دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 144691
ترجمه فارسی عنوان مقاله

طراحی کلیسای حومه: کلیساهای کلیسای کاتولیک قرن بیستم قرن بیستم رینولدز و اسکات

عنوان انگلیسی
Designing the suburban church: the mid twentieth-century Roman Catholic churches of Reynolds & Scott
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
144691 2017 21 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Journal of Historical Geography, Volume 56, April 2017, Pages 113-133

ترجمه کلمات کلیدی
کلیسا، معماری، فرهنگ بصری، حومه شهر، بریتانیا، قرن بیستم،
کلمات کلیدی انگلیسی
Church; Architecture; Visual culture; Suburb; Britain; Twentieth century;
ترجمه چکیده
جنبش پیشرو مدرن، به لحاظ قرن بیستم، معماری کلیسا در اواسط قرن بیستم، به طور فزاینده ای مستند شده و درک شده است. با این حال، مدتها قبل از شورای دوم واتیکان اکثر معماران و روحانیان این جنبش را رد کردند، روشهای سنتی و اشکال معماری را رد کردند. نوعی از نوعی ریحانا معماری کلیسای کاتولیک را در اواسط قرن بیستم بریتانیا برپا کرد و نقاط قوت و ضعف مدلهای گوتیک یا بیزانس و رومانسک را به خود اختصاص داد و به طور گسترده در حومه های جدید گسترش شهرها ساخته شد. به عنوان یکی از ویژگی های برجسته این حومه ها، کلیسای معمولی خواستار جدی شدن و درک آن می شود. این مقاله بر روی فعالیت های اخیر در مورد فرهنگ حومه و طبقه متوسط ​​به منظور تفسیر یک مجموعه از چنین کلیساهای توسط یک شرکت پر جنب و جوش معماران کلیسا، رینولدز و اسکات از منچستر متکی است. این استفاده از یک آرشیو تاکنون ناشناخته از نقشه های عملی، مصاحبه با شریک زندگی باقی مانده، آرشیو های روستایی و مذهبی و توجه بسیاری از ساختمان ها است. کلیسای متعارف ریحانا را می توان از طریق این شواهد دوباره ارزیابی کرد. این یک نوع خلاقیت و یک رویکرد طراحی است که با ارزشهایی که در مدرنیسم پذیرفته شده است متفاوت است، اما با این وجود مدرنیته حومه را در یک همبستگی پیچیده بین فرهنگ های مدرن و سنتی، مقدس و سکولار، مذهبی و داخلی، خاص، بین المللی و جهانی است.
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  طراحی کلیسای حومه: کلیساهای کلیسای کاتولیک قرن بیستم قرن بیستم رینولدز و اسکات

چکیده انگلیسی

The pioneering modern movement, liturgically centred, church architecture of the mid twentieth century has become increasingly well documented and understood. Yet, for a long time before the Second Vatican Council most architects and clergy rejected this movement, maintaining traditional approaches and architectural forms. The basilican type dominated Roman Catholic church architecture in mid twentieth-century Britain, drawing loosely on Gothic or Byzantine and Romanesque models, and widely built in the new suburbs of expanding cities. As a typical landmark feature of such suburbs, the conventional church demands to be taken seriously and understood. This article draws on recent work on suburban and middle-class culture to interpret a body of such churches by a prolific firm of church architects, Reynolds & Scott of Manchester. It makes use of a hitherto unexplored archive of the practice's drawings, an interview with a surviving partner, parish and diocesan archives, and consideration of many of the buildings. The conventional basilican church can be reassessed through this evidence. It presents a type of creativity and a design approach that differ from the values embraced by modernism, but that nevertheless engage with the modernity of the suburb in a complex hybridity between the modern and traditional, the sacred and the secular, religious and domestic cultures, the particular, the transnational and the universal.