دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 64111
ترجمه فارسی عنوان مقاله

تکرار ناامید: یادگیری از بازی های کامپیوتری

عنوان انگلیسی
Mindless repetition: Learning from computer games
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
64111 2003 14 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Design Studies, Volume 24, Issue 3, May 2003, Pages 199–212

ترجمه کلمات کلیدی
روند طراحی، نظریه طراحی، مدل های طراحی
کلمات کلیدی انگلیسی
design process; design theory; design models
ترجمه چکیده
در این مقاله، درک آنچه در مورد برخی از ویژگی های کلیدی بازی های رایانه ای می تواند به طراحی کمک کند، بررسی می شود. بر اساس بینش های فروید، نظریه پردازان هرمنوتیک، و خود بازی ها، ما بر تکرار، تنوع آن و مسئله اخلاقی در بازی های کامپیوتری تمرکز می کنیم. این مقاله با حل سؤالات اخلاقی مطرح شده است تا نشان دهد که اخلاق نیز به قاعده بازی منجر می شود. بازی در طراحی، بازی کامپیوتری و قلمرو اخلاقی در حال کار است.

چکیده انگلیسی

This paper examines what an understanding of some of the key characteristics of computer games can contribute to design. Drawing on insights from Freud, hermeneutical theorists, and games themselves, we focus on repetition, its variation, and the matter of the ethical in computer games. The essay is concerned less with resolving the ethical questions posed than showing that the ethical also succumbs to the rule of play. Play is at work in design, the computer game and the realm of the ethical.