مقالات ISI بازارهای نوظهور : 322 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

آشنایی با موضوع
اصطلاح بازارهای نوظهور یا (در حال ظهور) نخستین بار توسط اقتصاددانان شرکت مالی بین المللی (IFC) در سال 1981 پیشنهاد گردید، یعنی در شرایطی که گروه اقدام به نخستین سرمایه گذاری مالی دوجانبه در امر توسعه کشورها نمود. از آن زمان تاکنون اصطلاح "بازارهای نوظهور" در تمامی زمینه ها شامل رسانه، سیاست خارجی و مباحث تجاری، اطلاع نامه های سرمایه گذاری و گزارشات سالیانه به دفعات بکار رفته است. راه اندازی و کاربرد این اقتصادهای عظیم در زمینه های سرمایه گذاری جهانی، فناوری و استعدادها طی دو دهه اخیر، به ایجاد تغییر و تحول اساسی در محیط های اقتصادی و کسب و کار آنها منجر شده است. از این رو، نرخ های رشد تولید ناخالص داخلی (GDP) در این کشورها بطرز شگفت آوری از مرز اقتصادهای توسعه یافته گذشته که به نوبه خود موجب نجات میلیونها نفر از زیر خط فقر، ایجاد قشرهای متوسط جدید و توسعه و گسترش بازارهای جدید برای ارائه محصولات و خدمات موردنیاز مصرف کنندگان گردیده است. ضمناً وجود نیروی کار فراوان و کم هزینه که هر روز به تعداد تحصیل کرده های آن نیز اضافه می شود، امکان بهره جویی بیشتر و رقابت فاحش در زمینه تولید را برای این بازارها فراهم آورده و فناوری اطلاعات نیز فرصت استثمار نیروی کار در این بازارها را بطور گسترده در اختیار شرکت ها قرار می دهد.
در این صفحه، تعداد 322 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع بازارهای نوظهور آرشیو شده است که شما می توانید مقالات مورد نظر خود را بر اساس سال انتشار، موضوع مقاله، وضعیت ترجمه و تعداد صفحات، انتخاب نموده و دانلود فرمایید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.

The role of suppliers in enabling differing innovation strategies of competing multinationals from emerging and advanced economies: German and Chinese automotive firms compared

Clashing institutional interests in skills between government and industry: An analysis of demand for technical and soft skills of graduates in the UK