دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 108944
ترجمه فارسی عنوان مقاله

عزت نفس: تست نظریه سیگنالینگ دین

عنوان انگلیسی
Discerning devotion: Testing the signaling theory of religion
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
108944 2017 10 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Evolution and Human Behavior, Volume 38, Issue 1, January 2017, Pages 82-91

ترجمه کلمات کلیدی
نظریه سیگنالینگ، دین، شهرت، ارتباطات، هند،
کلمات کلیدی انگلیسی
Signaling theory; Religion; Reputation; Communication; India;
ترجمه چکیده
آیین های مذهبی اغلب به سرمایه گذاری قابل توجهی از زمان، انرژی و پول کمک می کنند و می توانند به صدمه زدن به بدن آسیب برسانند. به جای آنکه به لحاظ تکاملی غیر قابل توضیح باشد، چنین اعمال مذهبی پر ارزش، استدلال شده است که می تواند نشانه صادقانه از تعهد به اعتقادات و ارزش های جامعه، کمک به افراد ایجاد شهرت خوب و ایجاد اعتماد، روابط همکاری باشد. اکثر تست های این فرضیه، ارزیابی کرده اند که آیا متقاضیان مذهبی بیشتر مشغول هستند یا خیر؟ در اینجا من بررسی می کنم که آیا گیرنده های سیگنال در واقع سلسلقات مذهبی را درک می کنند. من این کار را با داده هایی که بیش از 20 ماه از کارهای میدانی در دو روستای جنوب هند انجام داده ام، که در آن هندو و مسیحیان در شیوه های گوناگون مذهبی مشغول به کار هستند، از جمله اعمال جادویی و غافلگیری روحانی، هر هفته در کلیسا یا معبد پرستش کنید هر نوع روحیه مذهبی براساس یک مجموعه متمایز از ویژگیهای شناختی شناخته شده است. به طور کلی، در درازمدت، افرادی که بیشتر در زندگی مذهبی دهکده سرمایه گذاری می کنند، نه تنها به عنوان خدایی بیشتر دیده می شوند، بلکه دارای مجموعه ای از ویژگی های متمایز و متمرکز هستند. در کوتاه مدت، افرادی که اعمال جزییات بیشتری و هزینه ای را در جشنواره هندوستان انجام می دهند، درصد کمی از روستاییان را به عنوان جسمی قوی و دشوار به حساب می آورند. این نتایج نشان می دهد که مردم به مجموعه ای کامل از اعمال مذهبی که توسط همسالانشان انجام شده اند، با استفاده از این سیگنال ها برای تشخیص جنبه های متعدد شخصیت و اهداف خود هستند.
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  عزت نفس: تست نظریه سیگنالینگ دین

چکیده انگلیسی

Religious rituals often entail significant investments of time, energy, and money, and can risk bodily harm. Instead of being evolutionarily inexplicable, such costly religious acts have been argued to be honest signals of commitment to the beliefs and values of the community, helping individuals establish good reputations and foster trusting, cooperative relationships. Most tests of this hypothesis have evaluated whether religious signalers are more prosocial; here I investigate whether signal receivers actually perceive religious signalers as such. I do this with data collected over 20 months of ethnographic fieldwork in two villages in South India, where Hindu and Christian residents engage in different modes of religious practice, including dramatic acts of firewalking and spirit possession as well as the more subtle but consistent act of worshipping at a church or temple each week. Each mode of religious practice is found to be informative of a distinct set of reputational qualities. Broadly speaking, in the long term, individuals who invest more in the religious life of the village are not only seen as more devout, but also as having a suite of prosocial, other-focused traits. In the short term, individuals who perform greater and costlier acts in the annual Hindu festival show a slight increase in the percent of villagers recognizing them as physically strong and hardworking. These results suggest that people are attending to the full suite of religious acts carried out by their peers, using these signals to discern multiple aspects of their character and intentions.