مقالات ISI بازارهای سهام آمریکا : 102 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

آشنایی با موضوع
در مارچ 1792، بیست و چهار نفر از بازرگانان سرشناس شهر نیویورک در هتلی به نام کورس دور هم آمدند تا در مورد سامان بخشیدن به بازار اوراق بهادار و کوتاه کردن دست رقبای خود از این بازار صحبت کنند. حاصل این نشست معاهده‌ای به نام "باتن وود" بود که به امضای تمام این بازرگان‌ها رسید. بر اساس این معاهده افراد امضا کننده تنها می‌توانستند با یکدیگر اوراق بهادار خرید و فروش کنند و از شرکت در بازارهای دیگر اوراق بهادار خودداری کنند. وال استریت (Wall Street) نام خیابانی در بخش جنوبی جزیره منهتن در ایالت نیویورک آمریکا است. در طول چند قرن اخیر این نام به نماد بازارهای مالی آمریکا و جهان تبدیل شده‌است. خیابان وال استریت در جزیره منهتن در ایالت نیویورک بین منطقه برادوی (Broadway) و ایست ریور (East River) قرار دارد. بازار بورس نیویورک بزرگترین بازار داد و ستد بورس اوراق بهادار، در این خیابان واقع شده‌است. همچنین بازار بورس نزدک، بازار بورس آمریکا یا AMEX و بازار بورس تجاری نیویورک (NYMEX) در وال استریت قرار دارند.
در این صفحه، تعداد 102 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع بازارهای سهام آمریکا آرشیو شده است که شما می توانید مقالات مورد نظر خود را بر اساس سال انتشار، موضوع مقاله، وضعیت ترجمه و تعداد صفحات، انتخاب نموده و دانلود فرمایید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.

Multifactor consumption based asset pricing models using the US stock market as a reference: Evidence from a panel of developed economies

Random matrix theory analysis of cross-correlations in the US stock market: Evidence from Pearson’s correlation coefficient and detrended cross-correlation coefficient