دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 95002
ترجمه فارسی عنوان مقاله

شکل گیری هویت کارآفرینی در طول تجربه کارآفرینی اولیه: تاثیر بازخورد شبیه سازی و هویت موجود

عنوان انگلیسی
Entrepreneurial identity formation during the initial entrepreneurial experience: The influence of simulation feedback and existing identity
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
95002 2018 9 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Journal of Business Research, Volume 85, April 2018, Pages 51-59

ترجمه چکیده
تأثیر یک تجربه کارآفرینی اولیه منفی ممکن است ایجاد یک هویت کارآفرینی را مهار کند و کار حرفه ای بعدی را کنار بگذارد. تست های تئوری توسعه هویت معمولا شامل مطالعات پیچیده طولی است، اما تست ممکن است از طریق استفاده از بازی شبیه سازی کسب و کار تسهیل شود. این مقاله با استفاده از یک طرح تحقیق شبه آزمایشی، به بررسی نحوه هویت کارآفرینی در میان کارآموزان کارشناسی در طول تجربه کارآفرینی اولیه می پردازد. در این راستا، تحقیق به بررسی تأثیر ناسازگاری شناختی بر اهمیت هویت در حال ظهور و تأثیر هویت های اصلی موجود می پردازد. این مقاله این را با استفاده از یک مجموعه داده رمان مشتق از یک بازی شبیه سازی کسب و کار انجام می دهد. ما استدلال می کنیم که شبیه سازی منابع ارزشمندی را برای تست نظریه ها در زمان بندی کوتاه مدت ارائه می دهد. این مقاله با تدوین تجربه کارآفرینی اولیه دانشجویان مقطع کارشناسی، به زمینه کمک می کند و از موارد استفاده از بازی های شبیه سازی به عنوان یک روش برای حمایت از تئوری تست حمایت می کند.
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  شکل گیری هویت کارآفرینی در طول تجربه کارآفرینی اولیه: تاثیر بازخورد شبیه سازی و هویت موجود

چکیده انگلیسی

The impact of a negative initial entrepreneurship experience may inhibit the emergence of an entrepreneurial identity and shut down a subsequent entrepreneurial career. Testing theories of identity development usually involve complex longitudinal studies, but the testing may be facilitated through the use of business simulation gaming. Using a quasi-experimental research design, the paper explores how entrepreneurial micro-identity is formed among business undergraduates during the initial entrepreneurial experience. In doing so, the research investigates the impact of cognitive dissonance on the salience of the emerging identity and the influence of key existing identities. The paper accomplishes this using a novel dataset derived from a business simulation game. We argue that the simulation offers a valuable resource to test theories within shortened timescales. The paper contributes to the field by problematizing the initial entrepreneurial experience of undergraduate students and supports the case for using simulation gaming as a method to support theory testing.