دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 81872
ترجمه فارسی عنوان مقاله

بازی های جدی و فعالیت گردشگری

عنوان انگلیسی
Serious games and the gamification of tourism
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
81872 2017 13 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Tourism Management, Volume 60, June 2017, Pages 244-256

ترجمه کلمات کلیدی
تولید بازی های جدی نامزدی، وفاداری، تجربه گردشگری،
کلمات کلیدی انگلیسی
Gamification; Serious games; Engagement; Loyalty; Tourism experiences;
ترجمه چکیده
تولید در بسیاری از مواقع از جمله کسب و کار، آموزش و پرورش و مراقبت های بهداشتی توجه خاصی به خود جلب کرده است. از طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی و توابع پشتیبانی، پتانسیل آن برای صنعت گردشگری قابل توجه است. تولید گردشگری می تواند به تعاملات با ارزش تر و سطح بالاتری از رضایت، و همچنین افزایش آگاهی برند و وفاداری به مقصد کمک کند. این مقاله به عنوان یکی از اولین تلاش ها برای مفهوم سازی گردشگری گردشگری، این مقاله بازی ها را به طور کلی و کاربرد آن در زمینه های گردشگری خاص مورد بررسی قرار می دهد. این عناصر طراحی بازی را شناسایی می کند که می تواند به یک بازی معنی دار کمک کند. چند مورد از بهترین شیوه ها ارائه شده است تا نشان دهد که چگونه این مفهوم نوآورانه می تواند به بازاریابی گردشگری کمک کند. پیامدهای بازاریابی و مدیریت گردشگری نیز مورد بحث قرار گرفته است و همچنین توصیه های پژوهشی آینده.
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  بازی های جدی و فعالیت گردشگری

چکیده انگلیسی

Gamification has become a focus of attention in an increasing number of fields including business, education, and health care. Through a wide range of applications and support functions, its potential for the tourism industry is significant. Gamification of tourism can contribute to a more rewarding interactions and higher level of satisfaction, as well as increase brand awareness and loyalty to the destination. As one of the first attempts to conceptualize gamification of tourism, this paper examines gaming in general terms and the application of it in specific tourism fields. It identifies game design elements that can contribute to a meaningful gamification. A few cases of best practices are presented to show how this innovative concept can benefit tourism marketing. Implications for tourism marketing and management are discussed as well as future research recommendations.