دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 147790
ترجمه فارسی عنوان مقاله

یک اصطلاحات و اصلاحات در مورد بازی های عاطفی

عنوان انگلیسی
A taxonomy and state of the art revision on affective games
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
147790 2018 29 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Future Generation Computer Systems, Available online 1 January 2018

ترجمه کلمات کلیدی
محاسبات عاطفی، بازی های مضر، طبقه بندی، مرور،
کلمات کلیدی انگلیسی
Affective computing; Affective games; Taxonomy; Review;
ترجمه چکیده
بازی های مضر، زیرمجموعه محاسبات عاطفی هستند که سعی می کنند به مطالعه نحوه طراحی بازی های ویدئویی که بتوانند به احساسات بیان شده توسط بازیکن واکنش نشان دهند، و نیز تحریک احساسات مورد نظر برای آنها. برای رسیدن به این اهداف، لازم است تحقیق در مورد چگونگی اندازه گیری و تشخیص احساسات انسانی با استفاده از یک کامپیوتر و نحوه تطبیق دادن بازی های ویدئویی به احساسات درک شده به منظور تحریک آنها به بازیکنان ضروری باشد. این مقاله یک طبقه بندی برای تحقیق در مورد بازی های عاطفی با تمرکز بر مسائل فوق ارائه می دهد. در اینجا ما همچنین یک نسخه از آثار منتشر شده مربوط به نویسندگان در این زمینه را مرور می کنیم. در نهایت، ما تجزیه و تحلیل و بحث می کنیم که مسائل مهم تحقیق هنوز باز هستند و ممکن است با تحقیقات آینده در زمینه بازی های عاطفی حل شود.
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  یک اصطلاحات و اصلاحات در مورد بازی های عاطفی

چکیده انگلیسی

Affective games are a sub-field of affective computing that tries to study how to design videogames that are able to react to the emotions expressed by the player, as well as provoking desired emotions to them. To achieve those goals it is necessary to research on how to measure and detect human emotions using a computer, and how to adapt videogames to the perceived emotions to finally provoke them to the players. This work presents a taxonomy for research on affective games centring on the aforementioned issues. Here we devise as well a revision of the most relevant published works known to the authors on this area. Finally, we analyse and discuss which important research problem are yet open and might be tackled by future investigations in the area of affective games.