ترجمه فارسی عنوان مقاله
بازی های مبتنی بر متن به عنوان رسانه های بالقوه برای بهبود رفتار خواندن در اندونزی
عنوان انگلیسی
Text-Based Games as Potential Media for Improving Reading Behaviour in Indonesia
کد مقاله | سال انتشار | تعداد صفحات مقاله انگلیسی |
---|---|---|
132567 | 2017 | 8 صفحه PDF |
منبع
Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)
Journal : Procedia Computer Science, Volume 116, 2017, Pages 214-221
ترجمه کلمات کلیدی
رفتار خواندن، متن مبتنی بر بازی، داستانی تعاملی،
کلمات کلیدی انگلیسی
Reading Behaviour; Text-based Game; Interactive Fiction;
ترجمه چکیده
رفتار خواندن یک عامل مهم در ساختن جامعه ای است که آماده است تا با دوران رقابت جهانی مواجه شود. رفتار خواندن به اهمیت تبدیل شده است، زیرا به مردم کمک می کند که ذهن خود را توسعه دهند؛ گسترش خلاقیت و تخیل؛ و کشف چیزهای جدید با این حال، به طور متوسط رفتار خواندن اندونزیایی، به خصوص نسل جوان، هنوز کم است. این نشان می دهد که اکثر جوانان در حال حاضر ترجیح می دهند از اسمارت فون خود استفاده کنند و نه کتاب خواندن. با استفاده از تکنولوژی های موجود از تلفن های هوشمند و قرص، می تواند یکی از راه های بالقوه ای برای رسیدگی به فقدان خواندن خویش باشد. استفاده از یک بازی مبتنی بر متن می تواند مردم را تشویق کند تا فعالیت بیشتری در زمینه خواندن داشته باشند. این مقاله یک مطالعه برای توسعه و بهبود یک بازی مبتنی بر متن است که دارای ویژگی بالقوه برای ایجاد رفتار خواندن جوانان است. نتیجه این مطالعه بررسی امکان بازی های مبتنی بر متن به عنوان یک روش جایگزین در تشویق نسل جوان به بهبود عادات و رفتار خواندن آنهاست.