دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 146125
ترجمه فارسی عنوان مقاله

احساسات کودکان و کیفیت محصولات در طراحی بازی مشارکتی

عنوان انگلیسی
Children's emotions and quality of products in participatory game design
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
146125 2017 17 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : International Journal of Human-Computer Studies, Volume 101, May 2017, Pages 45-61

ترجمه کلمات کلیدی
طراحی بازی، طراحی مشارکتی، تولید یادگیری تعاونی، کیفیت محصول، کارایی، احساسات، نامزدی، فرزندان،
کلمات کلیدی انگلیسی
Game design; Participatory design; Gamification; Cooperative learning; Quality of product; Performance; Emotions; Engagement; Children;
ترجمه چکیده
این مقاله یک مطالعه تجربی با تمرکز بر فعالیت های طراحی بازی مشارکتی با کودکان 8 تا 10 ساله مدارس ابتدایی 8 ساله که در جلسات مختلف تقسیم شده اند، ارائه شده است. این مطالعه نشان می دهد چگونه کودکان در طراحی بازی و اینکه آیا آنها در وظایف طراحی مشغول به کار هستند انجام می شود. برای این منظور، مطالعه جمع آوری داده ها در مورد کیفیت محصولات بازی های کودکان کودکان، به عنوان شاخص های عملکرد کودکان در طراحی بازی در نظر گرفته شده است. این اطلاعات مربوط به احساسات کودکان را جمع آوری می کند که به عنوان شاخصی از مشارکت آنها در طراحی بازی به دست می آید. این مقاله به طور آماری تجزیه و تحلیل و بحث می کند چگونه احساسات و کیفیت محصولات در سراسر تجربه طراحی طراحی بازی و چگونه احساسات مربوط به کیفیت محصولات کودکان است. نتایج این کار می تواند به پژوهشگران، مربیان و کارشناسان کمک کند تا تجربه طراحی پیچیده ای را برای کودکان و کودکان ایجاد کند و احساسات کلیدی را برای ارتقای کیفیت کار طراحی تعیین کند.
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  احساسات کودکان و کیفیت محصولات در طراحی بازی مشارکتی

چکیده انگلیسی

The paper presents an empirical study centred on a participatory game design activity with 8–10 years old primary-school children, split in different sessions. The study assesses how children perform in game design and whether they are engaged in design tasks. To this end, the study gathers data concerning the quality of children's game design products, regarded as indicators of children's performance in game design. It collects data concerning children's emotions, which are taken as indicators of their engagement in game design. The paper statistically analyses and discusses how emotions and quality of products evolve across the game design experience, and how emotions are related to children's quality of products. Results of this work can help researchers, educators and practitioners manage a complex design experience with and for children, and identify key emotions for promoting quality of design work.