دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 114477
ترجمه فارسی عنوان مقاله

نظارت بیش از نظارت بر علائم: مصرف کنندگان برای کنترل خودبینی اختلال دو قطبی با استفاده از گوشی های هوشمند

عنوان انگلیسی
Beyond symptom monitoring: Consumer needs for bipolar disorder self-management using smartphones
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
114477 2017 7 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : European Psychiatry, Volume 44, July 2017, Pages 210-216

ترجمه چکیده
نتایج نشان می دهد که بزرگسالان جوان مبتلا به اختلال دوقطبی علاقه مند به طیف وسیعی از برنامه ها برای خود مدیریت هستند. شرکت کنندگان در برنامه ها برای حمایت از استراتژی های خودمحور که از لحاظ بالینی مهم برای مدیریت اختلالات است، علاقه مند بودند. بسیاری از این نیازهای برنامه در حال حاضر ناامید شده اند. نتایج نشان می دهد که قابلیت های برنامه های متنوع و متنوعی را برای اولویت بندی برای اطمینان از منابع مبتنی بر شواهد برای طیف گسترده ای از توابع برنامه برای مصرف کنندگان در دسترس است.
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  نظارت بیش از نظارت بر علائم: مصرف کنندگان برای کنترل خودبینی اختلال دو قطبی با استفاده از گوشی های هوشمند

چکیده انگلیسی

The results indicate that young adults with bipolar disorder are interested in a wide range of apps for self-management. Participants were interested in apps to support self-management strategies considered clinically important for disorder management. Many of these app needs are currently unmet. Results suggest diversifying and prioritising app capabilities to ensure evidence-based resources for a broader range of app functions are available to consumers.