دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 88491
ترجمه فارسی عنوان مقاله

برنامه بهبود کیفیت مدیریت عفونت مجاری ادراری بالغ: بررسی تاثیر

عنوان انگلیسی
Quality improvement program of adult urinary tract infection management: Review and impact
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
88491 2017 7 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Médecine et Maladies Infectieuses, Volume 47, Issue 8, December 2017, Pages 519-525

فهرست مطالب ترجمه فارسی
چکیده


کلمات کلیدی


1.مقدمه


2. روشها


2.1. ارزیابی موقعیت فعلی- تشخیص اختلافات: 2012- 2011


2.2. استراتژیهای بهبود فرایند- 2014- 2012


2.2.1. مرحله تشخیص بالینی


2.2.2. مرحله تشخیص باکتری شناسی


2.2.3. مرحله مدیریت درمانی: انتخاب و پیگیری


3. نتایج


3.1. تشخیص بالینی


3.2. تشخیص باکتری شناسی


جدول 1. تغییرات مصرف تست نواری ادرار و تشخیص عفونت مجاری ادراری بین 2011 و 2014.


جدول 2. تستهای سیتوباکتریوم ادرار و فعالیت بیمارستانی بین 2011 و 2014.


جدول 3. میزان UCBEs قطعی و غیرقطعی در فوریه 2012 (سیستم نمونه گیری قبلی) و دسامبر 2012 (سیستم جدید نمونه گیری بسته)


3.3. مدیریت درمانی: انتخاب و پیگیری


جدول 4. مصرف آنتی بیوتیک بین 2011 و 2105.


جدول 5. 


4. بحث


5. نتیجه گیری
ترجمه چکیده
هدف- برنامه بهبود کیفیت مدیریت عفونت مجاری ادرار بالغ به منظور جلوگیری از درمان غیرضروری آنتی بیوتیک و برای ترویج تجویز کافی، با هدف صرفه جویی در زمان و هزینه ارائه شده است. روشها- مدیریت با یک رویکرد سه مرحله ای یکپارچه می شود: تشخیص بالینی، تشخیص باکتری شناسی و تصمیم درمانی. در هر مرحله، زمینه های بهبود در اولویت قرار گرفته و بواسطه اقدامات اصلاحی و پیامهای کلیدی که با شاخصهایی اندازه گیری شده اند، پیاده سازی می شوند. این برنامه برای کل بیمارستان استفاده شده، که شامل بخش اورژانس و بخشهای بیمارستانی (627 تختخوابه) است. نتایج- انتشار پیشنهادات جدید در خصوص تشخیص بالینی به میزان استفاده از تستهای نواری ادرار (UTD) و شناسایی شرایط مورد نیاز برای تجویز تست سیتوباکتریوم ادرار (UCBE) و درمان آنتی بیوتیک کمک می کند: کاهش مصرف سالانه UDTs (34%) و UCBEs (25%). پیاده سازی سیستم نمونه برداری جدید برای UCBEs با 21% افزایش در تحلیل قطعی ارتباط دارد. نتایج تست حساسیت ضد میکروبی نیز بهینه شده است. آموزش استفاده مناسب از آنتی بیوتیک منجر به کاهش 5.0 درصدی مصرف جهانی شد. فقط 23 تجویز آنتی بیوتیک برای UTI در مشاوره دارویی در سال 2014 مشاهده شده است. نتیجه گیری- این برنامه بخشی از استراتژی بهبود عملی است. یکپارچگی مدیریت عفونت مجاری ادراری در یک فرایند جهانی به بهبود هر مرحله از مدیریت بیمار کمک می کند.
ترجمه مقدمه
مصرف آنتی بیوتیک در فرانسه در 10 سال گذشته دائما افزایش یافته است. برآورد می شود که 4 تا از 10 بیمار بستری شده یک دوز آنتی بیوتیک را در سال 2013 دریافت کرده اند و میزان سوءمصرف 30-50% تخمین شده است. عفونت مجاری ادراری (UTIs) دومین موضع عفونت باکتریایی به دنبال عفونتهای دستگاه تنفسی و اولین موضع عفونتهای باکتریای بیمارستانی می باشد. افزایش همزمان مقاومت باکتری به آنتی بیوتیک و بخصوص گونه های انتروباکتریاسیا در سفالوسپورینها نسل سوم (3GCs) و فلوروکینولونها (FQ) بسیار قابل توجه، سریع و نگران کنده است. چندین عامل به این مقاومت روبه رشد کمک کرده، اما تاثیر مصرف آنتی بیوتیک نقش بحرانی ندارد. از اینرو تکامل مقاومت اشریشیا کُلی در افراد مبتلا به UITs ارتباط بالایی با مصرف داروهای ضد عفونی ادراری دارد. کمیته کنترل عفونت بیمارستانی (CLIN) و کمیته داروهای ضد عفونی (CAI) تصمیم گرفتند تا تجویز داروهای نامناسب یا غیر ضروری به بیماران مبتلا به UTI را بررسی نمایند. این مطالعه از سال 2011 تا 2014 در کل بیمارستان انجام شد، که متشکل از بخش اورژانسی و واحدهای بیمارستانی برای مثال 672 تختخوابه است: 184 تخت در بخش پزشکی- جراحی- مامایی (MSO)، 90 تخت در بخش توانبخشی و مراقبت طولانی (RLTC) و 398 تخت در خانه های پرستاری (EHPAD). جلوگیری از تجویز غیرضروری آنتی بیوتیک و ترویج استفاده مناسب از آنتی بیوتیک از اهداف این مطالعه است. اهداف ثانویه نیز شامل صرفه جویی و جلوگیری از هرگونه اتلاف وقت می باشد. پیاده سازی استراتژی، نتایج بدست آمده و تاثیر آن نیز مورد هدف می باشند.
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  برنامه بهبود کیفیت مدیریت عفونت مجاری ادراری بالغ: بررسی  تاثیر

چکیده انگلیسی

Le programme s’inscrit dans une démarche d’amélioration des pratiques. Assimiler la prise en charge des infections urinaires à un processus global a permis d’améliorer chacune des étapes pour le bénéfice des patients.