مقالات ISI ارزش برند : 81 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

آشنایی با موضوع
ارزش برند به ارزش شگرف ذاتی در یک برند معروف گفته می­ شود. ارزش برند وقتی پدید می­ آید که مشتریان به دلیل جذابیت نام ضمیمه شده به یک کالا به میل خود پول بیشتری برای درجه مساوی از کیفیت می­ پردازد. ارزش برند سرمایه دراز مدتی است که توسط شرکت برای ایجاد سود قابل ملاحظه و متفاوت نسبت به رقبایش طراحی می­ شود.
در این صفحه، تعداد 81 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع ارزش برند آرشیو شده است که شما می توانید مقالات مورد نظر خود را بر اساس سال انتشار، موضوع مقاله، وضعیت ترجمه و تعداد صفحات، انتخاب نموده و دانلود فرمایید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.

Is there a sweet spot in ethical trade? A critical appraisal of the potential for aligning buyer, supplier and worker interests in global production networks

A Comparative Analysis of Three Major Transfer Airports in Northeast Asia Focusing on Incheon International Airport Using a Conjoint Analysis

A Comparison of Concentrations of Sodium and Related Nutrients (Potassium, Total Dietary Fiber, Total and Saturated Fat, and Total Sugar) in Private-Label and National Brands of Popular, Sodium-Contributing, Commercially Packaged Foods in the United State