان جهانی بهداشت (کانر و ملتزر ، 2006؛ ویتلو، 2008). نتایج امیدبخش زیادی از امتحان کردن داروهای روانپزشکی روی نوجوانان با مشکلات متنوع هیجانی و رفتاری بدست آمد. به عنوان مثال؛ تحقیقات روی داروهای کودکان دارای ADHD نشان دادند که محرک ها می توانند نشانه های رفتاری مثل رفتارهای تکانشی و بیش فعالی را کاهش دهند (به عنوان مثال؛ شاتر، فم، کینگ، لانگفورد و موهر ، 2001). تحقیقات نشان دادند که مهارکننده بازجذب سروتونین روی نوجوانان افسرده، چه به صورت تنها و چه به همراه درمان های روانی-اجتماعی تأثیری بیشتر از معمول دارند (مارش، سیلوا ، ویتلر و تیم TAD، 2006). همچنین داروهای نسل دوم ضد روانپریش بر روی نوجوانانی که اختلالات تأخیر رشدی یا طیف اوتیسم دارند، موجب کاهش سطح پرخاشگری می شود (استیگلر، مک واگل، 2008؛ ون بلینگن و دیتراچ ، 2001). با این همه، با وجود ظهور شواهد تأثیرگذاری بعضی از داروهای روانپزشکی، استفاده گسترده و مکرر از این داروها روی جمعیت نوجوانان باعث ایجاد مباحث جدال آمیزی شده است (کارل و دیگران، 2006؛ ویتلو، 2007). درحالی که آزمایشات روی تأثیرگذاری داروهای روانپزشکی بر روی نوجوانان در دهه ی گذشته به طور پیوسته ای در حال افزایش بوده است (کانر و ملتزر، 2006؛ ویتلو، 2007)، این موضوع باعث ایجاد این سوال شده است که آیا ترویج عادت تجویز داروهای روانپزشکی برای نوجوانان مناسب است؟ بسیاری از محققین و بالین گران بیان می کنند که شواهد تجربی که در حال حاضر در دسترس است، نمی تواند این سطح از تجویزات داروهای روانپزشکی برای نوجوانان را کاملا پشتیبانی کند (به عنوان مثال کارل و دیگران، 2006؛ گرین هیل و دیگران، 2003؛ ویتلو، 2007). سطح تجویز داروهای روانپزشکی برای نوجوانان بسیار از تحقیقاتی که استفاده از این داروها را حمایت می کرد پیشی گرفته است (دین، مک درموت و مارشال ، 2006). تحقیقات زیادی در رابطه با تأثیر داروهای روانپزشکی بر روی بزرگسالان صورت گرفته است اما دلایل زیادی نیز وجود دارند که در استفاده از این داروها برای نوجوانان شک وجود دارد (ویتلو،2007). به خصوص به علت تفاوت در فیزیولوژی، افزایش ریسک تأثیرات مضر بر سلامتی و پتانسیل تأثیر مخرب این عوامل بر رشد سیستم های بدن، نگرانی ها افزایش یافته است (کارل و دیگران، 2006).
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  نوجوانان هنگام ورود به درمان کمپی : بررسی نحوه مصرف داروهای روانپزشکی

چکیده انگلیسی

Youth entering residential treatment often present with complex mental health and behavioral needs. As a result, it is not surprising that many of these youth have active prescriptions for psychotropic medications. What is surprising, however, is that very little is known about how psychotropic medications are used for youth who enter residential treatment. Therefore, the purpose of this study was to gain a better understanding of psychotropic medication use for youth at their time of entry to residential treatment through the examination of archival data. Data suggested that the youth in this sample had high levels of emotional and behavioral difficulties and that many had active psychotropic prescriptions. Patterns of use differed slightly from those identified with previous samples, but several clinical and non-clinical factors were identified that were predictive of psychotropic medication use. Findings and implications are discussed in detail.