دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 87022
ترجمه فارسی عنوان مقاله

رویکرد دولتی به اشتغال تمام وقت پرستاران در اونتاریو، کانادا: محرک مالی

عنوان انگلیسی
A government policy on full-time nursing employment in Ontario, Canada: An evaluation
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
87022 2018 30 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Health Policy, Volume 122, Issue 2, February 2018, Pages 109-114

فهرست مطالب ترجمه فارسی
چکیده

کلمات کلیدی

1.مقدمه

1.1. خط مشی و محیط اشتغال

1.2. ثبات اشتغال و مراقبت بالینی

2. مواد و روش انجام کار

2.1. طرح تحقیق

2.2. خصوصیات نمونه

2.3. تایید اخلاقی

2.4. تحلیل آماری

3. نتایج

3.1. توصیف نمونه

3.2. پروفایل انسانی دو گروه: پرستاران NGG و پرستاران غیرNGG

3.4. وضعیت اشتغال

3.5. حفظ پرستار

3.6. کاربست بالینی جاری

4. بحث

4.1. محدودیت ها

5. نتیجه گیری
ترجمه کلمات کلیدی
کانادا، سیاست های استخدامی، دولت، پرستاران جدید فارغ التحصیل نگهداری،
کلمات کلیدی انگلیسی
Canada; Employment policy; Government; New graduate nurses; Retention;
ترجمه چکیده
هدف: ارزیابی تاثیر خط مشی اشتغال تمام وقتِ پرستاران فارغ التحصیل شده در استان اونتاریو، کانادا توسط مقایسه شرکت کنندگان با غیرشرکت کنندگان. روش انجام کار: پیمایش تاثیر خط مشی بر اشتغال پرستار (PINEP) در سال 2014 برای پرستارانی انجام شد که بین 2007 تا 2012 فارغ-التحصیل شدند. تحلیل رگرسیون لجستیک چندگانه عقب رو برای تعیین تاثیر مشارکت در خط مشی بر خروجی های کلیدی انجام شد: اشتغال تمام وقت، حفظ و ادرک مهارت بالینی. نتایج: مجموع 2369 پرستار به این پیمایش پاسخ دادند. احتمال اشتغال تمام وقت مشارکت کنندگان خط مشی 1.5 و احتمال ماندن در جایگاه اولیه در زمان پیمایش 2.5 برابر در مقایشه با غیرشرکت-کنندگان بالاتر بود. شرکت کنندگان همچنین مهارت بالینی خود را بالاتر می دانستند. نتیجه گیری مدارک نشان دهنده اهمیت تامین اشتغال تمام وقت برای پرستاران به منظور حفظ نیروی کار، افزایش مهارت بالینی و بهبود خروجی های بیمار هستند. در اونتاریو، دولت خط مشی را جهت تحریک اشتغال تمام وقت برای پرستاران ایجاد کرد. نتایج نشان می دهند که اشتغال پرستار پایدارتر شده است. اما، در رابطه با جریان اشتغال مشروط، کارهای بیشتری باید انجام شود.
ترجمه مقدمه
با ادامه تغییر بازار نیروی کار بهداشت و درمان، کارفرمایان روز به روز بیشتر نگران حفظ نیروهای کار خود می شوند. ثبات نیروی کار تحت تاثیر چرخه های اقتصادی، تغییرات فصلی و رشد تقاضا برای بهداشت و درمان است. جریان اشتغال مشروط – مشاغلی که از نظر پرداخت، ساعات کاری و امنیت شغلی، بیشتر از حد نرمال، بی ثبات هستند – و عواقب آن برای متخصصان لامت و ارائه بهداشت و درمان نیز به شدت مورد توجه است (بورلتون، گولاتی، مک دونالد، و اسکارفون، 2013؛ لیوچاک و لافلک، 2014). برای جبران افزایش کار موقتی و نیمه وقت، وزارت بهداشت و درمان بلندمدت اونتاریو (MOHLTC) برنامه ضمانت فارغ التحصیلان پرستاری (NGG) را ایجاد کرد که خط مشی اشتغال پرستاران تازه فارغ التحصیل شده است (NGN) . این خط مشی که در سال 2007 راه اندازی شد و هم اکنون در ده سالگی خود به سر می برد، مشوق اشتغال را برای تثبت نیروی کار پرستاری از طریق ارتقای اشتغال تمام وقت و حفظ NGNها در اونتاریو، پرجمعیت ترین استان کانادا و میزبان 13982948 نفر، ارائه می کند (وزارت مالیه اونتاریو، 2017). کارفرمایان بهداشت و درمان در بخش های مختلف برای استخدام NGNها در مناصب تمام وقت مکمل موقتی که شامل آموزش و نظارت 6 ماهه می شود، درخواست بودجه می کنند (MOHLT، 2016). تطبیق کارفرمایان با تازه فارغ التحصیل ها از طریق مدخل نرسز کریر استارت انجام می شود که یک پرتال استغال مبتنی بر وب است (HFO، 2015). این پرتال به کارفرمایان اجازه می دهد شغل های مورد نیاز خود را اعلام و NGNها نیز رزومه خود را ارسال کنند. تازه فارغ التحصیل ها به دنبال مناصب شغلی می گردند و درخواست خود را براساس منطقه، بخش اشتغال و حوزه بالینی کاربست اعلام می کنند. همچنین از سال 2007، ارزیابی این خط مشی به صورت پیوسته انجام می شود (بائومن، هانسبرگر و کریا آرسنیو، 2011؛ بائومن، هانسبرگر و کریا آرسنیو، 2012؛ بائومن، هانسبرگر و کریا آرسنیو و ادریس ویلر، 2012؛ بائومن، هانسبرگر و کریا آرسنیو، 2013). این مقاله گزارشی برای مطالعه انجام شده در سال 2014 ارائه می-کند که بر روی پرستارانی تمرکز دارد که در طی 6 سال اول اجرای این خط مشی فارغ التحصیل شده اند (2007-2012). هدف مطالعه ارزیابی تاثیر NGG با تعیین تاثیر مشارکت بر روی متغیرهای کلیدی خروجی بود: اشتغال تمام وقت، حفظ و ادراک از مهارت بالینی. پرستارانی که تازه فارغ التحصیل شده بودند در این این برنامه شرکت داشتند (گروه NGG)، با آنهایی مقایسه شدند که در این برنامه شرکت نکردند (گروه غیرNGG) (1 تا 6 سال پس از فارغ التحصیلی).
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  رویکرد دولتی به اشتغال تمام وقت پرستاران در اونتاریو، کانادا: محرک مالی

چکیده انگلیسی

The evidence is converging around the importance of providing full-time employment to nurses to sustain the workforce, increase clinical proficiency and improve patient outcomes. In Ontario, the government created a policy to stimulate full-time employment for nurses. Results demonstrate that nursing employment has become more stable. Yet more needs to be done particularly in relation to the precarious employment trend.