دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 85262
ترجمه فارسی عنوان مقاله

موفق شدن روی رسانه های اجتماعی: بررسی کردن راهبردهای ارتباطاتی برای بازاریابی شراب

عنوان انگلیسی
Succeeding on social media: Exploring communication strategies for wine marketing
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
85262 2017 8 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Journal of Hospitality and Tourism Management, Volume 33, December 2017, Pages 23-30

فهرست مطالب ترجمه فارسی
چکیده

کلمات کلیدی

1.مقدمه

2. سابقه:

1.2 رسانه های اجتماعی به عنوان یک پلتفورم ارتباطات و قرار ملاقات:

2.2 جهت گیری های ارتباطات در رسانه های اجتماعی:

3.2 بافت تحقیق:

3. طراحی تحقیق:

1.3 مطالعه یک: مردم نگاری شبکه ای:

2.3 مطالعه 2: تحقیق ادراکات مصرف کننده درباره جهت گیری های ارتباطات:

جدول 1 مردم نگاری شبکه ای انتخاب مشارکت کننده(برند)

جدول 2 گام های روش برای مرحله 1، مردم نگاری شبکه ای

جدول 3 پروفایل های مصاحبه شدگان

4. یافته ها و بحث:

1.4 جهت گیری فروش:

جدول 4 مرحله 2 گام های تحلیل مصاحبه 

2.4 جهت گیری مشتری:

3.4 جهت گیری تجربه: 

5. دستاوردها و مفاهیم ضمنی:

6.مسیرهایی برای تحقیقات آتی و نتیجه گیری:
ترجمه چکیده
علی رغم معروفیت بیش از پیش رسانه های اجتماعی به عنوان یک پلتفورم برای ارتباطات، تحقیقات اندکی ، استفاده از ارتباطات در این پلتفورم ها را از هردوی چشم انداز برند و مصرف کننده بررسی می کنند. این تحقیقات یک بررسی عمقی برندهای شراب استرالیایی فعال روی رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد. تحقیق دو مطالعه را بکار می برد که شامل نتنوگرافی(مردم نگاری شبکه ای) و مصاحبه های عمقی هستند. به سه جهت گیری ارتباطات اصلی برای بیرون کشیدن پاسخ های متفاوت میان مصرف کنندگان پی می بریم که روی عواملی شامل یادآوری برند، ساختن رابطه، ادراکات شخصیت برند، حس جامعه و ادراکات عملکرد محصول تاثیر می گذارد.
ترجمه مقدمه
در حالی که خرده فروشان زیادی نشان می دهند که رسانه های اجتماعی یک کانال ارتباطات مهم برای کسب و کارشان است، اما اکثرشان از بهترین راه ها برای جلب کردن و ارتباط برقرار کردن با مخاطب از طریق ارتباطات رسانه های اجتماعی آگاه نیستند(Dolan, Conduit, Fahy, & Goodman, 2017).. با بیش از 65 میلیارد کسب و کار که از صفحه فیسبوک استفاده می کنند تا با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند (Kaplan, 2017),. این پلتفورم مسلط رسانه های اجتماعی بیش از پیش به عنوان بازاریابانی که می کوشند تا مشتریان را از طریق محتوای رسانه های اجتماعی جلب کنند شلوغ شده است. درک کردن نقش تلاش های ارتباطات بازاریابی توسط خرده فروشان در پلتفورم های رسانه های اجتماعی مانند فیسبوک ، یک مضمون مهم در محیط دیجیتال شده است. دوران رسانه های اجتماعی به خرده فروشان راه های جدید زیادی پیشنهاد می کند تا با مشتریان ارتباط برقرار کرده و آنها را جذب کنند(Grewal, Roggeveen, &, Nordf€alt, 2016).. گروال و همکاران(2016) بیان می کنند که وقتی خوب، آنلاین، همراه انجام شود، رسانه های اجتماعی، فرصتهای فوق العاده ای برای خرده فروشان فراهم می کنند تا با مشتریان بطور اختصاصی ارتباط برقرار کنند. البته تحقیقات کمی ، راه تغییریافته ای را بررسی کرده اند که در آن،این ارتباطات می تواند توزیع شوند. در این مقاله ما یک استنتاجی از ادبیات خرده فروشی بکار می بریم، مخصوصاً از تلاش های ارتباطات و فروش شخصی احاطه کننده از طریق پلتفورم های رسانه های اجتماعی بهره می جوییم و در نتیجه دستاوردهای زیر را کسب می کنیم. اولاً ما بنیان نظری سوگیری فروش فروشنده و جهت گیری مشتری(SOCO) همان گونه که توسط ساکسه و ویتز(1982) پیشنهاد شده را اقتباس می کنیم. تحقیقات قبلی درباره فروش و راهبردهای جهت دار مشتری روی خرده فروشی آفلاین و تلاش های فروش متمرکز شده است (Franke & Park, 2006;Jaramillo, Ladik, Marshall, & Mulki, 2007). ثانیاً از طریق مشاهده یک تعداد برندها که اخیراً روی رسانه های اجتماعی فعال بوده اند با انجام دادن یک نت نوگرافی ، ما رابطه و قابلیت کاربرد چشم انداز SOCO را برای راهبردهای ارتباطات خرده فروشی آنلاین نشان می دهیم. سوم اینکه، این تحقیق جهت گیری های مسلط فروش و مشتری را تعمیم می دهد تا یک جهت گیری اضافی که در ارتباطات رسانه های اجتماعی بدیهی است را نشان دهد، که به خرده فروشانی مرتبط است که شدیداً با تجارب مرتبط برند ارتباط دارند که ما آن را جهت گیری آزمایشی نام می گذاریم. این مطالعه اکتشافی در دو مرحله انجام شد که شامل یک مردم نگاری شبکه ای صفحات فیسبوک فعال، و یک سری مصاحبه های عمقی با کاربران رسانه های اجتماعی است تا تحقیق بیشتری از فروش پیشنهاد شده ، مشتری و جهت گیری های آزمایشی را ارائه دهد. این به محققان اجازه می داد تا نگرش ها و رفتارهای کلیدی مصرف کننده مرتبط با این سبک های ارتباطات را آشکار سازند. این مقاله به این صورت ساختاری می شود که اولین بخش ، رسانه های اجتماعی را به عنوان یک پلتفورم جدید برای ارتباطات با برند بررسی می کند. به منظور درک کردن ارتباطات با برند و تلاش های بازاریابی در رسانه های اجتماعی ، بعداً ما ارتباط جهت گیری های مشتری و فروش را بحث می کنیم. صنعت شراب استرالیا، به عنوان یک بافت تحقیقی مهمی توجیه می شود که در آن ما جهت گیری های ارتباطات را مطالعه می کنیم. طرح تحقیقاتی کیفی دومرحله ای ارائه می شود که منجر به یافته های کلیدی ،دستاوردها و مسیرهایی برای تحقیقات آتی می شود.
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  موفق شدن روی رسانه های اجتماعی: بررسی کردن راهبردهای ارتباطاتی برای بازاریابی شراب

چکیده انگلیسی

Despite the growing popularity of social media as a platform for communication, little research explores the use of communication within these platforms from both the brand and consumer perspective. This research provides an in-depth investigation of Australian wine brands active on social media. The research employs two studies, consisting of netnography and in-depth interviews. Three main communication orientations are found to elicit different responses amongst consumers, impacting factors including brand recall, relationship building, brand personality perceptions, sense of community, and product performance perceptions.