دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 87454
ترجمه فارسی عنوان مقاله

آیا کار را انجام می دهم؟: ارزیابی مناسب با سازمان

عنوان انگلیسی
Do I take the job?: Assessing fit with the organization
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
87454 2018 5 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Journal of Professional Nursing, Volume 34, Issue 2, March–April 2018, Pages 82-86

فهرست مطالب ترجمه فارسی
چکیده

کلمات کلیدی

مقدمه

فرهنگ سازمانی

ارزیابی فرهنگ سازمانی: نظریه و کاربرد

در تعقیب یک موقعیت جدید

ارزیابی قبل از مصاحبه 

جدول 1. راهنمایی های مفید هنگام آماده شدن برای مصاحبه های تلفنی، ویدئو کنفرانسی، و فرودگاهی 

جدول 2. سوالاتی که در مورد "تناسب" با یک سازمان باید در نظر گرفت

مصاحبه در فضای باز (محوطه ی دانشگاه) 

ارزیابی پس از مصاحبه

نتیجه گیری
ترجمه کلمات کلیدی
مناسب فرهنگی، فرهنگ سازمانی، خود ارزیابی،
کلمات کلیدی انگلیسی
Cultural fit; Organizational culture; Self-assessment;
ترجمه چکیده
هدف : یک «تناسب» خوب با یک سازمان برای موفقیت یک رهبر حیاتی است تا زمانیکه جستجو برای ارزیابی موقعیت جدید وجود دارد ، ارزیابی بسیاری از جنبه ها ممکن است نادیده گرفته شود ، مانند فرهنگ . این مقاله نکات کلیدی در مورد "مناسب بودن" را مطرح می کند که متقاضیان موقعیت های رهبری باید قبل از مصاحبه، طی مصاحبه و بعد از مصاحبه آن را در نظر بگیرند. پیشنهاداتی در مورد چگونگی رویکرد ارزیابی «تناسب» ارائه شده است. نتیجه گیری : اهمیت ارزیابی تناسب فرد با سازمان قبل از پذیرش موقعیت رهبری نمی تواند بیش از حد تأکید شود.
ترجمه مقدمه
نیاز به رهبران پرستار در آموزش عالی یک نیاز تمام وقت برای مدیران مراکز بهداشتی دانشگاهی، رؤسا / مدیران مستقل دانشکده ها / کالج های پرستاری، کرسی های دپارتمان و هماهنگ کننده های برنامه ها است. سازمان های حرفه ای مانند انجمن کالج پرستاری آمریکا (AACN) و لیگ ملی پرستاری (NLN) بر اندازه گیری کمبود دانشکده پرستاری متمرکز شده اند، اما اخیرا جمع آوری داده های مربوط به کمبود و میزان گردش مالی رهبران پرستار را آغاز کرده اند. رهبران پرستار به طور عاقلانه تخمین زدند که گردش مالی در موقعیت های رهبری به طور متوسط 5-3 سال است. بسیاری از رهبران موقعیت را بر اساس شهرت و مکان موسسه، و همچنین اهداف و عوامل شخصی انتخاب می کنند، اما ممکن است سرنخ هایی وجود داشته باشد که حاکی از آن باشد که آنها برای سازمان مناسب نیستند. چند نفر در واقع "مناسب" هستند وقتی که تصمیم می گیرند به یک نهاد جدید در موقعیت رهبری بپیوندند. با این حال، داشتن یک «تناسب خوب» با فرهنگ یک سازمان ممکن است ضروری ترین مولفه ای باشد که می تواند به موفقیت مدیران و اثربخشی سازمانی کمک کند. برخی معتقدند که تناسب ممکن است مهمتر از توانایی های رهبری باشد و عدم هماهنگی با فرهنگ موسسه می تواند یکی از آسیب پذیر ترین عواقب منفی باشد (استور و همکاران ، 2012) . در واقع، بسیاری از کسب و کارها از آزمونهای پیشگویی شخصیت برای ارزیابی مناسبات فرهنگی قبل از استخدام استفاده می کنند. موسسات علمی هنگام استخدام رهبران علمی معمولا از چنین معیار متریک استفاده نمی کنند ، که مانع شناخت در طی مصاحبه از لحاظ ضعف تناسب می شود و در نتیجه ممکن است رهبری که غربال نشده و در موسسه استخدام شده باعث ایجاد آشفتگی شود. این مقاله بر ارزشیابی «تناسب» در یک سازمان تمرکز دارد و تئوری سازمانی را با استراتژی های عملی برای کمک به جوینده ی شغل در یافتن «بهترین تناسب» و پذیرش یک موقعیت در نظر می گیرد.
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  آیا کار را انجام می دهم؟: ارزیابی مناسب با سازمان

چکیده انگلیسی

The importance of assessing individual fit with an organization prior to accepting a leadership position cannot be over-emphasized.