دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 52714
ترجمه فارسی عنوان مقاله

مهندسی معکوس بر مبنای روش شناسی مدلسازی ابزار برش

عنوان انگلیسی
Reverse Engineering Based Methodology for Modelling Cutting Tools ☆
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
52714 2015 8 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Procedia Engineering, Volume 132, 2015, Pages 1144–1151

فهرست مطالب ترجمه فارسی
چکیده

کلمات کلیدی

1. مقدمه

2. روش تجربی 

شکل1- فلوچارت روش تجربی

3. نتایج تجربی

شکل2- ابزار منتخب برای توسعه روش شناسی

1.3. دیجیتالسازی . بدست آوردن مدل مجازی

شکل3- (a) لیزر تغییر فاز (Faro). (b) نور ساختاریافته (David) و (c) لیزر سه بعدی ساز

جدول1- مقایسه روش های اسکن

شکل4 – نتایج (a) لیزر تغییر فاز (Faro) (b) نور ساختاریافته (David) (c) لیزر سه بعدی ساز ( David) 

2.3. فرآیند اسکن نورساختاریافته

شکل5- چشم¬اندازهای متفاوت از شی تحلیل شده (چپ) و نتیجة هم¬ترازی (راست)

شکل6- اکتشاف و ادغام (مدل نهایی در فرمت STL) (a) یک فرز  دندانی  (b) الماس تراشکاری  و (c) یک فرز دوار(گرد) 

3.3. فرآیند تولید افزایشی

جدول2- مقایسه تفاوت نرم افزار نمونه ساز سه بعدی

شکل 7 – تعدادی مدل فیزیکی با مصالح و مقیاس های متفاوت با جزئیات موردنظر

5.3. برنامه های کاربردی CAE

شکل 8. شبیه سازی محدود المان با مدل مجازی بدست آمده

4. نتیجه گیری
ترجمه کلمات کلیدی
مهندسی معکوس - ابزار برش - اسکن سه بعدی - مدلسازی - ساخت افزودنی -
کلمات کلیدی انگلیسی
Reverse Engineering; Cutting Tools; 3D Scanning; Modelling; Additive Manufacturing.
ترجمه چکیده
مهندسی معکوس شامل استفاده از تکنیک، هایی برای استخراج اطلاعات در مورد محصولات تولید شده است. محصولات مونتاژی معمولا حاوی بخش، های پنهانی است. به همین دلیل، یافتن دستورالعمل، های Re که شامل استفاده از روش، های اسکن سه بعدی است، مشکل می، باشد. به هر حال، تکنولوژی، های اسکن سه بعدی می، تواند برای ضبط اطلاعات هندسی از مدل، های مجازی آنها (VM) کمک کند که احتمالات زیادی برای تحلیل دیجیتالی ارائه می، دهد. از طرف دیگر، شروع از یک VM ممکن است به دست یافتن به فرآوری فیزیکی قطعه، ای با استفاده از تکنولوژی، های تولید افزایشی منجر شود. که اجازه انجام تست، های عملکردی یا به صورت ساده، تر، بدست آوردن یک مدل فیزیک مقیاس بالا را می، دهد. همة مجوزها باعث بهبود محصول از طریق فرآیند طراحی مجدد خواهد شد. این مقاله گزارشی است از نتایج یک مطالعة مقدماتی روی کاربرد سه بعدی، هعای مختلف و تکنولوژی، های AM برای بدست آوردن VM و PHSM یک میل (دستگاه حفاری) دو لبه. یک مقایسه بر اساس قیمت، نتیجه، سختی، ها-قابلیت، ها و مدت زمان اجرا به عمل آمده است.
ترجمه مقدمه
ماشین در پروسة تولید یکی از پراستفاده، ترین، هاست و به طور مشابه، همان ماشین، های مرسوم و رایج. [وسایل سادة مکانیکی]. ابزاری که در این نوع از ماشینکاری مرسوم و معمولی استفاده می، شوند به عنوان ابزار برش شناخته می، شوند و اشکال هندسی متفاوت و عمر کوتاهی دارند. تنوع و پیچیدگی پروسه، های تولید به سمت یک تاثیر عمدة بخش صنعتی روی تولید ناخالص ملی در کشورهای توسعه یافته هدایت شده است. این پروسه، های ماشینکاری مرسوم به تعداد زیادی مدل، های ابزار برش احتیاج دارند که در ترکیب بندی، شکل، ابعاد و تحمل بسته به استفاده و جنس مصالح مورد استفاده در کار با هم تفاوت دارند. امکان دارد مدل مشابه تفاوت، های قابل توجه داشته باشند؛ مثل تعداد لبه، ها، ویژگی، های هندسی و.... بنابراین لازم است تمامی ابزار برش متفاوت مورد نیاز فرآیندها از طریق تحقیقات اصولی برآورد شود. برای هدایت این مقاله وتعدیل شکل هندسی بدون بحث کردن از ابزار آزمایش عملکردی، لازم است که مدل مجازی (VM) یا دیجیتالی سه بعدی را بدست آوریم، زیرا مولفه، های (پارامترها) هندسی موردنیاز برای تعریف این مدل گاهی غیر ممکن یا بسیار گرانقیمت هستند که بتوان بدست آورد. تکنیک، های مهندسی معکوس به دنبال بدست آوردن آنهاست [1]. مهندسی معکوس (RE) شامل استفاده از تکنیک، هایی برای بازیابی اطلاعات درباره محصولات تولیدی است. پس متشکل از تحلیل رویة طراحی و فرآیند تولید یک محصول است، نه فقط با توجه به هندسه، بلکه مصالح و کاربرد را هم باید در نظر گرفت [1و2]. در حال حاضر، تکنیک، های مهندسی معکوس (RE) متعددی به صورت گسترده شناخته شده و استفاده می، شود اما بسیاری از آنها هنوز هدف را غیرقابل استفاده برای تحلیل یا استفاده در آینده رها می، کنند. با این وجود، دیگر جیگزین، این مشکل می، تواند یک نوع از اسکن سه بعدی باشد که امکان دریافت یک مدل مجازی یا دیجیتال را فراهم می، کند. دریافت اسکن (VM) از یک آیتم آن را برای طراحی مجدد، انجام آزمایش مجازی، بررسی هندسه و اجزای آن، دریافت یک مدل فیزیکی قابل درک یا حتی ایجاد نمونه، های اولیه کاربردی برای آزمایش، های عملی امکان پذیر می، کند [5-3]. تکنیک، های متفاوتی را می، توان در کاربرد RE برای بازسازی جزئی شکل هندسی ابزار برش برای تحلیل و بهوبود بیشتر استفاده کرد. بنابراین، تکنیک، های RE اجازة گرفتن یک VM را از ابزار برش می، دهند. این مسئله همچنین امکان بهبود دادن محصول از طریق یک فرآیند طراحی مجدد را فراهم می، سازد. استفاده از RE در "مهندسی به کمک کامپیوتر" به نسبت جدید است. کاربردهای متفاوتی از ترکیب این دو تکنیک وجود دارد [10-6]، مثل تولید مجدد فیزیکی یک عنصر با مواد مشابه یا متفاوت برای انجام آزمایش، های عملکردی یا فقط بدست آوردن یک مدل فیزیکی قابل درک. دومی با تکنیک، های تولید افزایشی انجام شده است [11و12]. این مطالعه دیجیتال، سازی و تولید مجدد فیزیکی بعدی تعدادی ابزار برش را با استفاده از چاپگر سه بعدی و نمونه سازی سریع ، فراهم کردن یک مدل فیزیکی، به شدت قابل درک را انجام داده برای تحلیل نتایج انحرافات اندازه گیری شده از تحمل ماشین، هایی [قطعات مکانیکی] که در فرآیند استفاده شده است. یک مقایسه بین روش، های امکان، پذیر برای اجرای هر فرآیند با استفاده از ماشین، ها و نرم افزار، های متفاوت و هزینه، های حساب شده، سختی، های پیش رو و مدت زمان اجرا انجام خواهد شد.
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  مهندسی معکوس بر مبنای روش شناسی  مدلسازی ابزار برش

چکیده انگلیسی

This work reports on the results of a preliminary study on the application of different 3D-S and AM technologies for generating VM and PHSM of a two edges mill. A comparison based on cost, result, difficulties-capabilities and runtime has been made.