دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 132014
ترجمه فارسی عنوان مقاله

چه کسی بازی می کند؟ تجزیه و تحلیل اکتشافی پیش بینی کننده بازی های خشونت آمیز

عنوان انگلیسی
Who plays violent video games? An exploratory analysis of predictors of playing violent games
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
132014 2017 7 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Personality and Individual Differences, Volume 117, 15 October 2017, Pages 260-266

ترجمه کلمات کلیدی
بازی های ویدئویی خشن، خشونت، متن خانواده، جنسیت، رسانه های خشن،
کلمات کلیدی انگلیسی
Violent video games; Violence; Family context; Gender; Violent media;
ترجمه چکیده
در حدود دو دهه، دانشگاهیان، سیاستمداران و رسانه ها رابطه بین بازی های ویدیویی خشونت آمیز و مشارکت در اعمال خشونت آمیز را مورد بحث قرار داده اند. به رغم توجه گسترده به این نتیجه ممکن، هیچ توجهی به آنچه که به جوانان بازی های ویدیویی خشونت آمیز منجر می شود، قرار نگرفته است، که زمینه لازم برای اثرات بالقوه بعد را فراهم می آورد. در این تحقیق از پنج مجموعه داده استفاده شده است که شامل بیش از 19،000 جوانان آمریکایی در پنجم تا دوازدهم می شوند تا تحقیقات پیشگیرانه ای را برای پیش بینی کنندگان بازی های ویدیویی خشونت آمیز ارائه دهند. نتایج نشان می دهد چندین موضوع پیش بینی کننده بازی های خشونت آمیز، از قبیل جنس، خانواده، سلامت و تغذیه، و سایر عوامل اجتماعی دیگر. این یافته ها پایه ای برای تحقیقات آینده برای بررسی و آزمایش این روابط ممکن است.
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  چه کسی بازی می کند؟ تجزیه و تحلیل اکتشافی پیش بینی کننده بازی های خشونت آمیز

چکیده انگلیسی

For roughly two decades, academics, politicians, and the media have debated the relationship between playing violent video games and engaging in violent acts. Despite the extensive attention paid to this possible outcome, no such spotlight has been placed on what leads to youth playing violent video games, which would provide the necessary context for potential later effects. The present study uses five datasets that include over 19,000 American youth in fifth through twelfth grades to provide an exploratory, inductive investigation into the predictors of playing violent video games. The results identify several themes of predictors of violent game play, including gender, family, health and nutrition, and various other social factors. These findings provide a foundation for future research to investigate and test these possible relationships.