دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 82534
ترجمه فارسی عنوان مقاله

اقدامات انجمن علمی در راستای ارتقای دانش مدیریت فناوری ساخت

عنوان انگلیسی
Scientific association knowledge improvement activities in Construction Technology Management field
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
82534 2017 8 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Procedia Engineering, Volume 208, 2017, Pages 106-113

فهرست مطالب ترجمه فارسی
چکیده

کلمات کلیدی

1.مقدمه

2- نقش سازمان های دانشجویی

3- انجمن های آکادمیک دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست (FCEE) دانشگاه فنی پوزنان

شکل 1- فعالیت های عمده انجمن های علمی دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست

4- انجمن نوآوری در ساخت - کان اینو

4-1- اعضای کان اینو

شکل 2- تعداد اعضای انجمن علمی کان اینو

شکل 3- کشورهای عضو در انجمن علمی کان اینو

4-2- فعالیت های انجمن علمی کان اینو

شکل 4- شرکت هایی که انجمن کان اینو با آن ها همکاری دارد

4- نتایج
ترجمه چکیده
انجمن علمی، سازمانی دانشجویی است که در موسسه ای با آموزش عالی فعال بوده و هدف آن ها پیشرفت علمی و خودآموزی اعضای انجمن است. حلقه های علمی می توانند به عنوان گروه های غیررسمی و سازمان های ثبت شده فعالیت کنند. شرط ابتدایی وجود یک حلقه در بسیاری از دانشگاه ها این است که در ثبت ویژه سازمان های دانشجویی فعال باشد. برخی حلقه ها با ثبت شدن در هیات مدیره، حتی می توانند استقلال بیشتری نیز به دست آورند اما در این صورت باید در زمره سازمان های غیردولتی شمرده شوند. در حال حاضر 87 حلقه علمی ثبت-شده در دانشگاه فنی پوزنان وجود دارد که 7 تای آن ها در دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست فعال هستند. یکی از این حلقه-ها که بر فناوری های نوین در مدیریت ساخت متمرکز است، انجمن علمی نوآوری در ساخت نام دارد. این مقاله توصیفی کوتاه و اهداف اصلی گروه علمی کان اینو را به-خصوص از منظر فناوری ساخت و مدیریت فعالیت های انجام شده با هدف پیشرفت علمی دانشجویان حاضر در حلقه شرح می دهد. این مقاله همچنین با تحلیل داده های تاریخی از تعداد افراد درگیر در زمینه های مختلف علمی (از جمله دانشجویان مطالعات درجه سه)، به بررسی مشارکت در حلقه تحقیقات می پردازد تا نتایجی در مورد علاقه به مشارکت در سازمان دانشجویی مذکور بگیرد. این فعالیت گروهی اثری بسیار مثبت بر افزایش آگاهی و دانش اعضای سازمان در زمینه فناوری و مدیریت ساخت می شود. این پیشرفت تنها به ایجاد راهکارهای فنی و فناوری در لهستان نمی انجامد بلکه اثری جهانی دارد زیرا تعداد خارجی های حاضر در حلقه نیز قابل توجه است. علاوه بر این، اثر مثبت بزرگی بر تحقیقات دانشجویان حلقه کان اینو نیز دارد که نتیجه مستقیم همکاری نزدیک و اتمسفر خوب سازمان میان دانشجویان و اساتید است.
ترجمه مقدمه
انجمن علمی، سازمانی دانشجویی است که در موسسه ای با آموزش عالی حضور دارند و هدف آن ها پیشرفت علمی و خودآموزی اعضای انجمن است. حلقه های علمی می توانند به عنوان گروه های غیررسمی و ساختارهای ثبت شده فعالیت کنند. شرط ابتدایی وجود یک حلقه در بسیاری از دانشگاه ها این است که در ثبت ویژه سازمان های دانشجویی فعال باشد. برخی حلقه ها با ثبت شدن در هیات مدیره، حتی می توانند استقلال بیشتری نیز به دست آورند اما در این صورت باید مانند سازمان های غیردولتی با آن ها رفتار شود. فعالیت های گروهی اثر مثبت بزرگی بر افزایش آگاهی و دانش اعضای سازمان در زمینه های علمی مورد علاقه شان و نیز حرفه آینده دانشجویان دارد. وجود این سازمان ها برای ارتقای موسسات آموزش عالی بسیار مفید است؛ آن ها کیفیت آموزش را افزایش می دهند و افق-های علمی جدیدی می گشایند. هدف اصلی این مقاله این است که با توصیف مختصر یکی از بهترین انجمن های علمی فعال در دانشکده عمران و محیط زیست دانشگاه فنی پوزنان (با تمرکز بر اقدامات مرتبط با زمینه فناوری و مدیریت ساخت)، نقش این انجمن های دانشجویی را در دانشگاه ها بررسی کند. علاوه بر این، نویسندگان تحقیقاتی علمی در رابطه با اقدامات صورت گرفته توسط انجمن های نوآوری در ساخت -که مستقیما با بخش ساخت و مهندسی عمران مرتبط است و از سال 2011 رشدی پایدار داشته- ارائه می دهند.
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  اقدامات انجمن علمی در راستای ارتقای دانش مدیریت فناوری ساخت

چکیده انگلیسی

Association activity has a very positive impact on raising the awareness and knowledge of members of the organization in the field of construction technology and management not only related to Polish local technological and technical solutions, but also to the world because of the number of foreigners who are in the circle. What is more, there is a positive impact on the promotional work of students from the ConInno circle, which is a direct result of the close cooperation and a good atmosphere in the organization between students and tutors.