Entrepreneurial inception: The role of imprinting in entrepreneurial action
یک اقدام صحیح کارآفرینانه می تواند منحنی رشد یک سازمان را تحت تأثیر قرار داده و با ایجاد مزیت رقابتی، امکان موفقیت سازمان در بازار رقابتی را افزایش دهد.
اکثر مدیران ناموفق، از انجام اقدامات کارآفرینانه اجتناب می کنند و به همین دلیل از رقابت با سایر سازمان ها باز می مانند.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.
Entrepreneurship in young adults: Initial findings from the young entrepreneurs study ☆
On the motivational drivers of gray entrepreneurship: An exploratory study
Entrepreneurial actions and optimistic overconfidence: The role of motivated reasoning in new product introductions
The impact of social norms on entrepreneurial action: Evidence from the environmental entrepreneurship context
The influence of perceived uncertainty on entrepreneurial action in the transition to a low-emission energy infrastructure: The case of biomass combustion in The Netherlands
Managers' corporate entrepreneurial actions: Examining perception and position
Toward a theory of sustainable entrepreneurship: Reducing environmental degradation through entrepreneurial action
Environmental jolts, entrepreneurial actions and value creation: A case study of Trend Micro
The influence of perceived uncertainty on entrepreneurial action in emerging renewable energy technology; biomass gasification projects in the Netherlands