ترجمه فارسی عنوان مقاله
روش طراحی برای بازی های آموزشی براساس نشانه های گرافیکی: طراحی اورانیوم
عنوان انگلیسی
Design methodology for educational games based on graphical notations: Designing Urano
کد مقاله | سال انتشار | تعداد صفحات مقاله انگلیسی |
---|---|---|
106748 | 2017 | 14 صفحه PDF |
منبع
Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)
Journal : Entertainment Computing, Volume 18, January 2017, Pages 1-14
ترجمه کلمات کلیدی
بازی های جدی بازی های آموزشی متدولوژی توسعه،
کلمات کلیدی انگلیسی
Serious games; Educational games; Development methodology;
ترجمه چکیده
بازی های جدی، به ویژه بازی های آموزشی، در دهه گذشته با بسیاری از مزایای ثابت شده گسترش یافته است. با این حال، پیشنهادات روش شناختی زیادی برای توسعه بازی های ویدئویی آموزشی وجود دارد، و پیشنهادهایی که در این مقاله مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند، نشان دهنده نقاط ضعف خاصی است که کاربرد آنها را محدود می کند. به همین دلیل این مقاله روش جدیدی را برای توسعه بازی های آموزشی مبتنی بر نشانه های گرافیکی ارائه می دهد و در شش مرحله تقسیم بندی می شود: طراحی فصل ها، طراحی صحنه ها (سناریوها، شخصیت ها، اعمال و گفت و گوها)، طراحی چالش های آموزشی در بازی، طراحی سازگاری ، طراحی تجربه عاطفی و طراحی همکاری. این روش، تعادل بین نمای کلی و دقیق مورد نیاز برای ایجاد بازی را دنبال می کند. به منظور دستیابی به این هدف، روش بین سطوح مختلف انتزاع حرکت می کند و روند را به فازها و مراحل که این کار پیچیده را تشکیل می دهند، تخریب می کند و می تواند توسط اعضای غیر فنی از تیم چند رشته ای درک شود. این روش برای یک بازی ویدیویی که در حال حاضر در حال توسعه است اعمال می شود و برای نشان دادن پیشنهاد پیشنهاد می شود. علاوه بر این، مفاهیم مهم در طراحی داستان داستان بازی و ارزیابی آن، از جمله واکنش های احساسی انتظار می رود، در این مقاله مورد بحث قرار می گیرد.