دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 52929
ترجمه فارسی عنوان مقاله

طرح کنترل فرکانس سلسله‌ مراتبی برای عملکرد چند-ریزشبکه ‌ جزیره‌شده

عنوان انگلیسی
Hierarchical Frequency Control Scheme for Islanded Multi-Microgrids Operation
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
52929 2007 6 صفحه PDF
منبع

Publisher : IEEE (آی تریپل ای)

Journal : Power Tech, Date of Conference: 1-5 July 2007 Page(s): 473 - 478 E-ISBN : $tmp} Print ISBN: 978-1-4244-2189-3

فهرست مطالب ترجمه فارسی
چکیده

فهرست عبارات

I.    مقدمه

II.    کنترل سلسله مراتبی

A.    معرفی

B.    جزئیات کنترل

III.    مدلسازی سیستم قدرت

IV.    ساختار شبکه تست

V.    نتیجه‌گیری‌ها

VI.    نتایج و مورد تست
ترجمه کلمات کلیدی
تولید پراکنده، ریزشبکه، کنترل فرکانس، کنترل سلسله مراتبی -
کلمات کلیدی انگلیسی
Distributed generation, frequency control, hierarchical control, microgrid,
ترجمه چکیده
- این مقاله یک روش جدید سلسله مراتبی برای رسیدگی به مشکل فرکانس کنترلی و تولید توان اکتیو یک شبکه ولتاژ متوسط ارائه می‌دهد که این شبکه متشکل از چندین ریزشبکه و منابع تولید پراکنده درحالت جزیره‌شده است. روش سلسله مراتبی بیان شده در اینجا باید از لحاظ هزینه مقرون به صرفه بوده و قادر باشد به تعداد زیادی از ریزمنابع پراکنده و وظایف عملکردی مربوط به کنترل هماهنگ‌شدۀ فرکانس رسیدگی کند.
ترجمه مقدمه
این مقاله یک روش جدید سلسله مراتبی برای رسیدگی به مشکل فرکانس کنترلی و تولید توان اکتیو یک شبکه ولتاژ متوسط (MV) ارائه می‌دهد که این شبکه متشکل از چندین ریزشبکه و منابع تولید پراکنده (DG) درحالت جزیره‌شده است. یک ریزشبکه متشکل از یک فیدر ولتاژ پایین (LV) با چند ریزمنبع، تجهیزات ذخیره‌کننده و بارهای کنترل‌پذیر متصل به همان فیدر (شکل1) است، و نیز شامل یک سیستم مخابرات محلی و یک ساختار کنترل سلسله مراتبی است که بطور محلی توسط یک کنترلر مرکزی ریزشبکه (MGCC) مدیریت می‌شود. مفهوم نوین چند-ریزشبکه به یک ساختار سطح بالاتری مربوط می‌شود که در یک سطح ولتاژ متوسط (MV) شکل گرفته است و شامل چند ریزشبکه ولتاژ پایین و واحدهای تولیدپراکنده متصل به فیدرهای ولتاژ متوسط مجاور است. حضور تعداد زیادی از ریزشبکه‌های کنترل‌پذیر، واحدهای تولیدپراکنده و بارهای ولتاژ متوسط تحت کنترل مدیریت سمت تقاضا (DSM)، نیازمند استفاده از یک طرح کنترلی سلسله مراتبی است که باعث کنترل و مدیریت مناسب این نوع سیستم شود. این مفاهیم تحت پروژه ریزشبکه‌های چندگانه که توسط اتحادیه اروپا حمایت مالی می‌شوند درحال توسعه‌اند.
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  طرح کنترل فرکانس سلسله‌ مراتبی برای عملکرد چند-ریزشبکه ‌ جزیره‌شده

چکیده انگلیسی

This paper presents a new hierarchical approach to deal with the problem of controlling frequency and active power generation of a medium voltage network comprising several mi- crogrids and distributed generation sources operated in islanded mode. The hierarchical approach described here should be cost effective and capable of dealing with large numbers of distributed microsources and performing tasks related to coordinated frequency control.