Developing and validating measures of facets of customer-based brand equity
آشنایی با موضوع
یکی از مشهورترین و مهمترین مفاهیم بازاریابی که امروزه محققان و صاحب نظران بازاریابی به طور گسترده دربارة آن بحث می کنند ارزش ویژه برند است. از دلایل مهم این شهرت نقش راهبردی و مهم ارزش ویژة برند در اتخاذ تصمیمات مدیریتی و ایجاد مزیت رقابتی برای سازمانها و مشتریان آن است. ارزش ویژه برند باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی و وفاداری مشتریان به برند می شود، هزینه فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعۀ آن ایجاد می کند. بنابراین ارزش ویژه برند باعث سودآوری برند می شود و برای سازمان جریان نقدی ایجاد می کند. برند قوی می تواند باارزشترین دارایی مؤسسۀ تجاری محسوب شود؛ زیرا باعث می شود سازمان بتواند حاشیۀ سود بیشتر، کانالهای همکاری بهتر و همچنین مزایای دیگر را به دست آورد.
در این صفحه، تعداد 154 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع ارزش ویژه برند آرشیو شده است که شما می توانید مقالات مورد نظر خود را بر اساس سال انتشار، موضوع مقاله، وضعیت ترجمه و تعداد صفحات، انتخاب نموده و دانلود فرمایید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.
The evolution of generic brands in industrial markets: the challenges to owners of brand equity
Developing and validating a multidimensional consumer-based brand equity scale