مقالات ISI بازاریابی با تلفن همراه : 89 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

آشنایی با موضوع
فن آوری و تکنولوژی در عرصه تجارت نیز رخنه کرده است . این توسعه و پیشرفت باعث پدید آمدن تجارت الکترونیکی گردید . یکی از شاخه های تجارت الکترونیک تجارت سیار یا همان تجارت با تلفن همراه می باشد . هرچند بررسی جنبه های متفاوت این نوع خاص از تجارت نیاز به بررسی های گوناگون دارد ، ولی کارآمدی و اثربخشی آن به اثبات رسیده است . یکی از جنبه های کارآمد در تجارت سیار تبلیغات و بازاریابی به وسیله تلفن همراه می باشد . تکنولوژی موبایل اشاره به فرصتهای زیادی برای بازاریابی به ویژه در ارتباطات مستقیم با مصرف کننده بدون موانع زمانی یا موقعیتها دارد . اگرچه جنبه های بازاریابی موبایل مثل تبلیغات با موبایل نیاز به تحقیقات بیشتری دارد ، اما تأثیر این تکنولوژی در کارآمدی تبلیغات مشخص شده و تقریباً تمامی شرکتهای بزرگ در پی استفاده از این نوع تبلیغات می باشند .
در این صفحه، تعداد 89 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع بازاریابی با تلفن همراه آرشیو شده است که شما می توانید مقالات مورد نظر خود را بر اساس سال انتشار، موضوع مقاله، وضعیت ترجمه و تعداد صفحات، انتخاب نموده و دانلود فرمایید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.

Reflections of entrepreneurs of small and medium-sized enterprises concerning the adoption of social media and its impact on performance outcomes: Evidence from the UAE

Employing a data mining approach for identification of mobile opinion leaders and their content usage patterns in large telecommunications datasets

The Increasing Importance of Mobile Marketing in the Light of the Improvement of Mobile Phones, Confronted Problems Encountered in Practice, Solution Offers and Expectations ☆

What’s in it for me? Self-serving versus other-oriented framing in messages advocating use of prosocial peer-to-peer services

Feasibility and reliability of a mobile tool to evaluate exposure to tobacco product marketing and messages using ecological momentary assessment

Mining association rules between positive word-of-mouth on social network sites and consumer acceptance: A study for derivative product of animations, comics, and games