دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 6941
ترجمه فارسی عنوان مقاله

بحث روش بهینه ارسال اخطار آتش سوزی مبنی بر اصول تحقیق عملیاتی

عنوان انگلیسی
Discussion of Optimize Method of Fire Alarm Dispatching Based on Operation Research Principle
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
6941 2011 6 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Procedia Engineering, Volume 11, 2011, Pages 689–694

فهرست مطالب ترجمه فارسی
چکیده

کلمات کلیدی

1-مقدمه

2-تحلیل مدل حمل و نقل  و مدل انتقال

1.2 مدل ریاضی مسئله حمل و نقل

2.2 مدل ریاضی مسئله انتقال

3. مدل ریاضی مسئله ارسال اخطار آتش سوزی

1.3. تابع خسارت

2.3.حل کردن مدل

4. تحلیل نمونه

1.4 توصیف موردی

2.4. معرفی مدل

جدول 3. ماتریس خسارت( میلیون)

3.4.حل کردن محاسبات

نتیجه گیری

منابع
ترجمه کلمات کلیدی
مدل حمل و نقل - مشکل انتساب - اعلام حریق اعزام کننده - برنامه خطی
کلمات کلیدی انگلیسی
ترجمه چکیده
در سالهای اخیر، آتش سوزی در چین به تدریج به سمت مناطق پیچیده، بزرگ و فرامرزی و دیگر مناطق در حال گسترش است. احتمال چندین حادثه بزرگ آتش سوزی همزمان در حال افزایش است. چگونگی بهینه سازی، ماشینهای آتش نشانی نکته کلیدی پیشگیری از آتش سوزی در مرحله حاضر می شود. این مقاله به روش بهینه سازی ارسال ماشین های اخطار آتش سوزی مبتنی بر مدل حمل و نقل و مسئله انتقال، ایجاد یک مدل ریاضی از این مشکل می پردازد که راه حل آن توسط نرم افزار LINDO/LINGO بدست آمده است. این راه حل امکان پذیری و کارآمدی این روش بهینه را از طریق نمونه واقعی مشخص می کند.
ترجمه مقدمه
در سالهای اخیر، آتش سوزی ها در چین بتدریج به سمت مناطق پیچیده، بزرگ، فرامرزی و دیگر مناطق در حال گسترش می باشد. به دلیل مقیاس بزرگ، زیان بار بودن آتش سوزی، نیازهای پرسنل، کنترل به موقع و موثر آتش سوزی با تکیه بر نیروهای محدود اطفاء حریق بسیار دشوار است. به همین دلیل این موضوع اغلب بر روی کار نجات و اطفاء حریق تاثیر می گذارد و باعث آسیب های جدی می شود. بنابراین در مکان های بسیاری حوادث آتش سوزی بزرگی به صورت همزمان رخ می دهد. این مشکل نیاز مبرم به این موضوع دارد که چطور باید مرکز فرماندهی آتش سوزی توزیع مناسبی از تجهیزات برای هریک از ایستگا های آتش نشانی برای فراخواندن نیروهای کافی در ابتدا و خاموش کردن آتش داشته باشد. بعنوان یک شاخه مهم از تحقیق عملیاتی ، مشکلات حمل و نقل با نیازهای واقعی ترکیب می شوند. مدل حمل و نقل برای حمل طرح تحویل منشا منفرد کالا از چندین منطقه تولید کننده به چندین مقصد مورد استفاده قرار میگیرد. مشکل حل و نقل نمونه بارز مدل برنامه ریزی خطی است. به عنوان یک مشکل خاص از برنامه ریزی عدد صحیح 1-0 مشکل انتقال بسیار اهمیت دارد. کاربرد مشترک مشکل انتقال توزیع مسیر برای خودرویی که هدفش مصرف حداقل منابع است می باشد. در عین حال، مشکلات حمل و نقل بسیاری برای حل کردن به مسئله انتقال راه پیدا می کنند. این مقاله به روش بهینه سازی ارسال ماشینهای اخطار آتش سوزی مبتنی بر مدل حمل ونقل و مسئله انتقال، ایجاد یک مدل ریاضی از این مسئله می پردازد که راه حل آن توسط نرم افزارLINDO/LINGO بدست آمده است.این راه حل امکان پذیری و کارآمدی این روش بهینه را از طریق نمونه واقعی مشخص می کند.
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  بحث روش بهینه ارسال اخطار آتش سوزی مبنی بر اصول تحقیق عملیاتی

چکیده انگلیسی

In recent years, fires in China are gradually developing to large, complex, cross-regional and other directions. The probability of multiple simultaneous major fire accidents is rising. How to optimize fire vehicles becomes the key point of fire prevention at the present stage. This paper discusses a optimize method of Fire alarm vehicles dispatching based on the transportation model and assignment problem, sets a mathematical model of this problem, which solution is given by LINDO/LINGO software. It verifies the feasibility and efficiency of this optimal method through a real example.