دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 52890
ترجمه فارسی عنوان مقاله

برنامه ریزی تولید و پاسخگویی بار به طور بهینه ترکیب شده با قیود منبع تقاضا

عنوان انگلیسی
Optimal combined scheduling of generation and demand response with demand resource constraints
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
52890 2012 9 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Applied Energy, Volume 96, August 2012, Pages 161–170

فهرست مطالب ترجمه فارسی
چکیده

مقدمه

اطلاعات مشتری

هزینه نهایی منابع تقاضا

برنامه ریزی مرکب بهینه تولید و پاسخ گویی بار

تابع هدف تولید و پاسخگویی بار

قیود پاسخگویی بار

عدم اطمینان پاسخگویی بار

مورد مطالعاتی

سیستم آزمایشی 6 باسه ساده

 RTS 24  باسهIEEE

نتایج
ترجمه کلمات کلیدی
پاسخ به تقاضا - منابع تقاضا؛ زمانبندی پاسخ به تقاضا؛ برنامه ریزی بهینه؛ محدودیت پاسخ به تقاضا
کلمات کلیدی انگلیسی
Demand response; Demand resources; Demand response scheduling; Optimal scheduling; Demand response constraints
ترجمه چکیده
پاسخگویی بار (DR) ، مشارکت مشتری در سیستم های قدرت را گسترش می دهد و به یک تغییر الگو ، از عملکرد ساده به عملکرد تعاملی در سیستم های قدرت ، به علت پیشرفت فناوری شبکه هوشمند، منجر می شود. بنابراین مدل کردن مشخصه مشتری در DR مهم می باشد. این مقاله اطلاعات مشتری را به عنوان اطلاعات ثبت نام و مشارکت DR پیشنهاد می دهد ، بنابراین شاخص هایی برای ارزیابی پاسخ مشتری از قبیل دامنه DR ، مدت زمان و هزینه فراوانی و نهایی ارائه می شود. مشخصه های پاسخ مشتری بوسیله این اطلاعات مدل شده است. این مقاله همچنین مفهوم جدید منابع تولید مجازی را معرفی می کند که هزینه های نهایی به روش مشابه هزینه های نهایی تولید معمولی مطابق اطلاعات مشتری محاسبه شده است. در نهایت ، برخی از قیود DR با استفاده از اطلاعات مدل شده در این مقاله به همراه پرچم های وضعیت مختلف دستکاری و بیان شده است. برنامه ریزی بهینه ترکیب شده با تولید و DR ، با حداقل کردن هزینه بهره برداری سیستم شامل هزینه های تولید و DR به همراه قیود تولید و DR در این مقاله پیشنهاد داده شده است.
ترجمه مقدمه
در سیستم های قدرت جاری ، استفاده موثر از منابع طرف تقاضا به سبب محدودیت ها برای استفاده از منابع تولید متداول ، مهم شده است. علاوه بر این ، پیشرفت های اخیر در فناوری های شبکه هوشمند شامل اندازه گیری خودکار و ارتباطات ، آن را برای توسعه پاسخگویی بار (DR) به همراه یک فرمت برنامه که از منابع طرف تقاضا به طور عملی استفاده می کند ، عملی ساخته است. DR می تواند به عنوان تغییرات در استفاده از برق توسط مشتری های نهایی نسبت به الگوهای مصرف نرمال شان تعریف شود. بنا به تعریف ، عوامل اصلی DR اپراتورها نیستند بلکه مشتری ها هستند ، کسانی که توانایی اعمال تاثیرات مطلوب ، مانند بهبود قابلیت اطمینان سیستم و کاهش قیمت برق را با مشارکت در یک برنامه پاسخگویی بار (DRP) دارند. DR اجازه می دهد مشارکت بیشتری گسترش یابد به بهره برداری سیستم های قدرت و مشتری ها می توانند یک نقش کلیدی برای تغییر الگوی سیستم های قدرت را بازی کنند ، زیرا آنها توانایی دارند که به طور داوطلبانه بارها را به عنوان منابع تقاضا زمانیکه پیک بار افزایش می یابد ، همچنانکه مخالفت می کند با سیستم به طور منفعل و یک بار افزایشی با منابع تولید حمایت می کند ، کنترل کنند . به منظور استفاده کارامد از منابع تقاضا ، مدل کردن مشخصه های مشتری در DR مهم می باشد. تحقیقات اخیر [2] نشان می دهد که چگونه رفتارهای مشتری با استفاده از ماتریس الاستیسیته ساخته شده از الاستیسیته قیمت تقاضا ، می تواند مدل شود. مراجع [3-9] نشان می دهد که پاسخ های مشتری یک اثر مثبت بر عملکرد بازار برق ، شاخص های قیمت گره و قابلیت اطمینان ، قابلیت انتقال در دسترس و رزرو چرخان مبتنی بر روش مرجع [2] دارد. [2-9] به عنوان تنها مدلسازی پاسخ مشتری با توجه به تغییر قیمت برق در طول یک دوره خاص از روز بر اساس ماتریس الاستیسیته ثابت دیده می شود. با این حال در شرایط عملی ، فرض ماتریس الاستیسیته ثابت در یک دوره زمانی خاص مشخص ، غیرمنطقی است و علاوه بر این ، فراوانی DR هنوز باید مدل شود و نتایج محدود کننده توسط یک روش با استفاده از یک ماتریس الاستیسیته، ممکن است اتفاق بیفتد. علاوه بر این فقدان اطلاعات درباره مشخصه های پاسخ، اثر غیر قابل قبولی در مورد آن روش ها دارد ، زیرا الاستیسیته قیمت تقاضا به اعتبار بالایی نیاز دارد. به همین دلیل ، اپراتورهای DRP درخواست اطلاعات ضروری برای به کار انداختن DRP را می دهند. به عنوان مثال NYISO (اپراتور سیستم مستقل نیویورگ ) نیاز است که نرخ بار قابل قطع ، زمان پایدار کاهش و زمان پاسخ را ارائه دهد[11,12]. در این مقاله اطلاعات جمع آوری شده و روابط آنها در یک عبارت به صورت بسته مدل شده است. این مقاله همچنین مفهوم منابع تولید مجازی تبدیل شده از منابع تقاضا ، با هزینه نهایی شان که مطابق اطلاعات مشتری محاسبه شده است را معرفی می کند. برخی از قیود DR با استفاده از اطلاعات مدل شده با پرچم های شرایط مختلف دستکاری و بیان شده اند. برنامه ریزی بهینه ترکیب شده با تولید و DR توسط حداقل کردن هزینه بهره برداری سیستم شامل هزینه DR به همراه هزینه تولید معمولی به همراه قیود تولید و DR در این مقاله پیشنهاد داده شده است.
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  برنامه ریزی تولید و پاسخگویی بار به طور بهینه ترکیب شده با قیود منبع تقاضا

چکیده انگلیسی

Demand response (DR) extends customer participation to power systems and results in a paradigm shift from simplex to interactive operation in power systems due to the advancement of smart grid technology. Therefore, it is important to model the customer characteristics in DR. This paper proposes customer information as the registration and participation information of DR, thus providing indices for evaluating customer response, such as DR magnitude, duration, frequency and marginal cost. The customer response characteristics are modeled from this information. This paper also introduces the new concept of virtual generation resources, whose marginal costs are calculated in the same manner as conventional generation marginal costs, according to customer information. Finally, some of the DR constraints are manipulated and expressed using the information modeled in this paper with various status flags. Optimal scheduling, combined with generation and DR, is proposed by minimizing the system operation cost, including generation and DR costs, with the generation and DR constraints developed in this paper.