دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 43776
ترجمه فارسی عنوان مقاله

هوش هیجانی مدیران

عنوان انگلیسی
Emotional Intelligence of Manageres ☆
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
43776 2015 5 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Procedia Economics and Finance, Volume 26, 2015, Pages 1119–1123

فهرست مطالب ترجمه فارسی
چکیده

کلمات کلیدی

1-مقدمه ایی بر مسئله

2-مبنای نظری

3-روش شناسی پژوهش 

4-نتایج و بحث

شکل یک: سطح کلی هوش هیجانی مدیران

جدول یک : ضریب همبستگی پیرسون 

جدول دو: توسعه ی هوش هیجانی 

5-نتیجه گیری
ترجمه کلمات کلیدی
هوش عاطفی - SME - مدیران - مدل گلمن
کلمات کلیدی انگلیسی
Emotional Intelligence; SME's; Managere; Goleman's model
ترجمه چکیده
ضمیمه ی الف: در قرن بیست و یکم صرفاً داشتن هوش شناختی بالا کافی نیست. تأکید بیشتر و بیشتر بر توانایی مدیران است تا علاوه بر تحلیل و درک توانایی اراده ی قوی خود در داشتن اراده ی قوی، احساسات درونیشان را تجزیه و تحلیل کنند و بروز دادن احساسات خود را درک کنند.این مقاله با هوش هیجانی سروکار دارد که ما آن را عنصر مهم شایستگی مدیر می دانیم. ما نتایج پژوهش خود را طبق حوزه های هوش هیجانی گلمان، با تمرکز بر تجزیه و تحلیل سطوح هوش هیجانی مدیران ارائه می دهیم.
ترجمه مقدمه
ویژگی های مدیر در یک جامعه ی دانشی، به طور قابل ملاحظه ایی متفاوت از ویژگی های مدیران در جامعه ی صنعتی است. شرایط جامعه ی دانشی تأثیر زیادی بر ما دارد و مستلزم تفکر پیچیده در یک زمینه، توانایی آموختن همه چیز از طریق زندگی، استقلال، توسعه ی هوش هیجانی و انعطاف پذیری شخصی است. طبق گفته های موسوا (2009) یکی از مهمترین کارهای مدیریت، در حالی که به آنها می آموزیم چگونه از روش هایی که از خلاقیت گروهی در حل مسائل واقعی حمایت می کنند استفاده کنند، بهبود و توسعه ی مهارتهای خلاقانه و هوش هیجانی مدیران است. بنسیکوآ (2013 الف) با پیشنهاد اینکه هوش فرهنگی در جامعه ی جهانی توسط تمرکز بر توانایی های خاصی که برای ارتباطات شخصی با کیفیت و تأثیر گذاری در موقعیت های گوناگون فرهنگی دارای اهمیت است جایگزین هوش هیجانی شده، در زمینه ی ایده ی هوش هیجانی و شناختی ارتقا پیدا کرد. مدیران به شدت بر بهره وری، کیفیت و موفقیت کلی در هر کسب وکاری تأثیر می گذارند، و بر اساس دانش و تجربه سیستم های مدیریتی خلاقانه و موثرتری را کشف می کنند و آنها را به آرامی گسترش می دهند. در حال حاضر مدیران در مدیریت، همزیستی هوشی، هیجانی و بهره هوشی را ایجاد می کنند (بادورا 2002).
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  هوش هیجانی مدیران

چکیده انگلیسی

Appendix A. In the 21st century, it is insufficient to only possess high cognitive intelligence. More and more emphasis is put on the ability of managers to analyze their inner feelings, realize their own manifestation of emotions, as well as their strong will ability to have strong will. This paper deals with emotional intelligence, which we consider to be an important component of a manager's competence. We present the results of our own research, focus on the analysis of levels of emotional intelligence of managers, according to Goleman's domains of emotional intelligence. The research was carried out within the project VEGA 1/0527/14.