دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 153414
ترجمه فارسی عنوان مقاله

بررسی تأثیر تولید بر روی هدف تعامل و نگرش نام تجاری در زمینه بازاریابی

عنوان انگلیسی
Examining the impact of gamification on intention of engagement and brand attitude in the marketing context
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی ترجمه فارسی
153414 2017 11 صفحه PDF سفارش دهید
دانلود فوری مقاله + سفارش ترجمه

نسخه انگلیسی مقاله همین الان قابل دانلود است.

هزینه ترجمه مقاله بر اساس تعداد کلمات مقاله انگلیسی محاسبه می شود.

این مقاله تقریباً شامل 10570 کلمه می باشد.

هزینه ترجمه مقاله توسط مترجمان با تجربه، طبق جدول زیر محاسبه می شود:

شرح تعرفه ترجمه زمان تحویل جمع هزینه
ترجمه تخصصی - سرعت عادی هر کلمه 18 تومان 17 روز بعد از پرداخت 190,260 تومان
ترجمه تخصصی - سرعت فوری هر کلمه 36 تومان 9 روز بعد از پرداخت 380,520 تومان
پس از پرداخت، فوراً می توانید مقاله را دانلود فرمایید.
تولید محتوا برای سایت شما
پایگاه ISIArticles آمادگی دارد با همکاری مجموعه «شهر محتوا» با بهره گیری از منابع معتبر علمی، برای کتاب، سایت، وبلاگ، نشریه و سایر رسانه های شما، به زبان فارسی «تولید محتوا» نماید.
  • تولید محتوا با مقالات ISI برای سایت یا وبلاگ شما
  • تولید محتوا با مقالات ISI برای کتاب شما
  • تولید محتوا با مقالات ISI برای نشریه یا رسانه شما
  • و...

پیشنهاد می کنیم کیفیت محتوای سایت خود را با استفاده از منابع علمی، افزایش دهید.

منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Computers in Human Behavior, Volume 73, August 2017, Pages 459-469

پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله بررسی تأثیر تولید بر روی هدف تعامل و نگرش نام تجاری در زمینه بازاریابی

چکیده انگلیسی

The development of multiple applications with features of games has brought about a new trend – gamification. Gamification has become a fast-emerging practice in the business world, with a growing number of organizations adopting gaming techniques and game-style rewards in order to increase customer engagement. Despite this growing trend and the potential role played by gamification, the marketing literature lacks models that explain the use of gamification in the marketing context, customers' perceptions of gamification and its effects on their attitudes towards the brand. This study addresses this omission by adopting the TAM framework in a gamification context. Similar to TAM, gamification finds its roots in the technology and information systems literature. Drawing on TAM, this study presents a model that examines the effects of gamification on customers' intention to engage in the gamification process and their attitudes toward the brand. Using a quantitative methodology, the results provide empirical support for perceived usefulness and perceived enjoyment as predictors to intention of engagement and brand attitude. However, perceived ease of use was surprisingly found not to be significantly related to people's intention of engagement with the gamification process and their brand attitude. In addition, perceived social influence was found not to be related to people's intention of engagement, but was related to their brand attitude. The findings of this research have theory and practical implications.

دانلود فوری مقاله + سفارش ترجمه

نسخه انگلیسی مقاله همین الان قابل دانلود است.

هزینه ترجمه مقاله بر اساس تعداد کلمات مقاله انگلیسی محاسبه می شود.

این مقاله شامل 10570 کلمه می باشد.

هزینه ترجمه مقاله توسط مترجمان با تجربه، طبق جدول زیر محاسبه می شود:

شرح تعرفه ترجمه زمان تحویل جمع هزینه
ترجمه تخصصی - سرعت عادی هر کلمه 18 تومان 17 روز بعد از پرداخت 190,260 تومان
ترجمه تخصصی - سرعت فوری هر کلمه 36 تومان 9 روز بعد از پرداخت 380,520 تومان
پس از پرداخت، فوراً می توانید مقاله را دانلود فرمایید.