دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 41122
ترجمه فارسی عنوان مقاله

استراتژی در بازاریابی مستقیم و تعاملی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی

عنوان انگلیسی
Strategy in Direct and Interactive Marketing and Integrated Marketing Communications ☆
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
41122 2014 5 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Procedia - Social and Behavioral Sciences, Volume 116, 21 February 2014, Pages 1615–1619

فهرست مطالب ترجمه فارسی
چکیده


واژه های کلیدی


1.مقدمه


2.ارتباطات یکپارچه بازاریابی


2.1 مزیت‌‌ها و موانع ارتباطات یکپارچه بازاریابی


3.مفاهیم و اعمال خلاقانه در بازاریابی مستقیم و تعاملی 


4.نتیجه‌گیری
ترجمه کلمات کلیدی
ارتباطات بازاریابی یکپارچه - بازاریابی مستقیم و تعاملی
کلمات کلیدی انگلیسی
Integrated marketing communications; Direct and Interactive Marketing
ترجمه چکیده
پیشرفت‌های مداوم در مدیریت پایگا‌ه‌های داده و فناوری‌های ارتباطی توانایی بازاریابی را برای مستقیم‌تر، متمرکزتر و به صورت افزاینده‌ای تعاملی‌تر تر شدن سرعت بخشیده است. برنامه‌های تحصیلی باید این امکان را داشته باشند تا دانش نظری و مهارت‌های کاربردی لازم برای دستیابی به انتظارات تجارت، و مزیت‌های تخصصی مناسب و ویژه را برای دانشجویان فراهم کنند. متخصصین در بازاریابی مستقیم و تعاملی (DIM) و ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) برای رسیدن به توازنی سودمند بین علم و هنر و همچنین تکنیک و خلاقیت فعالیت‌های زیادی را انجام داده‌اند. در بهترین حالت، ‌ترکیب بازاریابی مستقیم و تعاملی با ارتباطات یکپارچه بازاریابی منجر به ترکیب آزادی با اکتشاف جهان‌های جدید خلاقیت با نظم پاسخ اندازه‌گیری شده می‌شود. این مقاله بررسی اجمالی از مفهوم استراتژی بازاریابی مستقیم و تعاملی عرضه می کند، این مقاله به شیوه‌ای ارایه شده است که آموزش و یادگیری موثر را ترغیب می کند.
ترجمه مقدمه
بازاریابی مستقیم‌تر،‌متمرکزتر و به طور افزاینده‌ای تعاملی‌تر شده است. پذیرش مصرف کننده به همراه زنجیره‌های ارزش‌های به هم فشرده، بازارّای هدف را از همدیگر جدا کرده است، و روابط شخصی‌سازی شده به میزان زیادی چهره عملی که ما ان را بازاریابی می‌نامیم تغییر داده است. پیشرفت‌های مداوم در مدیریت پایگا‌ه‌های داده و فناوری‌های ارتباطی توانایی بازاریابی را برای مستقیم‌ بودن سرعت بخشیده است. به دلیل اینکه تغییرات با چنین آهنگ سریعی رخ می‌دهند، ‌سازمانها اکثر اوقات مشکلاتی را برای درک و وفق دادن خود با این پدیده بازاریابی یک-به-یک دارند. و در اینجا فرصتی برای دانشجویان و هنرآموزان، ‌و همچنین یک چالش بزرگ برای دانشگاه‌ها پدید می‌آید. (هاوسر و لویسون ۲۰۰۵) در حالیکه تعداد زیادی از بنگاه‌های اقتصادی احتمالا تخصص کافی برای اتخاذ کردن نوآوری‌های سطح بالای بازاریابی مستقیم را ندارند،‌ از کارمندان جدیدالاستخدام خود انتظار دارند،‌که معمولا دانشجویانی هستند که اخیرا فارغ‌التحصیل شده‌اند، تا دانش و مجموعه‌ای از شایستگی‌های سازگار با واقعیت‌های جدید بازاریابی مستقیم را با خود به همراه بیاورند. بنابراین،‌برنامه‌های تحصیلی با توانایی فراهم آوردن دانش نظری به همراه مهارت‌های پایه و شایستگی‌های اصلی لازم برای به کار بردن دانش گفته شده، برای دانشجویان خود برتری‌های تخصصی مناسب و متمایز در بازار جهانی واقعی به همراه خواهند آورد. بازاریابی مستقیم تعاملی یک زمینه‌ی جذاب،‌نیرومند و در حال گسترش از سعی‌کوشش است. هنرورزان زمینه‌ بازاریابی باید بکوشند تا دانش و مهارت‌های لازم برای ارتباطات یکپارچه بازاریابی را برای هنرآموزان خود فراهم کنند. برخی از متخصصان بازاریابی نگرانی‌های را ابراز می‌کنند که فارغ‌التحصیلان نمی‌دانند که چگونه مفاهیم نظری را در موقعیت‌های عملی اجرا کنند. بنابراین شیوه تدریس چند رشته‌ای که تخصص ارتباطات یکپارچه بازاریابی را بازتاب می‌دهد بسیار عقلانی است. کلید مدیریت این فرایند در کلاس‌های درس،‌ارایه ارتباطات یکپارچه بازاریابی به عنوان یک مفهوم کلی با چندین بخش است تا روش‌‌های مجزا که با هم ترکیب می‌شوند تا یک طرح کلی ارتباطات جامع بازاریابی را تشکیل دهند. در واقع تحقیق قبلی در رابطه با تدریس موثر مفاهیم در ارتباطات یکپارچه بازاریابی شامل استفاده از یک چشم اندازه گسترده (اسکات ۲۰۰۱) و یک روش چند رشته‌ای (اورت، سیگل و مارچانت ۱۹۹۹) بود. اگرچه یک مطالعه تحقیقاتی در مورد برنامه‌های درسی بازاریابی و ارایه آنها نشان داد که به طور کلی ارتباطات یکپارچه بازاریابی در محیط تدریس کلاس‌درس معمولی بدون استفاده از یادگیری فعال تدریس می‌شود (شولتز، کر، کیم و پتی ۲۰۰۷). یادگیری فعال تجربیات کلاس‌درس را پربار می کند و تاثیر مثبتی بر نتیایجی که هنرآموزان می گیرند دارد (دری، تریپ و استیونکل ۲۰۰۵). دوره‌های آموزش بازاریابی کاربردی،‌همچون بازاریابی مستقیم و تعاملی، باید شامل فعالیت‌های تجربی شوند که دانش را به کار می‌برند و توسعه مهرت‌ها را سرعت می‌بخشند (شیبروفسکی، پلتیر و بویت ۲۰۰۲). دستورالعمل در بازاریابی مستقیم نیز باید شامل توسعه مهارت‌های فنی و فرصت‌های یادگیری عملی باشند. به طور کلی، یک روش استوار برای آموزش بازاریابی مستقیم و محاوره‌ای شامل تجربیات کلاسی مرتبط با انتظارات بازار است.
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  استراتژی در بازاریابی مستقیم و تعاملی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی

چکیده انگلیسی

Continuing advances in database management and communication technologies have greatly accelerated the ability of marketing to become more direct, highly focused, and increasingly interactive. Academic programs must be able to provide students with both the theoretical knowledge and the applied skills to meet the business expectations and provide students with distinctive and sustainable career advantages. Professionals in direct and interactive marketing (DIM) and integrated marketing communications (IMC) have worked to reach a profitable balance between science and art as well as technique and creativity. At its best, DIM in IMC combines the freedom to explore new worlds of creativity with the discipline of measured response. This paper offers an overview of direct and interactive marketing strategy concepts, presented in ways that encourage effective teaching and learning.