دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 61151
ترجمه فارسی عنوان مقاله

صدا، تحرک و مناظر نمایشگاه: تورهای هدایت رادیویی در موزه علم، لندن، 1960 و 1964

عنوان انگلیسی
Sound, mobility and landscapes of exhibition: radio-guided tours at the Science Museum, London, 1960–1964
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
61151 2016 13 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Journal of Historical Geography, Volume 52, April 2016, Pages 61–73

ترجمه کلمات کلیدی
چشم انداز، صدا، تحرک، موزه علوم، تورهای رادیویی
کلمات کلیدی انگلیسی
Landscape; Sound; Mobility; Science Museum; Radio-guided tour
ترجمه چکیده
از سال 1960 تا 1964 موزه علم در لندن با تکنیک راهنمای صوتی شناخته شده به عنوان تور هدایت رادیویی آزمایش شد. این طرح بخشی از یک طرح ابتکاری موزه ای بود که به آموزش متوسطه بازدید کننده کمک می کرد: بدن رو به رشد موزه ای که علاقه زیادی به علم و فن آوری داشت، به مردم می پرداخت. این مقاله تورهای هدایت رادیویی را در یک دوره توسعه سریع در موزه علم نشان می دهد که با بازسازی مناظر نمایشگاه آن مشخص می شود. این نشان می دهد که چگونه تور به کمک رادیویی به حرکت تکنیک های جدید نمایشگاه نمایشگاه، به ویژه به عنوان نمایشگاه به عنوان چشم انداز، که هدف از ایجاد مجموعه ای از احساسات لازم برای ارزیابی و، مهم تر از آن احساس، علم و کاربرد آن در فن آوری. این مقاله به ادبیات در مورد ساخت و ساز صوتی و موبایل چشم انداز کمک می کند، به ویژه آن که برای رویکرد پدیده شناختی حیاتی که مربوط به ابعاد اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مشاغل مجازی با عمل چشم انداز است، مورد نیاز است. این همچنین به ادبیات تحقیقاتی در زمینه موزه ها کمک می کند با پیش زمینه های بدن و حسگر در تنظیم فضاهای دانش در موزه.

چکیده انگلیسی

From 1960 to 1964 the Science Museum in London experimented with the technique of audio guide known as the radio-guided tour. The scheme formed part of a Museum-wide initiative dedicated to the education of the ‘average visitor’: a growing body of the museum-going public with a popular interest in science and technology. This paper positions the radio-guided tour within a period of rapid development at the Science Museum characterised by the reconfiguration of its landscapes of exhibition. It shows how the radio-guided tour helped to navigate new techniques of exhibition display, particularly that known as ‘exhibition as landscape’, which aimed to cultivate the appropriate sets of emotion necessary for an appreciation of, and, importantly, a feeling for, science and its applications in technology. The paper contributes to literature on the sonic and mobile makings of landscape, in particular that which has called for a critical phenomenological approach concerned with the social, cultural and political dimensions of embodied engagements with landscape practice. It also contributes to recent museum studies literature with its foregrounding of the body and the sensorium in the configuration of the spaces of knowledge at the museum.