دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 43015
ترجمه فارسی عنوان مقاله

مدل‌سازی فرآیند کسب‌وکار در مؤسسه‌های آموزشی عالی. توسعه‌ی چارچوبی برای مدیریت کیفی کل در سطح آموزشی

عنوان انگلیسی
Business Process Modeling in Higher Education Institutions. Developing a Framework for Total Quality Management at Institutional Level ☆
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
43015 2014 9 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Procedia Economics and Finance, Volume 16, 2014, Pages 95–103

فهرست مطالب ترجمه فارسی
چکیده

کلمات کلیدی

1.مقدمه

2.موضوع و روش

3.آزمایش

4.نتایج و بحث‌ها

شکل 1. چارچوبی برای فرآیندهای آموزش عالی

جدول 1: آمار و ارقام زوج نمونه‌ها

جدول 2: مهارت‌های نوسنجی و ویژه

شکل 2. مدل فرآیند کسب‌وکار برای بهبود دوره

5.نتایج

ضمیمه 1: متغیرهای مرتبط با مهارت‌های نوسنجی و ویژه که در طول مطالعه توسعه یافته‌اند.
ترجمه کلمات کلیدی
آموزش عالی - مدیریت کیفیت - مدیریت فرآیند کسب و کار - مدل سازی -
کلمات کلیدی انگلیسی
Higher Education; Quality Management; Business Process Management; Modeling.
ترجمه چکیده
این مقاله‌ بر اساس مدل‌سازی فرآیند کسب‌وکار به ارائه‌ی یک سطح از مدل مدیریت کیفی در مؤسسه‌های آموزش عالی می‌پردازد. این مقاله به اهمیت رضایت فارغ‌التحصیلان در ارزیابی کیفیت دانشگاه‌ها اشاره می‌کند و یک توسعه‌ی کلیدی را بررسی می‌کند که ایده‌ی نیازهای فارغ‌التحصیلان مرتبط با مهارت‌های نوسنجی و ویژه در طول دوره‌ی مطالعه و مهارت‌های لازم در بازار کار را شکل می‌دهد.بر اساس شواهد تحقیقاتی موجود و نتایج اجرایی، این مقاله با تعیین اهمیت درک نیازها و انتظارات فارغ‌التحصیلان به ارائه‌ی مدل مدیریت فرآیند کسب‌وکار می‌پردازد.
ترجمه مقدمه
اهمیت آموزش برای توسعه‌ی برتری و دانش به‌طور مستقیم تأثیر مستقیمی بر توسعه‌ی اقتصادی و اجتماعی یک کشور دارد. تضمین توسعه در این مسیر شامل درک مکانیزم‌هایی است که بر فرآیندهای تقویت بیمه‌ی کیفی آکادمیک و ارتقای آن تأکید می‌کنند ولی درعین‌حال بر وجود یک استراتژی خوب برای دستیابی به عملکرد نیز تأکید دارند. هدف تحقیقات از یک‌سو شناسایی ویژگی‌های اصلی کیفیت در آموزش عالی با تأکید بر درک فارغ‌التحصیلان از مهارت‌های نوسنجی و ویژه در طول مطالعه و کاربرد آن‌ها در بازار کار و از سوی دیگر توسعه‌ی یک چارچوب برای پیاده‌سازی مدل مدیریت کیفیبر اساس مدل‌سازی مدیریت فرآیند کسب‌وکاردر سازمان‌های آموزش عالی است. موفقیت یک دانشگاه به توانایی آن در تضمین منابع لازم برای دستیابی به یک هدف مشخص وابسته است که به فراهم کردن دانش و مهارت‌های تعبیه‌شده در افراد و فناوری‌ها مربوط می‌شود. ارزش چنین دانشی توسط ذینفعان دانشگاه بر اساس معیارهایی مانند کیفیت، ارتباط یا کاربرد تعریف می‌شود.
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  مدل‌سازی فرآیند کسب‌وکار در مؤسسه‌های آموزشی عالی. توسعه‌ی چارچوبی برای مدیریت کیفی کل در سطح آموزشی

چکیده انگلیسی

This article presents a stage of a quality management model in higher education institutions based on business process modelling. The paper points out the importance of graduates’ satisfaction in assessing quality in universities and looks at a key development, that have shaped the idea of correlating the graduates’ requirements regarding the developed specific and transversal competencies during the study with the required competences in the labor market. On the basis of the existing literature evidence and on the performed results, the paper proposes a business process management model by outlining the importance of understanding graduates’ requirements, their needs and expectations.