Regional equilibrium unemployment theory at the age of the Internet ☆
آشنایی با موضوع
بخش بندی بازار روشی کارآمد برای افزایش اثربخشی برنامه بازاریابی است. حتی اگر شما برای فروش محصول یا خدمات خود در کلیه بخش ها برنامه ریزی داشته باشید، با این وجود با استفاده از بخش بندی بازار به طور دقیق تری می توانید از نیازهای مشتریان مطلع شوید. بخش بندی بازار عبارت از تقسیم کردن بازار بالقوه به گروه هایی از افراد با نیازهای مشابه و پس از آن تمرکز برای تامین رفع این نیازها است.
در این صفحه، تعداد 85 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع بخش بندی بازار کار آرشیو شده است که شما می توانید مقالات مورد نظر خود را بر اساس سال انتشار، موضوع مقاله، وضعیت ترجمه و تعداد صفحات، انتخاب نموده و دانلود فرمایید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.
Labour recruitment practices and its class implications : A comparative analyses of constructing Singapore’s segmented labour market
Knowing one’s place : The distribution of new accounting academics into a segmented labor market
The part-time pay penalty in a segmented labor market
Education, reputation or network? Evidence on migrant workers employability
Making sense of Bolkestein-bashing: Trade liberalization under segmented labor markets
Are labor markets segmented in developing countries? A semiparametric approach